----------------
mhuwhawhahwha.. i'm not kreesie..
(nee hoor, laat ze lekker zitten daar. ff kijken hoe snel de boel op z'n gat gaat/ mensen compleet doordraaien. Hoewel ik wel errug lachen ga als er toch een bestorming van het BB-terrein plaatsvindt. Zo ben ik ook wel...)
(Overigens: heb de afgelopen week dit forum een beetje 'geobserveerd': heel erg strak! Fine job you guys
anyways: het zou absoluut eigenlijk heel erg strak zijn als de bewoners collectief het huis verlaten... als ze eenmaal doorhebben hoe ze genept worden door BB bedacht ik mij net
Zou de BB-legereenheid nu al op zoek zijn naar deze indringers om ze te ondervragen? Is Ruud al naar DBkamer geroepen om ter verantwoording te komen? Mag RUUD NU NOG WEL BLIJVEN of had hij beter kunnen denken "spreken is zilver, zwijgen is goud"? Wordt dit wel vertoond op tv, of laat BB hiermee zien dat de mensen niet echt opgesloten zijn? Volg alles, hier op het Fok!forum!
just a thought...
Je verpakt het gewooon in zo'n opwind kip en het valt niet op......
Just a simple thought......
maar ik wil toch eigenlijk zeker wel eens kijken hoe het daar in Almere eruit ziet..
Vrijwilligers??
en de regie maar raar opkijken als ze weer 9 man tellen in dat huis ;-)
HOEZO NIET LATEN ZIEN???????
damn, ik merk alweer dat je me nooit hebt gezien (damn, m'n ego speelt op; af, af zeg ik je ok soory had ff een uitspating
[Dit bericht is gewijzigd door devilman_ (Datum 25 September 1999).]
Victor Charlie Alpha...Out!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |