jajajajaja, heb je die ook ?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:55 schreef dieenebart het volgende:
[..]
en een bouwtekening van m'n gezicht erbij?![]()
Spuit 11quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:55 schreef Sonique het volgende:
Dus Jaap mag immuniteit verlenen aan iemand voor twee stemrondes?
Ik hoop echt dat hij dan Natasia of Brian neemt, want degene met immuniteit mag ook niet stemmen.
Dat zou dus betekenen dat Natasia of Brian elkaar niet in zouden kunnen dekken
en GELDquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk je dat ze Natasia of Amanda mogen dan? Dat lijkt me godsonmogelijk.
Maar het gaat maar om 1 ding bij de redactie. Het begint met 'kijk' en het eindigt op 'cijfers'.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:56 schreef scanman01 het volgende:
Die huishoudster komt niet meer terug hoor ik
Is voor zdngmw misschien best leuk om te lezen, dus misschien kan je hem even doorsturen naar daar. en aangezien zdngmw sommige post niet wil, misschien even naar Huub sturenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:50 schreef a_leeuwtje het volgende:
Geachte reactiegever,
Onlangs werd ons bedrijf in verband gebracht met een Televisie/internetuitzending "De Gouden Kooi" waarbij een van de deelneemsters ene Mevr. Natasia wist te vertellen dat zij in een auto van Tonny Keijzers ging rijden.
Gezien het grote aantal reacties, hechten wij er waarde aan u op deze manier te informeren over het feit dat wij ons distantiëren van welke betrokkenheid dan ook bij deze mevrouw Natasia of de Gouden Kooi. Wij waren niet op de hoogte wat het programma inhield en na bestudering van de beelden en reacties willen wij absoluut niet in verband worden gebracht met dit programma of deze mevrouw.
Ik hoop u hiermee naar behoren te hebben geďnformeerd en zie u liever als "gewone" bezoeker in onze showroom.
Nogmaals bedankt voor uw reactie en oplettendheid.
Tonny Keijzers Auto's BV
A.M. Keijzers, directeur
Ook ik kreeg een reactie op mijn schrijven naar deze Firma Keijzers![]()
![]()
Amanda heeft heel snel ruzie met iemand hoor.... net zoals Natasia. Dus als die ruzie een beetje gunstig valt ligt Natasia er gewoon uit.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:56 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Spuit 11Maar het geldt maar voor 1 stemronde. Jaap zelf heeft 2 stemrondes immuniteit. Maar Amanda steunt Brian en Natasia wel hoor, daar maak ik mij helemaal geen illusies over. Eric daarentegen vertrouw ik voor geen meter.
Het is helaas Anne Floorquote:
Wat boeit haar dat nou? Ze heeft het nu toch gewoon geregeld via een andere weg. Ze heeft die Keijzers helemaal niet nodig.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:58 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Is voor zdngmw misschien best leuk om te lezen, dus misschien kan je hem even doorsturen naar daar. en aangezien zdngmw sommige post niet wil, misschien even naar Huub sturen![]()
Dat bedoel ik maar .... zelf heeft hij immuniteit voor twee stemrondes en moet één bewoner aanwijzen die immuniteit heeft voor de volgende stemronde. Deze bewoner mag dan zelf ook geen stem uitbrengen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:55 schreef Sonique het volgende:
Dat zou dus betekenen dat Natasia of Brian elkaar niet in zouden kunnen dekken
En jij denkt dat Brian en Natasia niet effe 8 of 9 dagen lief kunnen doen en Amanda geen strobreed in de weg zullen leggen. Ik zie dat niet gebeuren hoor die ruzie. Zulke hypocrieten zijn het wel.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Amanda heeft heel snel ruzie met iemand hoor.... net zoals Natasia. Dus als die ruzie een beetje gunstig valt ligt Natasia er gewoon uit.
Bron: http://www.tien.tv/web/sh(...)007/typeofpage=51230quote:14:57 - Natasia krijgt haar droomauto
Natasia heeft succes geboekt met haar zoektocht naar een sponsor voor de Volkswagen Touareg. Afgelopen vrijdag deed ze haart stoute schoenen aan en ging op jacht naar autodealers. Een van de heren had er wel oor naar en vroeg Natasia toen om een mailtje te sturen met de toelichting van haar wensen. Inmiddels heeft ze te horen gekregen dat het bedrijf akkoord gaat. “Vanaf 12 maart mag ik hem ophalen en rijden”, laat ze Brian blij weten. Het is dan wel maar voor een uurtje in de maand, maar dat mag de pret niet drukken. Kan ze in ieder geval alvast oefenen voor 'later'...
... en hoe zou Amanda het vinden als ze hoort dat Brian en Natasja haar eigenlijk een slet vinden? Dat zei Brian gistermiddag nog tegen Natasja ..... hm, hoe komt Amanda dat nou te weten ....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Amanda heeft heel snel ruzie met iemand hoor.... net zoals Natasia. Dus als die ruzie een beetje gunstig valt ligt Natasia er gewoon uit.
Ach, Amanda is zo dom... Tis een makkie voor bijvoorbeeld Huub om Amnda tegen Natasia op te zetten, dat is al eens gebeurt. het zelfde geldt voor BRian, Vertel Amanda dat Brian haar afwijst omdat ze gewoon een dom sletje is, en ze blijft uren zeuren en boos zijn, gooi dan die stemming er tegen en vloila, onze impulsieve domme doos zal tegen stemmen...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:56 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Spuit 11Maar het geldt maar voor 1 stemronde. Jaap zelf heeft 2 stemrondes immuniteit. Maar Amanda steunt Brian en Natasia wel hoor, daar maak ik mij helemaal geen illusies over. Eric daarentegen vertrouw ik voor geen meter.
natasia zei zelf 1 keer per week, vandaar.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:01 schreef Dlocks het volgende:
Voor de zoveelste keer dat een gerucht voor waarheid wordt aangenomen. Het is niet 1 uur in de week maar 1 uur per maand. Gisteren was er 1 fokker die 1 keer in de week schreef in een cos en de schapen op fok nemen het blindelings over
[..]
Bron: http://www.tien.tv/web/sh(...)007/typeofpage=51230
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:07 schreef NS het volgende:
Mooie streams nu van Sylvia.
Ik ben benieuwd wat voor motor Silvia uitgaat zoeken. Wordt het een stoere Harley of gaat ze voor Japans?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sylvia mag straks ook tochtjes op de motor gaan maken
Ze heeft toch een andere dealer gevonden?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:58 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Is voor zdngmw misschien best leuk om te lezen, dus misschien kan je hem even doorsturen naar daar. en aangezien zdngmw sommige post niet wil, misschien even naar Huub sturen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |