Altijd positiefquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:09 schreef FSR het volgende:
Janken is ook goed voor vetverbranding... !!
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:09 schreef Maria44 het volgende:
Kijk, Nat weet het ook dat ie aardig is, ze gaat hem helpen. Lief he?
nee hoor dat zielige ga ik gelijk in hebben ... en dat ietsiepietsie overgewicht ... euhm oke danquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:07 schreef Maria44 het volgende:
[..]
1 hek 1 vijver 1 brulaap en tot vanavond 21.00 uur een leuke, spontane jongeman met een ietsiepietsie overgewicht![]()
Kijk jij dezelfde streams als ikquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:11 schreef Ecila111 het volgende:
Ik vind het niet vreemd dat hij nu al huilt en vind het lief dat Natas er even voor hem is.
dus ook hij zit in het verkeerde programma!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:11 schreef Dogga het volgende:
Ik vind het wel zielug voor hem..Hij wilt echt voor ze gezondheid afvallen
Hem geloof ik wel dat hij weg gaat als hij het behaald..natasia geloof ik voor geen meter en dat werd vanochtend bevestigt door wilgo
ik vind het ook wel aandoenlijk. Oke, ik weet dat hij het allemaal aan zichzelf te danken heeft maargoed hij heeft een goed doel. Dat is alleen voor ons niet leuk om naar te kijken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:11 schreef Dogga het volgende:
Ik vind het wel zielug voor hem..Hij wilt echt voor ze gezondheid afvallen
Hem geloof ik wel dat hij weg gaat als hij het behaald..natasia geloof ik voor geen meter en dat werd vanochtend bevestigt door wilgo
nasty en lief zonder bijbedoelingen, dat past niet bij elkaar.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:11 schreef Ecila111 het volgende:
Ik vind het niet vreemd dat hij nu al huilt en vind het lief dat Natas er even voor hem is.
hehehequote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:12 schreef scanman01 het volgende:
Ik zat me even te vervelen
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |