abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin zaterdag 25 september 1999 @ 11:55:00 #1
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_190459
Staat er net schijnbaar iemand te schreeuwen buiten de FFF poort, en de mensen in de BB tuin schreeuwden vrolijk terug. Ze weten nu in ieder geval de uitslag van Ajax gisteren
Oei, DAAR had veronica niet op gerekend
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_190460
Tsjongejongejonge...da's ook knullig! En wij hier maar brainstormen over paratroopers enzo....
Fok!zine 2 the rescue!!!
  zaterdag 25 september 1999 @ 12:06:00 #3
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_190461
We kunnen een MCV stealth-capacity geven en zo langs de beveiliging komen, dan gaan we een terberium-refinary bouwen zo snel mogelijk om meer credits te krijgen om enigineers en commando's te recruten... daana bouwen we een obelisk of light en blazen we het hele huis op.. Whieeeeuw!!!

----------------

mhuwhawhahwha.. i'm not kreesie..

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_190462
Cool. b-tje veel werk alleen. Maar met de goede contacten moet er wel iets te regelen zijn

(nee hoor, laat ze lekker zitten daar. ff kijken hoe snel de boel op z'n gat gaat/ mensen compleet doordraaien. Hoewel ik wel errug lachen ga als er toch een bestorming van het BB-terrein plaatsvindt. Zo ben ik ook wel...)

Fok!zine 2 the rescue!!!
  zaterdag 25 september 1999 @ 12:20:00 #5
216 JVennix
Bigger than Brother
pi_190463
Simple minds = Simple thoughts
Haha, daar gaat het "geen contact met de buitenwereld" principe...Perfect ..Ik had het niet beter kunnen bedenken..Misschien kunnen ze er ook nog een tv over de muur heen flikkeren..Kunnen ze nog tv kijken ook..En dit is blunder #??. Heeft iemand dat bijgehouden eigenlijk??
Live sux...So what!
------------------
Student in de TARAlogie en fulltime MONA moooeee boer...
------------------
http://www.bigbrother.nl heeft betere beveiliging dan
pi_190464
Tja, en hoe scherp is dat hek eigenlijk beveiligd. Even met een laddertje over 'de schutting' en een grote fokbigbrotherparty. How hard can it be?

(Overigens: heb de afgelopen week dit forum een beetje 'geobserveerd': heel erg strak! Fine job you guys

..down here in reality everybody knows there ain't no such thing...
pi_190465
Hoe dicht kun je dan bij het terrein komen waar BB zit?
Kun je langs de tuinmuur lopen ofzo???

Peter

pi_190466
Afgaande op de msg van Danny, kunnen de bewoners kennelijk communiceren (dmv schreeuwen) met mensen buiten het hek...

anyways: het zou absoluut eigenlijk heel erg strak zijn als de bewoners collectief het huis verlaten... als ze eenmaal doorhebben hoe ze genept worden door BB bedacht ik mij net

..down here in reality everybody knows there ain't no such thing...
  Admin zaterdag 25 september 1999 @ 13:29:00 #9
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_190467
Langs de tuinmuur niet lijkt me, maar schijnbaar dicht genoeg om verstaanbaar te zijn
Staat nu ook online dat stukkie: http://www.fokzine.net/bbonthuld.html
Dankzij een anonieme bron !
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zaterdag 25 september 1999 @ 13:43:00 #10
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_190468
Een computer over de schutting gooien lijkt me een beter plan, dan Kunnen ze Fok volgen.
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
pi_190469
Hilarisch!

Zou de BB-legereenheid nu al op zoek zijn naar deze indringers om ze te ondervragen? Is Ruud al naar DBkamer geroepen om ter verantwoording te komen? Mag RUUD NU NOG WEL BLIJVEN of had hij beter kunnen denken "spreken is zilver, zwijgen is goud"? Wordt dit wel vertoond op tv, of laat BB hiermee zien dat de mensen niet echt opgesloten zijn? Volg alles, hier op het Fok!forum!

Fok!zine 2 the rescue!!!
  zaterdag 25 september 1999 @ 14:09:00 #12
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_190470
BB is aardig goud, wat het zwijgen betreft. Vooral nu de streams ook grotendeels pleite zijn op (waarschijnlijk) belangrijke momenten.
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
  zaterdag 25 september 1999 @ 14:13:00 #13
81 JayTaph
pi_190471
Als schreeuwen al lukt, kan je nagaan wat een megafoon zal doen...

just a thought...

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_190472
Ja of wat als er 's nachts eens wat over de muur gemikt wordt? Er kan erg veel geprint worden op 3 A4'tjes.

Je verpakt het gewooon in zo'n opwind kip en het valt niet op......

Just a simple thought......

zaterdag 25 september 1999 @ 21:30:00 #15
150 zeef
Tweakers.net über mod aap
pi_190473
Waarom maken we geen blijde (middeleeuws katapult unit) en knallen we een rugzak met peuken en vreten over de muur. Of we houden een leuke infiltratie oefening.....
Afleiding links, afleiding rechts, midden boem de muur over (BigBrotherBevreidingsfront ?)
Forum ® us
  zaterdag 25 september 1999 @ 22:03:00 #16
81 JayTaph
pi_190474
Oe, ik ben voor... maar ik moet maandag weer werken en kan me niet veroorloven om de hele nacht dus in een politie-cel te zitten voor de nacht..

maar ik wil toch eigenlijk zeker wel eens kijken hoe het daar in Almere eruit ziet..

Vrijwilligers??

pi_190475
yep, VOOR, ik wil eventueel ook wel als menselijke steen gebruikt worden om eerst een gat in die schutting te rammen
  zaterdag 25 september 1999 @ 22:13:00 #18
81 JayTaph
pi_190476
gat in de schutting rammen,.. ben je gek! We schieten je 200 meter vanaf de openbare weg zo de tuin in..

en de regie maar raar opkijken als ze weer 9 man tellen in dat huis ;-)

zaterdag 25 september 1999 @ 22:38:00 #19
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_190477
Ha Ha Ha ja mooi, devilman als levende kanonskogel. Kijken of ze dat op de tv laten zien. Ben helaas bang van niet :')
Wat nou..'k zie niks!!! Je bent toch niet blind???
pi_190478
is goed, en dan wor d ik de persoon, die, alle vrouwen zal verleiden en met alle mannen op de vuit zal gaan mag ik zeker blijven

HOEZO NIET LATEN ZIEN???????
damn, ik merk alweer dat je me nooit hebt gezien (damn, m'n ego speelt op; af, af zeg ik je ok soory had ff een uitspating

[Dit bericht is gewijzigd door devilman_ (Datum 25 September 1999).]

pi_190479
d'r zijn al mensen van hier naar toe zo te horen, ze gooien onderbroeken over de schutting
  zaterdag 25 september 1999 @ 23:25:00 #22
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_190480
Zoals ik net al zei in een andere topic:
Wat dachten jullie van een walkman met de studioblunder van Rolfje X over het hek gooien?
KIJken of ze nog echt 100 daggen blijven
pi_190481
Hehehe laten we inderdaad iets gaan proberen man! lachuh!
I'm back, big as life and twice as ugly!
pi_190482
Ja we kunnen eens met een groep afspreken om de boel in kaart te brengen...

Victor Charlie Alpha...Out!

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')