Moet ze dan haar tieten laten zien en met nobrain naar bed ?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:44 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja Syl, eerst TV maken. Kijk goed naar Amanda en je mag zelfs blijven na een volstrekt duidelijke bewuste overtreding van de regels.
Als jij een jaarsalaris hebt van 40.000 dan wil ik jouw baanquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's wel klasse, als je je niet zo door het geld laat leven. Ik denk weet zeker dat ik hoer genoeg was geweest om even flink te gaan cashen.... in 5 uur tijd een jaarsalaris verdienen, mwah.![]()
Mooi gecast toch?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:31 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Het is echt een freakshow geworden, we hebben een loverboy, een brulaap, een snol, een zuiplap, een relnicht, een figurant en nu ook Jaapzilla.![]()
Het gevaarlijkste is het als Sylvia hem krijgt want ik vertrouw Eric totaal niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zou wel heel veilig zijn. Dan heeft het totaal geen consequenties.
Bart vertelde dat hij had geklaagd dat er niets te doen was en dat hij toen van achter te horen had gekregen dat ze met acht man sterk zelf ook wel iets hadden kunnen bedenken om te organiseren. Ik vond toen wel dat daar een punt in zat eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:43 schreef avonne het volgende:
[..]
Daarom organiseerden ze de nieuwjaarsdag BBQ
Ik kan op de site van Tien geen nieuwsbericht vinden dat het gelukt is met die auto en dat het in plaats van 1 uur in de maand 1 uur in de week is geworden. Wie weet waar dit terug te lezen is op Tien?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:17 schreef demins het volgende:
[..]
Dat zou toch één keer per maand zijn?![]()
dan ligt Huub er uit, en volgens mij hoopt de redactie daarop.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:46 schreef Yollie het volgende:
[..]
Het gevaarlijkste is het als Sylvia hem krijgt want ik vertrouw Eric totaal niet.
quote:
Klopt. Maar misschien is hem 'achter' duidelijk gemaakt dat hij het dus niet aan Huub of Sylvia mag geven. En waarschijnlijk ook niet aan Brian of Natasia. Want zowel Huub als Natasia mogen er niet uit.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:46 schreef Yollie het volgende:
[..]
Het gevaarlijkste is het als Sylvia hem krijgt want ik vertrouw Eric totaal niet.
Sterker nog, de andere bewoners vonden ook dat het belangrijk is als je net je rijbewijs hebt dat je dan regelmatig blijft rijden. Daar ben ik het ook wel mee eens.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:31 schreef Gert het volgende:
[..]
En wat is je punt?
Kijk, wij kunnen ons hier wel gaan opwinden over de privileges van Natasia, ,maar dat zouden die bewóners moeten doen! En ik hoor niémand in dat huis zeggen: " Zijn ze nou godverdommme helemáál van de pot gerukt! Wij willen óók elke week een uur naar buiten en als dat niet mag dan gaat Natasia ook helemaal nergens heen."
LOL... Hoe kom je daar nou bij???? Huub is 5 dagen uit de villa geweest en van die 5 dagen hebben ze NIETS uitgezonden, gewoon omdat er niets gebeurde. Jij denkt echt dat ze de smaakmaker van DGK eruit willen hebben?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:47 schreef blomst het volgende:
[..]
dan ligt Huub er uit, en volgens mij hoopt de redactie daarop.
Volgens mij is hij bij de redactie niet geliefd.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... Hoe kom je daar nou bij???? Huub is 5 dagen uit de villa geweest en van die 5 dagen hebben ze NIETS uitgezonden, gewoon omdat er niets gebeurde. Jij denkt echt dat ze de smaakmaker van DGK eruit willen hebben?
Sylvia mag straks ook tochtjes op de motor gaan makenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:50 schreef Dlocks het volgende:
Overigens neem ik aan dat de volgende die zijn/haar rijbewijs zal halen dezelfde priveleges zal krijgen.
Je moet niet alleen tegen al die mensen aan kijken (die jou de hele tijd staan aan te kijken), maar je moet 's morgens ook nog in de spiegel kunnen kijken. Ik merkte dat dat laatste (soms) niet meer lukte. Dan moet je keuzes maken, en dat soort keuzes kosten vaak veel geld.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's wel klasse, als je je niet zo door het geld laat leven. Ik denk weet zeker dat ik hoer genoeg was geweest om even flink te gaan cashen.... in 5 uur tijd een jaarsalaris verdienen, mwah.![]()
Dan kent ie Fok! nog nietquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... Hoe kom je daar nou bij???? Huub is 5 dagen uit de villa geweest en van die 5 dagen hebben ze NIETS uitgezonden, gewoon omdat er niets gebeurde. Jij denkt echt dat ze de smaakmaker van DGK eruit willen hebben?
Denk je dat ze Natasia of Amanda mogen dan? Dat lijkt me godsonmogelijk.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:51 schreef blomst het volgende:
[..]
Volgens mij is hij bij de redactie niet geliefd.
ze hebben al gezegd dat de auto niet op tv komt wel op streams.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:15 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zal wel niet voor niets zijn. Du moment dat natasia in die wagen rijdt, gaan er tientallen mailtjes van verontwaardigde Fokkers en Vollers naar de desbetreffende dealer. En van mij een mailtje naar J van Inkel, om ook even contact op te nemen met de desbetreffende dealer.
Maar het kan ook dat ze die hele auto niet in beeld brengen. Even op de aftiteling letten dan.
Mail me ff je handtekeningquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:52 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Je moet niet alleen tegen al die mensen aan kijken (die jou de hele tijd staan aan te kijken), maar je moet 's morgens ook nog in de spiegel kunnen kijken. Ik merkte dat dat laatste (soms) niet meer lukte. Dan moet je keuzes maken, en dat soort keuzes kosten vaak veel geld.
Ja, ik heb toen veel laten liggen, maar ik zou het nu precies zo doen. Misschien nog wel een tandje rustiger, afgaande de rust en gelukkige momenten die nu 99% van mijn tijd beslaan, ipv 1% (en 99% geld verdienen).
Gisteravond/nacht zei Jaap dat hij de neutraliteitsstem aan Brian zou gaan geven. Bommetje in dat kamp en drie tegelijk over de zeik. Ik ben heel benieuwd of hij dat ook gaat doen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:46 schreef FSR het volgende:
Dit lijkt mij voor hem de meest logische / veilige keuze voor hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |