Niet overdone? De rillingen lopen je over de rug als je die slijmstem hoort, het kwijl druipt er aan alle kanten vanaf.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:17 schreef robert2006 het volgende:
natas speelt het wel slim, niet te overdone slijmerig zoals eric enzo, ben echt benieuwd wat de resultaten zijn vanavond
Het afvallen gaat niet zo snel als hij vewacht had.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:19 schreef noekje het volgende:
Och germ, moest die huilen?
Wat was er dan, was er alleen nog maar Optimel naturel verkrijgbaar?
Eric wel.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:20 schreef n1ek het volgende:
[..]
die kan dan niet stemmen als hij immuniteit heeft
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:19 schreef noekje het volgende:
Och germ, moest die huilen?
Wat was er dan, was er alleen nog maar Optimel naturel verkrijgbaar?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:20 schreef blomst het volgende:
[..]
Het afvallen gaat niet zo snel als hij vewacht had.
Als je iemand troost heeft dat meestal bijbedoelingen. Eigenlijk zeg je: wil je alsjeblieft ophouden met huilen want IK kan er niet tegen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:12 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
nasty en lief zonder bijbedoelingen, dat past niet bij elkaar.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:20 schreef blomst het volgende:
[..]
Het afvallen gaat niet zo snel als hij vewacht had.
Ik hoop het ook, maar volgens mij zit hij toch in het verkeerde programma...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:21 schreef maikel112 het volgende:
Ik Hoop dat het hem gaat lukken het afvallen!
had je gisteren die gesprekken moeten zien die ze individueel met hem hadden, daar slijmde iedereen incl huubquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:20 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Niet overdone? De rillingen lopen je over de rug als je die slijmstem hoort, het kwijl druipt er aan alle kanten vanaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |