quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:12 schreef scanman01 het volgende:
Het is wel te merken dat Huub weer afwezig is.
Tot ongeveer 13.00 uur, is al een tijdje zo.Gisterenochtend waren er wel een tijdje 4 streams, heel vreemd idd.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:11 schreef HiDiHo het volgende:
Weet iemand trouwens waarom we de laatste tijd maar 2 streams hebben ??
Ik wacht het ook nog even af. Echt gezellig vind ik hem ook nietquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:12 schreef noekje het volgende:
Ik vind het meer een GZR. Een grote zeikerige reus.
Of ik zit verkeerd in mijn cyclus of ik vind het echt een een stomme vent. Tijd zal het uitwijzen.
Volgens mij is dat niet in een telefoongesprek op de streams geregeld. Ik hoorde het haar ineens zeggen dat ze het voor elkaar had, maar dat was niet naar aanleiding van een telefoontje wat ze net gepleegd had. Volgens mij dan he? ....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Grappig, ik was al aan het zoeken op de beelden, maar kon het zo snel niet vinden.![]()
Mooiquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:13 schreef Jm4nski het volgende:
wat een saaie droplul![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
.
.
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
.
![]()
.
![]()
.
.
.
![]()
.
![]()
.
![]()
![]()
![]()
.
.
...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.....
![]()
![]()
.
.
...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
....
.
.
....
![]()
![]()
![]()
.
.
![]()
...
![]()
![]()
.
![]()
.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...
.
![]()
.
...
.
![]()
.
![]()
.
![]()
.
![]()
.
.
.
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
.
.
.
.
![]()
![]()
.
.
.
.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
.
.
![]()
.
.
![]()
.
.
![]()
..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zal wel niet voor niets zijn. Du moment dat natasia in die wagen rijdt, gaan er tientallen mailtjes van verontwaardigde Fokkers en Vollers naar de desbetreffende dealer. En van mij een mailtje naar J van Inkel, om ook even contact op te nemen met de desbetreffende dealer.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:11 schreef 2live het volgende:
[..]
toen natasia ging bellen, heb je dat maar heel even gezien, dus waar het uiteindelijk gelukt is konden we niet horen
[ streamswitch]
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tot ongeveer 13.00 uur, is al een tijdje zo.Gisterenochtend waren er wel een tijdje 4 streams, heel vreemd idd.
1x in de maand mag ze rijden,ws 12 maart de eerste keer.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:13 schreef FSR het volgende:
Wat ik erger vind is dat ze elke week 1 uur kan gaan rijden.. dat is niet fair tov de anderen...
Belachelijk
Of het gewoon via reclame zendtijd op Tien regelen. Geen assosiatie met het programma, toch sponsoring.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:15 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zal wel niet voor niets zijn. Du moment dat natasia in die wagen rijdt, gaan er tientallen mailtjes van verontwaardigde Fokkers en Vollers naar de desbetreffende dealer. En van mij een mailtje naar J van Inkel, om ook even contact op te nemen met de desbetreffende dealer.
Maar het kan ook dat ze die hele auto niet in beeld brengen. Even op de aftiteling letten dan.
Dat zou toch één keer per maand zijn?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:13 schreef FSR het volgende:
Slim van de DGK Red..
ze weten dat we anders weer massaal gana bellen cq mailen....
Maar ja als het goed is staat er reclame van hun op de auto...
kan ze toch 1 keer maar rijden
Wat ik erger vind is dat ze elke week 1 uur kan gaan rijden.. dat is niet fair tov de anderen...
Belachelijk
Het is wel sponsoring. dus in beeld..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:15 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Maar het kan ook dat ze die hele auto niet in beeld brengen. Even op de aftiteling letten dan.
Is al 1x in de week geworden begreep ik gisteren.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:15 schreef blomst het volgende:
[..]
1x in de maand mag ze rijden,ws 12 maart de eerste keer.
du moment supreme is volgens mij ergens 8 a 14 maart maar ik zal zeker even die dealer mailen als het bekend is.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:15 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zal wel niet voor niets zijn. Du moment dat natasia in die wagen rijdt, gaan er tientallen mailtjes van verontwaardigde Fokkers en Vollers naar de desbetreffende dealer. En van mij een mailtje naar J van Inkel, om ook even contact op te nemen met de desbetreffende dealer.
De gezelligheid stopt bij 150 kilo.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:15 schreef 2live het volgende:
weer een vooroordeel uit de wereld geholpen; dat dikke mensen altijd gezellig zijn.![]()
Bij het DGK nieuws stind 1x per week....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:17 schreef demins het volgende:
[..]
Dat zou toch één keer per maand zijn?![]()
Ja, heel mooi iddquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:13 schreef Jm4nski het volgende:
wat een saaie droplul![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
.
.
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
.
![]()
.
![]()
.
.
.
![]()
.
![]()
.
![]()
![]()
![]()
.
.
...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.....
![]()
![]()
.
.
...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
....
.
.
....
![]()
![]()
![]()
.
.
![]()
...
![]()
![]()
.
![]()
.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...
.
![]()
.
...
.
![]()
.
![]()
.
![]()
.
![]()
.
.
.
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
.
.
.
.
![]()
![]()
.
.
.
.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
.
.
![]()
.
.
![]()
.
.
![]()
..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoef die K.U.T. auto toch niet meer. Was net van plan om er één te kopen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:18 schreef FSR het volgende:
[..]
Het is wel sponsoring. dus in beeld..
En daar hebben ze helaas geen stemming aan vast gehangen. Dus Sylvia is wel afhankelijk van Natasia voor de carnaval, maar Natasia is van niemand afhankelijk. Als ze zo graag auto wil rijden gaat ze toch lekker naar huis.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:18 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Is al 1x in de week geworden begreep ik gisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |