abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46727638
Ik vind Wegereef een goeie scheids, hij nam de juiste beslissingen.
History became legend, legend became myth.
pi_46727670
Ik ben het niet met je eens.

Moet ik nu met mijn mening een nieuw topic openen?
pi_46727708
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 12:16 schreef opgebaarde het volgende:
Ik ben het niet met je eens.

Moet ik nu met mijn mening een nieuw topic openen?
wat jij wil
  dinsdag 27 februari 2007 @ 12:20:01 #4
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_46727785
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 12:15 schreef valek het volgende:
Ik vind Wegereef een goeie scheids, hij nam de juiste beslissingen.
Helemaal mee eens
pi_46727807
Altijd nog beter dan die luinge
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
pi_46727808
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 12:20 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Helemaal mee eens
  dinsdag 27 februari 2007 @ 12:21:37 #7
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_46727840
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 12:20 schreef valek het volgende:

[..]

Wel balen dat die ajax niet meer wilt fluiten. Hij was zo in vorm
  dinsdag 27 februari 2007 @ 12:23:05 #8
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_46727884
.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_46728008
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 12:21 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

3-3 ado
pi_46728014
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 12:21 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

helemaal mee eens, hij was geweldig.
pi_46728029
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 12:27 schreef valek het volgende:

[..]

helemaal mee eens, hij was geweldig.
en jij bent voor?
  dinsdag 27 februari 2007 @ 12:29:47 #12
20104 BlackJack
Comfortably drunk
pi_46728083
Wegereef, dat rijmt op takketeef
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
  dinsdag 27 februari 2007 @ 12:40:03 #13
169071 jpvliet86
Fotografie >> Webdesign
pi_46728390
Waarschijnlijk is ie omgekocht door AZ.
Kan haast niet anders want anders laat je dit doelpunt niet gelden.

Zelfs Uilenberg staat achter Ajax en niet achter de scheidsrechter zelf.

Schors hem maar levenslang, kans op kampioenschap voor Ajax door de neus geboord, staat ook wel leuk trouwens ongeveer 9 kaarten (een schatiing: heb het niet precies geteld) voor Ajax en 1 voor AZ.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 12:42:44 #14
67174 Dos37
Come on Twente
pi_46728472
goed topic
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  dinsdag 27 februari 2007 @ 12:43:04 #15
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_46728488
quote:
Wegereef fluit Ajax niet meer

Door: Jelmer Geerds
De arbitrale dwaling van scheidsrechter Jan Wegereef blijft niet zonder gevolgen. De leidsman heeft op eigen verzoek de KNVB verzocht hem voorlopig niet meer op duels van Ajax te zetten, schrijft De Telegraaf.
Wegereef keurde zondag tijdens het duel AZ-Ajax een Alkmaarse treffer goed, nadat Demy de Zeeuw met gestrekt been doelman Maarten Stekelenburg had aangevallen. Daarop liet de Ajax-doelman de bal los, waarna Maarten Martens eenvoudig de 1-1 kon scoren. Ook na het zien van televisie-beelden weigerde Wegereef zijn fout toe te geven.

De Telegraaf dook in de zaak en kwam met opvallende nieuwe feiten. Zo heeft Wegereef het incident waarschijnlijk niet goed kunnen waarnemen, omdat hij in zijn uitzicht op de situatie wordt gehinderd door Ajacied Leonardo, zo blijkt uit foto's. Tevens was hij op geruime afstand van het incident en kon hij slechts de rug van De Zeeuw waarnemen.

Opvallend is bovendien de verklaring van een collega-scheidsrechter, die bewust anoniem zijn commentaar op de situatie geeft. "De situatie die aan de 1-1 voorafging, was een schoolvoorbeeld van een gestrekt been. Jan weet dat ook en had zijn fout voor het imago van het scheidsrechterskorps gewoon openlijk moeten toegeven in plaats van z'n gedraai. Jan stond gewoon helemaal verkeerd opgesteld. Maar dat overkomt hem wel vaker."

Op eigen verzoek zal Wegereef tot nader orde geen duels meer van Ajax leiden. Eenzelfde beslissing nam hij al eens met wedstrijden van Feyenoord, nadat hij in het verleden bedreigd is. Wel staat de bekerwedstrijd tussen NAC en PSV onder zijn leiding.
.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_46728537
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 12:40 schreef jpvliet86 het volgende:
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_46728556
Ik vind niet dat deze waailap een eigen topic verdient.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 27 februari 2007 @ 12:45:53 #18
169071 jpvliet86
Fotografie >> Webdesign
pi_46728587
quote:
De Telegraaf dook in de zaak en kwam met opvallende nieuwe feiten. Zo heeft Wegereef het incident waarschijnlijk niet goed kunnen waarnemen, omdat hij in zijn uitzicht op de situatie wordt gehinderd door Ajacied Leonardo, zo blijkt uit foto's.
Goed excuus hoor:
Zo groot is leonardo niet dus daar kan hij echt wel overheen kijken whahahaha.....
quote:
Op eigen verzoek zal Wegereef tot nader orde geen duels meer van Ajax leiden. Eenzelfde beslissing nam hij al eens met wedstrijden van Feyenoord, nadat hij in het verleden bedreigd is. Wel staat de bekerwedstrijd tussen NAC en PSV onder zijn leiding.
Ben dan benieuwd wat voor fratsen hij morgen avond uithaalt.
pi_46729250
Echt een drol van een scheids!
pi_46729361
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 12:40 schreef jpvliet86 het volgende:
Kan haast niet anders want anders laat je dit doelpunt niet gelden.
Stumper
quote:
Zelfs Uilenberg staat achter Ajax en niet achter de scheidsrechter zelf.
De mening van de ene scheidsrechter wel accepteren maar de mening van de andere scheidsrechter niet en vervolgens je punt baseren op de mening van de scheidsrechter die je wel ligt Ow wacht hij is commissaris hij heeft ook het moment 40x na kunnen zien. Daarnaast klopt Wegereef z'n argumentatie ook. Enige waar je het over kunt hebben is gevaarlijk spel en dat is ter beoordeling van de scheids.
quote:
Schors hem maar levenslang, kans op kampioenschap voor Ajax door de neus geboord.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_46729454
Zullen we er een fan-topic van maken? Of toch een Wegereef moet ontslagen worden-topic?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_46729544
Ik vond dat Wegereef aan een goed seizoen bezig was eerlijkgezegd. Zondag ging het helaas gruwelijk mis.
That's all folks!
pi_46729644
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 13:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zullen we er een fan-topic van maken? Of toch een Wegereef moet ontslagen worden-topic?
Ik zou een neutraal topic preferen. Eentje met objectieve bijdragen.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_46729868
quote:
Collega-arbiter valt Wegereef af
door Valentijn Driessen en Mike Verweij
AMSTERDAM -

Overigens zette Wegereefs optreden tijdens AZ-Ajax niet alleen kwaad bloed bij de trainers, spelers en fans van Ajax, maar ook bij zijn collega's. " De actie die aan de 1-1 voorafging, was een schoolvoorbeeld van een gestrekt been. Jan weet dat ook en had zijn fout voor het imago van het scheidsrechterskorps gewoon openlijk moeten toegeven in plaats van z'n gedraai", zegt een anonieme Nederlandse topscheidsrechter.

De arbiter wil uit angst voor represailles van Uilenberg alleen anoniem zijn zegje wil doen. "Jan stond gewoon helemaal verkeerd opgesteld. Maar dat overkomt hem wel vaker."

De angst voor maatregelen uit Zeist van de uit de school klappende arbiter lijkt niet ongegrond. Nadat Ronald Wiedemeijer het in de strafzaak na Sparta-Ajax opnam voor Henk ten Cate en niet voor collega Ruud Bossen, floot hij prompt een aantal duels in de eerste divisie. Ook Dick Jol raakte op een zijspoor na een conflict met Uilenberg en de KNVB. Volgens Van Oostveen hoeft Jol, hij zat zaterdag en zondag thuis op de bank evenals morgen bij de vier kwartfinales voor de beker, trouwens niets te vrezen en hem wacht vandaag een aanstelling in de eredivisie.
pi_46729872
Ik vind de 'maatregel' van de KNVB echt halfbakken

OF je stelt vast dat Wegereef goed heeft gefloten en legt hem geen beperkingen op, OF je stelt vast dat Wegereef heeft gefaald, maar dan volgt er ook een passende sanctie, zoals tijdelijke 'verbanning' naar de Eerste Divisie ofzo.

Het is nu een beetje half-half. Uilenberg geeft volmondig toe dat Wegereef foutief heeft beslist; een voor de wedstrijd cruciale blunder en voor de competitie mogelijk van grote invloed. Maar er volgt geen passende sanctie. Wegereef mag 'slechts' Ajax niet meer fluiten de komende tijd, alsof zijn blunder samenhangt met het feit dat Ajax toevallig de gedupeerde partij is. Bij wijze van spreken kan Wegereef worden aangesteld voor een wedstrijd als PSV-AZ ofzo. Dat lijkt me, na deze grove fout, een slechte zaak.

Iemand die zo opzichtig faalt en het ook nog weigert toe te geven, zou een tijdje naar de Eerste Divisie moeten worden verbannen. Laten ze anders René Temmink maar weer opbellen of -ie alsjeblieft nog een poosje wil terugkomen. Niet dat Temmink foutloos is, maar in elk geval stukken beter dan types als Wegereef.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')