Het viel een Fokker gisteren al op dat er plotseling reclame werd gemaakt op Tien voor de VW Touareg, dus het laatste zal wel het geval zijn.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:16 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Of het gewoon via reclame zendtijd op Tien regelen. Geen assosiatie met het programma, toch sponsoring.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De gezelligheid stopt bij 150 kilo.
ik snap het ook niet, een beetje diva heeft toch een chauffeur?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:20 schreef blomst het volgende:
Ik snap niet dat Natasia zomaar een uurtje naar buiten mag in de auto, over alles moet unaniem gestemd worden en Natasia mag zo weer een uurtje buiten de hekken.
Zelf heeft ze al twee uur in gedachten, en dat zal haar ook wel lukken.
Klopt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:19 schreef FSR het volgende:
[..]
Bij het DGK nieuws stond 1x per week....
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:18 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
du moment supreme is volgens mij ergens 8 a 14 maart maar ik zal zeker even die dealer mailen als het bekend is.
keijzers heeft mensen teruggemailt:
Geachte reactiegever,
Onlangs werd ons bedrijf in verband gebracht met een Televisie/internetuitzending "De Gouden Kooi" waarbij een van de deelneemsters ene Mevr. Natasia wist te vertellen dat zij in een auto van Tonny Keijzers ging rijden.
Gezien het grote aantal reacties, hechten wij er waarde aan u op deze manier te informeren over het feit dat wij ons distantiëren van welke betrokkenheid dan ook bij deze mevrouw Natasia of de Gouden Kooi. Wij waren niet op de hoogte wat het programma inhield en na bestudering van de beelden en reacties willen wij absoluut niet in verband worden gebracht met dit programma of deze mevrouw.
Ik hoop u hiermee naar behoren te hebben geïnformeerd en zie u liever als "gewone" bezoeker in onze showroom.
Nogmaals bedankt voor uw reactie en oplettendheid.
Tonny Keijzers Auto's BV
Mensen die belangrijk worden geacht voor het programma (geen flauw idee waarom) kunnen blijkbaar heel veel maken. Dat hebben we gisteren met Amanda gezien en zien we dagelijks weer met Natasia. Tja... het zal steeds erger en opvallender worden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:20 schreef blomst het volgende:
Ik snap niet dat Natasia zomaar een uurtje naar buiten mag in de auto, over alles moet unaniem gestemd worden en Natasia mag zo weer een uurtje buiten de hekken.
Zelf heeft ze al twee uur in gedachten, en dat zal haar ook wel lukken.
maar ik denk dat Huub daar ook bij hoort, en dat ook heel goed weet.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mensen die belangrijk worden geacht voor het programma (geen flauw idee waarom) kunnen blijkbaar heel veel maken. Dat hebben we gisteren met Amanda gezien en zien we dagelijks weer met Natasia. Tja... het zal steeds erger en opvallender worden.
zou dan gaan voor een in/uitklapdakje zamazegguh!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:22 schreef Lieve het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GEWELDIG!
Nou heb ik toevallig een VW en ben daar heel tevreden over. Als ik toe ben aan de nieuwe ( nog een dik jaartje) dan zal ik zeker eens bij ze langsgaan. Misschien niet voor een touareg, maar voor een mooie .... passat?![]()
Of een kever zonder dakje?
![]()
![]()
![]()
Vooral, als je al vanaf het begin kijkt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mensen die belangrijk worden geacht voor het programma (geen flauw idee waarom) kunnen blijkbaar heel veel maken. Dat hebben we gisteren met Amanda gezien en zien we dagelijks weer met Natasia. Tja... het zal steeds erger en opvallender worden.
*verlangt terug naar Stephan en Eveline in 'De Gouden Dierenkooi*quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Keijzers is geen VW dealer, dacht ik, mar verhandelt alle merken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:22 schreef Lieve het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GEWELDIG!
Nou heb ik toevallig een VW en ben daar heel tevreden over. Als ik toe ben aan de nieuwe ( nog een dik jaartje) dan zal ik zeker eens bij ze langsgaan. Misschien niet voor een touareg, maar voor een mooie .... passat?![]()
Of een kever zonder dakje?
![]()
![]()
![]()
Dus madam regelt gewoon haar eigen uitjes en dat is allemaal prima?!? De rest moet alles aanvragen. Hoe onrechtvaardig van 'zij die niet tegen onrechtvaardigheid kan'quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:19 schreef FSR het volgende:
[..]
Bij het DGK nieuws stind 1x per week....
Maar de andere bewoners probéren het niet eens.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mensen die belangrijk worden geacht voor het programma (geen flauw idee waarom) kunnen blijkbaar heel veel maken.
ja dat waren nog eens streamsquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:24 schreef dieenebart het volgende:
[..]
*verlangt terug naar Stephan en Eveline in 'De Gouden Dierenkooi*
De andere bewoners hebben niet de illusie dat ze belangrijk zijn, Nasty wel.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar de andere bewoners probéren het niet eens.
Natasia denkt in het groot, met haar grootheidswaanzin, maar krijgt wél veel voor elkaar. En nou hoor ik mensen al roepen dat het 'gescript is', maar we hebben haar allemaal de dealers horen bellen (en afgewezen worden). Ze gaat door tot ze haar zin heeft. Zouden die andere bewoners ook eens wat meer moeten doen.
Oef, wat was dat genant.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:24 schreef dieenebart het volgende:
[..]
*verlangt terug naar Stephan en Eveline in 'De Gouden Dierenkooi*
Gert wat ben je weer verstandig zo op de vroege morgenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Natasia denkt in het groot, met haar grootheidswaanzin, maar krijgt wél veel voor elkaar. En nou hoor ik mensen al roepen dat het 'gescript is', maar we hebben haar allemaal de dealers horen bellen (en afgewezen worden). Ze gaat door tot ze haar zin heeft. Zouden die andere bewoners ook eens wat meer moeten doen.
Slechte coaching... Ratelband, let je op?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
De andere bewoners hebben niet de illusie dat ze belangrijk zijn, Nasty wel.
Heb je gelijk in!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Van Sylvia word alles afgepakt. die mag opeens niets meer.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |