Muhahahaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:30 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Nee, want anders past Jaap er niet in
Dat hebben ze speciaal voor haar gedaanquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:31 schreef Kinga het volgende:
Echt apart hoe ienie mienie Natasia eruit ziet naast Jaap.
Denk dat het te maken heeft met de betekenis die je geeft aan het woord troosten. Meeleven, compassie tonen OK..... maar die gave is maar weinigen gegeven. Ik ben voorstander van eerst uithuilen en dan zien we wel verder. 't Mot er eerst uit en niet overdekt worden met andermans praatjes.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:25 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Misschien troost JIJ iemand op die manier, maar als iemand verdriet heeft, dan troost IK diegene omdat ik meeleef en wil helpen.
En Jaap mag van mij huilen.![]()
Hmm, ja. Inderdaad: vrij simpel.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gert, dat is toch vrij simpel. Het levert spannende momenten op op de streams. En het gekonkel levert flink wat TV minuten op. Ze willen helemaal niet meer mensen eruit, maar doen nu wel opeens eens in de twee weken een stemronde. Dat is om dezelfde reden.
Hebben ze gisteren zeker een vrije dag gehad, want die snol zit er nog steeds.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:31 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Leuke twist voor de TV uitzendingen, en het veroorzaakt allerlei speculaties. Als mensen geen info hebben om OVER te praten, dan sterft het programma uiteindelijk. Wat dat betreft gebruikt de DGK_REDACTIE dit forum als een soort "enquette". Op het moment dat wij veelvuldig over een bepaald onderwerp praten dan weet de redaktie dat ze goed werk gedaan hebben...
Zullen we gewoon lekker van mening blijven verschillen anders blijven we offtopic gaan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:33 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Denk dat het te maken heeft met de betekenis die je geeft aan het woord troosten. Meeleven, compassie tonen OK..... maar die gave is maar weinigen gegeven. Ik ben voorstander van eerst uithuilen en dan zien we wel verder. 't Mot er eerst uit en niet overdekt worden met andermans praatjes.
Palma loopt al rond met de handdoekenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:31 schreef Lynn-Live het volgende:
Iemand een megaslabber in de aanbieding voor Jaap?????????
ben ik met je eens avonnequote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:34 schreef avonne het volgende:
[..]
Hebben ze gisteren zeker een vrije dag gehad, want die snol zit er nog steeds.
Ik ben misschien 2 posters tegen gekomen die vonden dat ze mocht blijven.
Ga jij het lot even tartenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:35 schreef beequeen het volgende:
Hebben ze de stembanden van Snollie weggehaald, ik heb haar nog niet gehoord![]()
terwijl het mij zo'n leuke TV lijkt alsquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:36 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
ben ik met je eens avonne
maar ik denk dat het moeilijk is voor de redactie om nog zo'n zelfde goedkope snol te vinden die het niet erg vinden om in haar blote tieten rond te lopen en met onze antiliaanse loverboy te neuken![]()
Kut he!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:36 schreef FSR het volgende:
hier lopen de streams al weer niet..:S
Niet via nowlive ook niet vis Gilles...
dan hadden ze ook gewoon Melissa erin kunnen zetten!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:36 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
ben ik met je eens avonne
maar ik denk dat het moeilijk is voor de redactie om nog zo'n zelfde goedkope snol te vinden die het niet erg vinden om in haar blote tieten rond te lopen en met onze antiliaanse loverboy te neuken![]()
Ze moesten wel, anders hadden ze de immuniteits-twist van Jaap moeten cancellen, want dan was het 100% zeker dat OF Natasja OF Brainless weg zou gaan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:34 schreef avonne het volgende:
Hebben ze gisteren zeker een vrije dag gehad, want die snol zit er nog steeds.
Ik ben misschien 2 posters tegen gekomen die vonden dat ze mocht blijven.
http://dgk.servehttp.com/index.asp?intro=0quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:36 schreef FSR het volgende:
hier lopen de streams al weer niet..:S
Niet via nowlive ook niet vis Gilles...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |