Vandaag al? Is zélfs voor Amanda wat snel...!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:56 schreef kleinzusje het volgende:
27-02-2007
Als het dan maar niet een soort Amanda is, want die zou al een nieuwe liefde hebben.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:57 schreef demins het volgende:
[..]
Een zwaar uberromantische brief aan zijn net gevonden levenspartner!![]()
voor mij is 07-07-'07 een hele mooiequote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooie datum als je dat zo ziet staan sussie.![]()
Ja ik wilde het even met jullie delenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooie datum als je dat zo ziet staan sussie.![]()
haha wat een twisted gedachtequote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:56 schreef kleinzusje het volgende:
Ik hoop dat Jaap sex gaat hebben met a-Del
Zij wil wel op tv komen dus dat is al beter als dat met Rogier.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:59 schreef blomst het volgende:
[..]
Als het dan maar niet een soort Amanda is, want die zou al een nieuwe liefde hebben.
Nee, niets aan het downloaden. Maar die geluidjes zijn wel zeer storend.quote:
Een kenner dusquote:
Dan stop je met kijken ?quote:
Amanda en liefde!!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:59 schreef blomst het volgende:
[..]
Als het dan maar niet een soort Amanda is, want die zou al een nieuwe liefde hebben.
Laat haar eerst eens leren blind spreken!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:59 schreef Sonique het volgende:
Waarom wil Natasia eigenlijk blind leren typen als ze geeneens normaal Nederlands kan spreken?
Moet je naar een bruiloft? Zeker niet onderuit te komen...?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:02 schreef FSR het volgende:
[..]
Die dag zal ik zeker niet kijken.....
![]()
Misschien gaat het wel helemaal niet door danquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:02 schreef FSR het volgende:
[..]
Die dag zal ik zeker niet kijken.....
![]()
Als Jules de Korte nog geleefd had, zou ik hem nog meer kans geven op het behalen van die typcursus.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:59 schreef Sonique het volgende:
Waarom wil Natasia eigenlijk blind leren typen als ze geeneens normaal Nederlands kan spreken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |