Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:16 schreef demins het volgende:
Jaap is een uitstekend acteur! Of een zwaar psychiatrisch geval...
Kleenexje nodig?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:16 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik wel. Wat is er vreemd aan iemand die huilt? En vreemd aan iemand die hem troost?
Hij heeft een lieve stem..... moet aan die film denken: Uncle Buck. Het is meteen al zo'n gehak op die jongen,
die beschermen elkaar wel hebben ze gister nog afgesprokenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:14 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Nou, de toon is gezet. Dat wordt of Huub of Syl of Eric eruit.
Dan gaat er niks gebeuren dus.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:17 schreef Dogga het volgende:
eric gaat van hem de imuuniteit krijgen
als eric hem krijgt gaat er niemand uit volgende weekquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:17 schreef Dogga het volgende:
eric gaat van hem de imuuniteit krijgen
Of Ericquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:18 schreef Utrecht het volgende:
Lijkt mij toch allemaal een opzetje van achter.
Jaap mag de kooi in mits hij Huub immuniteit geeft.
Gevolg: Silvia pleite, was toch al wat Tien wilde.
Huub laat Sylvia niet vallen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:18 schreef Utrecht het volgende:
Lijkt mij toch allemaal een opzetje van achter.
Jaap mag de kooi in mits hij Huub immuniteit geeft.
Gevolg: Silvia pleite, was toch al wat Tien wilde.
Niet overdone? De rillingen lopen je over de rug als je die slijmstem hoort, het kwijl druipt er aan alle kanten vanaf.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:17 schreef robert2006 het volgende:
natas speelt het wel slim, niet te overdone slijmerig zoals eric enzo, ben echt benieuwd wat de resultaten zijn vanavond
Het afvallen gaat niet zo snel als hij vewacht had.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:19 schreef noekje het volgende:
Och germ, moest die huilen?
Wat was er dan, was er alleen nog maar Optimel naturel verkrijgbaar?
Eric wel.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:20 schreef n1ek het volgende:
[..]
die kan dan niet stemmen als hij immuniteit heeft
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:19 schreef noekje het volgende:
Och germ, moest die huilen?
Wat was er dan, was er alleen nog maar Optimel naturel verkrijgbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |