Mee eens .... ik zie Natasja er trouwens voor aan gewoon een Toerrek te huren en net te doen alsóf ze het voor elkaar heeft gekregen. En wat heeft ze nou eigenlijk voor elkaar gekregen? ... af en toe een rondje maken in een demonstratiemodel? ...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze gaat door tot ze haar zin heeft. Zouden die andere bewoners ook eens wat meer moeten doen.
Oke, maar dit is een uitje, ze komt er wel mee buiten de kooi en een simpele buitenrit met het paard mocht niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar de andere bewoners probéren het niet eens.
Natasia denkt in het groot, met haar grootheidswaanzin, maar krijgt wél veel voor elkaar. En nou hoor ik mensen al roepen dat het 'gescript is', maar we hebben haar allemaal de dealers horen bellen (en afgewezen worden). Ze gaat door tot ze haar zin heeft. Zouden die andere bewoners ook eens wat meer moeten doen.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Oef, wat was dat genant.![]()
Zo Bart, als de poes van huis is, dansen de muizen?
Net alsof jij iedere dealer ging bellen voor een sponsor auto ?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Slechte coaching... Ratelband, let je op?
En wat is je punt?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
De andere bewoners hebben niet de illusie dat ze belangrijk zijn, Nasty wel.
Hmmm... dat gaat me dan net even te verquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:24 schreef dieenebart het volgende:
[..]
*verlangt terug naar Stephan en Eveline in 'De Gouden Dierenkooi*
ff tussen door, koop die auto nouquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik hoef die K.U.T. auto toch niet meer. Was net van plan om er één te kopen.![]()
Alle lessen van Syl zijn afgepakt, ook de tangolleraar komt niet meer, toneelhaak dus.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:28 schreef avonne het volgende:
Ik verlang terug naar de paaldans lessen.
Wanneer was de wedstrijd ook al weer? 3 maart?
Klopt. Een beetje zoals we allemaal zaten te wachten op een opstand tegen zwangere Tanja.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:31 schreef Gert het volgende:
[..]
En wat is je punt?
Kijk, wij kunnen ons hier wel gaan opwinden over de privileges van Natasia, ,maar dat zouden die bewóners moeten doen! En ik hoor niémand in dat huis zeggen: " Zijn ze nou godverdommme helemáál van de pot gerukt! Wij willen óók elke week een uur naar buiten en als dat niet mag dan gaat Natasia ook helemaal nergens heen."
lolquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:31 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Het is echt een freakshow geworden, we hebben een loverboy, een brulaap, een snol, een zuiplap, een relnicht, een figurant en nu ook Jaapzilla.![]()
Ik meen dat die 'sancties' van de baan waren.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alle lessen van Syl zijn afgepakt, ook de tangolleraar komt niet meer, toneelhaak dus.![]()
Ik was zo eigenwijs en anti-materialistisch (en dom) dat ik iedere vorm van sponsoring afwees. Hele verhuisdozen met Wrangler-shit (teruggestuurd), auto's met bestickering (geweigerd), avondjes handtekeningen uitdelen a 8000 per uur (een keer gedaan, huilend naar huis vanwege de domheid van onze medelanders)...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Net alsof jij iedere dealer ging bellen voor een sponsor auto ?
(of rij je nu gratis?)
ze zei net nog dat ze naar haar weten geen dansles kreeg.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik meen dat die 'sancties' van de baan waren.
Wat mij wel is opgevallen is dat de medebewoners er allemaal vrede mee hebben.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:31 schreef Gert het volgende:
[..]
En wat is je punt?
Kijk, wij kunnen ons hier wel gaan opwinden over de privileges van Natasia, ,maar dat zouden die bewóners moeten doen! En ik hoor niémand in dat huis zeggen: " Zijn ze nou godverdommme helemáál van de pot gerukt! Wij willen óók elke week een uur naar buiten en als dat niet mag dan gaat Natasia ook helemaal nergens heen."
De VW cabrio, waarmee Nena kwam, is de auto van haar moeder. Dat vertelde Amanda toen Nena weer vertrok.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:26 schreef avonne het volgende:
Trouwens, Nena had een kevertje zonder dakje. Was die ook gesponsord (denk het ergens wel).
Dan heeft Tien al langer een deal met VW klaar liggen.
welk nummer?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:34 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik was zo eigenwijs en anti-materialistisch (en dom) dat ik iedere vorm van sponsoring afwees. Hele verhuisdozen met Wrangler-shit (teruggestuurd), auto's met bestickering (geweigerd), avondjes handtekeningen uitdelen a 8000 per uur (een keer gedaan, huilend naar huis vanwege de domheid van onze medelanders)...
Nee, ik bel niemand. Laat ze mij maar bellen (op mijn geheime nummer...)
Ze krijgen gewoon salaris, alle luxe en bekendheid. Maar neeee, Nasty wil weer meer.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:31 schreef Gert het volgende:
[..]
En wat is je punt?
mail ze datquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik hoef die K.U.T. auto toch niet meer. Was net van plan om er één te kopen.![]()
Nou, die stond Nena anders verdomd goedquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De VW cabrio, waarmee Nena kwam, is de auto van haar moeder. Dat vertelde Amanda toen Nena weer vertrok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |