abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 27 februari 2007 @ 11:20:49 #76
135305 beequeen
Lost.
pi_46726009
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 11:16 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Of het gewoon via reclame zendtijd op Tien regelen. Geen assosiatie met het programma, toch sponsoring.
Het viel een Fokker gisteren al op dat er plotseling reclame werd gemaakt op Tien voor de VW Touareg, dus het laatste zal wel het geval zijn.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_46726021
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 11:18 schreef scanman01 het volgende:

[..]

De gezelligheid stopt bij 150 kilo.
pi_46726035
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 11:20 schreef blomst het volgende:
Ik snap niet dat Natasia zomaar een uurtje naar buiten mag in de auto, over alles moet unaniem gestemd worden en Natasia mag zo weer een uurtje buiten de hekken.
Zelf heeft ze al twee uur in gedachten, en dat zal haar ook wel lukken.
ik snap het ook niet, een beetje diva heeft toch een chauffeur?
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  Moderator dinsdag 27 februari 2007 @ 11:22:04 #79
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46726038
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 11:19 schreef FSR het volgende:

[..]

Bij het DGK nieuws stond 1x per week....
Klopt.
Een belachelijk privilege.
Een uur per week lekker in de buitenwereld rondrijden.
Ik snap niet dat de andere bewoners met een rijbewijs dat niet óók gaan eisen van de redactie.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_46726053
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 11:18 schreef Kaat38 het volgende:

[..]

du moment supreme is volgens mij ergens 8 a 14 maart maar ik zal zeker even die dealer mailen als het bekend is.
keijzers heeft mensen teruggemailt:

Geachte reactiegever,

Onlangs werd ons bedrijf in verband gebracht met een Televisie/internetuitzending "De Gouden Kooi" waarbij een van de deelneemsters ene Mevr. Natasia wist te vertellen dat zij in een auto van Tonny Keijzers ging rijden.

Gezien het grote aantal reacties, hechten wij er waarde aan u op deze manier te informeren over het feit dat wij ons distantiëren van welke betrokkenheid dan ook bij deze mevrouw Natasia of de Gouden Kooi. Wij waren niet op de hoogte wat het programma inhield en na bestudering van de beelden en reacties willen wij absoluut niet in verband worden gebracht met dit programma of deze mevrouw.

Ik hoop u hiermee naar behoren te hebben geïnformeerd en zie u liever als "gewone" bezoeker in onze showroom.

Nogmaals bedankt voor uw reactie en oplettendheid.

Tonny Keijzers Auto's BV

GEWELDIG!

Nou heb ik toevallig een VW en ben daar heel tevreden over. Als ik toe ben aan de nieuwe ( nog een dik jaartje) dan zal ik zeker eens bij ze langsgaan. Misschien niet voor een touareg, maar voor een mooie .... passat? Of een kever zonder dakje?
  dinsdag 27 februari 2007 @ 11:22:49 #81
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46726072
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 11:20 schreef blomst het volgende:
Ik snap niet dat Natasia zomaar een uurtje naar buiten mag in de auto, over alles moet unaniem gestemd worden en Natasia mag zo weer een uurtje buiten de hekken.
Zelf heeft ze al twee uur in gedachten, en dat zal haar ook wel lukken.
Mensen die belangrijk worden geacht voor het programma (geen flauw idee waarom) kunnen blijkbaar heel veel maken. Dat hebben we gisteren met Amanda gezien en zien we dagelijks weer met Natasia. Tja... het zal steeds erger en opvallender worden.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_46726115
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 11:22 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Mensen die belangrijk worden geacht voor het programma (geen flauw idee waarom) kunnen blijkbaar heel veel maken. Dat hebben we gisteren met Amanda gezien en zien we dagelijks weer met Natasia. Tja... het zal steeds erger en opvallender worden.
maar ik denk dat Huub daar ook bij hoort, en dat ook heel goed weet.
pi_46726119
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 11:22 schreef Lieve het volgende:

[..]

GEWELDIG!

Nou heb ik toevallig een VW en ben daar heel tevreden over. Als ik toe ben aan de nieuwe ( nog een dik jaartje) dan zal ik zeker eens bij ze langsgaan. Misschien niet voor een touareg, maar voor een mooie .... passat? Of een kever zonder dakje?
zou dan gaan voor een in/uitklapdakje zamazegguh!
  dinsdag 27 februari 2007 @ 11:24:24 #84
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_46726124
quote:

[..]

Vooral, als je al vanaf het begin kijkt.
Nep zooi
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  dinsdag 27 februari 2007 @ 11:24:50 #85
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_46726131
quote:

[..]

*verlangt terug naar Stephan en Eveline in 'De Gouden Dierenkooi*
pi_46726144
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 11:22 schreef Lieve het volgende:

[..]

GEWELDIG!

Keijzers is geen VW dealer, dacht ik, mar verhandelt alle merken.
pi_46726146
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 11:19 schreef FSR het volgende:

[..]

Bij het DGK nieuws stind 1x per week....
Dus madam regelt gewoon haar eigen uitjes en dat is allemaal prima?!? De rest moet alles aanvragen. Hoe onrechtvaardig van 'zij die niet tegen onrechtvaardigheid kan'
  Moderator dinsdag 27 februari 2007 @ 11:25:24 #88
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46726151
quote:

[..]

Mensen die belangrijk worden geacht voor het programma (geen flauw idee waarom) kunnen blijkbaar heel veel maken.
Maar de andere bewoners probéren het niet eens.
Natasia denkt in het groot, met haar grootheidswaanzin, maar krijgt wél veel voor elkaar. En nou hoor ik mensen al roepen dat het 'gescript is', maar we hebben haar allemaal de dealers horen bellen (en afgewezen worden). Ze gaat door tot ze haar zin heeft. Zouden die andere bewoners ook eens wat meer moeten doen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_46726155
Natasia gaf vanmorgende tip aan Jaap dat als je heeeeel lief alles vraagt, je alles krijgt wat je wilt.
Goedemorgen :W
pi_46726158
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 11:24 schreef dieenebart het volgende:

[..]

ja dat waren nog eens streams
  dinsdag 27 februari 2007 @ 11:26:18 #91
168159 FSR
Just myself
pi_46726172
Ik vind het apart dat ze zomaar weer 1 uur per week de kooi uit kwam.
Dit geeft mij wel weer het idee dat ze ff naar haar "Ventje" kan (part of the deal misschien?)
Daarbij, moet daar niet over gestemt worden ?

En hoe zit het met de bewoners die hun rijbewijs hebben, die mogen niet maw, die mogen het wel verleren ?

Wat ls Bwian zijn vliegbrevet haald?
Die moet namelijk zijn uren maken (best redelijk veel) anders verliest hij zijn brevet.

Wat me ook opviel is dat Amanda maar een waarschuwing kreeg.. ze wist de regel(s) niet....
Ze ze antwoorde gisteren op een vraag of ze der egels wel gelezen had.... Nee zei ze....
Dus altijd vrij spel voor Amanda....(

Btw, ik vind de DGK_Redactie meer een DGK_Erectie.. Dit omdat ze te pas en onpas de regels maar aanpassen voor zij die voorgetrokken worden !
When exist, things are inévitable
pi_46726180
Trouwens, Nena had een kevertje zonder dakje. Was die ook gesponsord (denk het ergens wel).
Dan heeft Tien al langer een deal met VW klaar liggen.
pi_46726182
Rijdt er iemand met haar mee? Of kan ze zomaar overal heengaan? Wie gaat d'r achtervolgen?
some things you lose, and some things you just give away
  dinsdag 27 februari 2007 @ 11:27:13 #94
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_46726191
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 11:25 schreef Gert het volgende:

[..]

Natasia denkt in het groot, met haar grootheidswaanzin, maar krijgt wél veel voor elkaar. En nou hoor ik mensen al roepen dat het 'gescript is', maar we hebben haar allemaal de dealers horen bellen (en afgewezen worden). Ze gaat door tot ze haar zin heeft. Zouden die andere bewoners ook eens wat meer moeten doen.
De andere bewoners hebben niet de illusie dat ze belangrijk zijn, Nasty wel.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Moderator dinsdag 27 februari 2007 @ 11:27:53 #95
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46726210
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 11:24 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Oef, wat was dat genant.

Zo Bart, als de poes van huis is, dansen de muizen?
pi_46726211
quote:

[..]

Gert wat ben je weer verstandig zo op de vroege morgen Je hebt gelijk.
Bart regelde zo ook het motorpak van Nena bijv.
pi_46726233
Ik verlang terug naar de paaldans lessen.
Wanneer was de wedstrijd ook al weer? 3 maart?
  dinsdag 27 februari 2007 @ 11:29:05 #98
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_46726250
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 11:27 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

De andere bewoners hebben niet de illusie dat ze belangrijk zijn, Nasty wel.
Slechte coaching... Ratelband, let je op?
pi_46726251
quote:

[..]

Heb je gelijk in!
pi_46726259
quote:

[..]

Van Sylvia word alles afgepakt. die mag opeens niets meer.
ik hoop wel dat als renee terug is van wintersport, Sylvia weer mag motorrijlessen.
Goedemorgen :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')