Acteerlessen..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:21 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Maar waar zijn de andere bewoners?
Dat gaan ze echt niet doen, want dan is Huub 2 weken later pleite.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:18 schreef Utrecht het volgende:
Lijkt mij toch allemaal een opzetje van achter.
Jaap mag de kooi in mits hij Huub immuniteit geeft.
Gevolg: Silvia pleite, was toch al wat Tien wilde.
De eerste seconde dat ze met dit immuniteits plan kwamen ging meteen door m`n hoofd "Sylvia exit". Het zou me echter niets verbazen...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:18 schreef Utrecht het volgende:
Lijkt mij toch allemaal een opzetje van achter.
Jaap mag de kooi in mits hij Huub immuniteit geeft.
Gevolg: Silvia pleite, was toch al wat Tien wilde.
En ik denk dat Natasia gelijk krijgt. Amanda gaat haar er niet uit stemmen. Brian zal daarvoor zorgen, ook om zijn eigen hachje te redden, want anders is hij de volgende keer de lul, en daarna Amanda. Ze zijn met z'n drietjes, en zolang ze dat blijven, kan er ook nu niets gebeuren helaas.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:21 schreef scanman01 het volgende:
Hij heeft gisteren meerdere keren gezegd dat het groepje Huub, Eric en Sylvia hem veel beter ligt. Dus hij gaat echt wel iemand kiezen uit de 'Natasia groep'. Hij heeft net ook zo ongeveer de go-ahead gekregen van Natasia... omdat ze denkt dat ze toch wel gedekt wordt door Amanda. Dus volgens mij is er niets aan de hand.
nee hoor, ik had behoeftte aan een vriendelijke noot. Mag toch?quote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:20 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Niet overdone? De rillingen lopen je over de rug als je die slijmstem hoort, het kwijl druipt er aan alle kanten vanaf.
Sylvia en Jaap kunnen het goed met elkaar vinden, dus als Jaap Sylvia naait op deze manier is dat een duidelijk signaal dat "achter" bepaald wie op wie stemt. Dus om Huub er dan in te houden kunnen ze altijd nog Jaap of Eric "dwingen" om Huub te beschermen...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:23 schreef scanman01 het volgende:
Dat gaan ze echt niet doen, want dan is Huub 2 weken later pleite.
Daar ben ik ook van overtuigd. En als Brian haar niet weet over te halen, dan doet de redactie dat welquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:23 schreef Gert het volgende:
[..]
En ik denk dat Natasia gelijk krijgt. Amanda gaat haar er niet uit stemmen. Brian zal daarvoor zorgen, ook om zijn eigen hachje te redden, want anders is hij de volgende keer de lul, en daarna Amanda. Ze zijn met z'n drietjes, en zolang ze dat blijven, kan er ook nu niets gebeuren helaas.
Misschien troost JIJ iemand op die manier, maar als iemand verdriet heeft, dan troost IK diegene omdat ik meeleef en wil helpen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:21 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Als je iemand troost heeft dat meestal bijbedoelingen. Eigenlijk zeg je: wil je alsjeblieft ophouden met huilen want IK kan er niet tegen.
En laat die jongen lekker huilen, water verzacht.
Lesbiennequote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:25 schreef maikel112 het volgende:
Alleen syl weet ik nie te plaatsen?
Syl is een figurantquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:25 schreef maikel112 het volgende:
de cast probeert gewoon van ales wat erin te duwen,
Overgewicht
Homo
Player
Buitenlander
"Babe"
Alcoholist
Alleen syl weet ik nie te plaatsen?
Als dat laatste zo is, rest de vraag: waarom heeft de redactie dan deze regel ingesteld.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook van overtuigd. En als Brian haar niet weet over te halen, dan doet de redactie dat wel
lol en toch ziet die er al beter uit dan gisteren. Ik denk dat hij al wel 2 gram kwijt is hoor...aan traanvocht.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:20 schreef blomst het volgende:
[..]
Het afvallen gaat niet zo snel als hij vewacht had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |