Zet Nasty's kop er eens op !quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:12 schreef scanman01 het volgende:
Ik zat me even te vervelen
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:14 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Nou, de toon is gezet. Dat wordt of Huub of Syl of Eric eruit.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zet Nasty's kop er eens op !
Of is het dan racisme ??
Nope, die dekken elkaar ook.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:14 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
En die lurkers van DGK_REDACTIE zijn er ook weer !quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:14 schreef maikel112 het volgende:
jippie 4 streams
Ja, dat denk ik wel. Wat is er vreemd aan iemand die huilt? En vreemd aan iemand die hem troost?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk jij dezelfde streams als ik![]()
![]()
![]()
![]()
Maar het gaat er toch om dat ie bekend moet maken wie hij immuniteit moet geven. En da's toch vanavond al?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:13 schreef avonne het volgende:
Zoals Huupke gisteren al zei "binnen 3 dagen zal ze ook wel tegen jou schreeuwen, hoor, maak je maar geen zorgen"
Ik gok op het laatste.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:16 schreef demins het volgende:
Jaap is een uitstekend acteur! Of een zwaar psychiatrisch geval...
ga toch weg , iedereen weet hoe dit spel psiegies gespeeld word ... als je na 15 uur al begint te janken en de manier waarop J.aap zich profileertquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:12 schreef n1ek het volgende:
[..]
ik vind het ook wel aandoenlijk. Oke, ik weet dat hij het allemaal aan zichzelf te danken heeft maargoed hij heeft een goed doel. Dat is alleen voor ons niet leuk om naar te kijken.
Nu moet het briefje 'amanda=slet' naar Amanda en dan kan Huub zich proberen in te dekken via Amanda.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:14 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik gok het laatstequote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:16 schreef demins het volgende:
Jaap is een uitstekend acteur! Of een zwaar psychiatrisch geval...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |