Ik vind Syl wel een zijspan typequote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat voor motor Silvia uitgaat zoeken. Wordt het een stoere Harley of gaat ze voor Japans?![]()
Dit had je zelf kunnen lezen op DGK site van TIEN:quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:07 schreef Sonique het volgende:
wat is dat trouwens de hele tijd met die twee streams op de poort en het huis.
Gister was dat ook al...
Degelijk, saai. Duits. BMW.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat voor motor Silvia uitgaat zoeken. Wordt het een stoere Harley of gaat ze voor Japans?![]()
En hier Natasja belde garage keizer, en ik mailde Keizer zie ik precies dezelfde quote die ik net plaatste maar dan met de tekst "een uurtje per week". Vaag (typefoutje van de redactie?)quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:07 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
natasia zei zelf 1 keer per week, vandaar.
TRouwens, Huub hoeft alleen maar hete koffie met kop en al naarquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:04 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ach, Amanda is zo dom... Tis een makkie voor bijvoorbeeld Huub om Amnda tegen Natasia op te zetten, dat is al eens gebeurt. het zelfde geldt voor BRian, Vertel Amanda dat Brian haar afwijst omdat ze gewoon een dom sletje is, en ze blijft uren zeuren en boos zijn, gooi dan die stemming er tegen en vloila, onze impulsieve domme doos zal tegen stemmen...
Eric is een ander verhaal, hij kan misschien niet te vertrouwen zijn, maar hij staat echt niet aan de kant van Natasia of BRian denk ik.
Ja ik heb dat gevolgd, toen was hij nog zichzelf geloof ik en stukken leuker.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:13 schreef Mika25 het volgende:
Al veel negatieve reacties om Jaap, hebben jullie de gesprekken tussen Jaap, Sylvia en Huub vannacht niet gevolgt?
Ik vind Jaap nu al een véél interessanter persoon dan Eric. Uiteraard moeten we wel even afwachten of Jaap wel helemaal te vertrouwen is, maar dat zien we na 21:00 vanavond wel.
Ze heeft alleen Keizers gebeld, die zeiden "bel maar terug", maar sindsdien krijgen we een streamlock. Er is dus gewoon een sponsor-deal met VW gesloten achter de schermen en die telefoon-gesprekken zijn gewoon in scene gezet om de TV uitzending te vullen...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze heeft toch een andere dealer gevonden?
Ik denk het niet. Ik zie Syl wel op een Japanse custom, een Suzuki Intruder ofzo.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:09 schreef dieenebart het volgende:
Degelijk, saai. Duits. BMW.
wel pas een uur voor de stemming zeggen, want 1 keer neuken en ze is het weer vergetenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:04 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ach, Amanda is zo dom... Tis een makkie voor bijvoorbeeld Huub om Amnda tegen Natasia op te zetten, dat is al eens gebeurt. het zelfde geldt voor BRian, Vertel Amanda dat Brian haar afwijst omdat ze gewoon een dom sletje is, en ze blijft uren zeuren en boos zijn, gooi dan die stemming er tegen en vloila, onze impulsieve domme doos zal tegen stemmen...
Eric is een ander verhaal, hij kan misschien niet te vertrouwen zijn, maar hij staat echt niet aan de kant van Natasia of BRian denk ik.
Ja dan ligt ie eruit wat hebben we daar nu aan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:10 schreef Sonique het volgende:
[..]
TRouwens, Huub hoeft alleen maar hete koffie met kop en al naar
Amanda te gooien om nog wat extra opties open te zetten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |