gister zei hij dat de mensen in zijn omgeving allemaal hadden gezegd; pak die klote Natasia eens aan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:56 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Heel jammer, maar dus weer zo'n sukkel die niet gekeken heeft, alleen wat afleveringen terug heeft gezien. Dom dom dom.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:50 schreef HiDiHo het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Weet je, ik geloof de helft niet van wat hij zegt. Dat hele steun-verhaal vond ik grote onzin. Hij is al drie keer heel veel afgevallen en hij weet dondersgoed wat de oorzaak is van zijn eetprobleem. Daar wil hij wat aan gaan doen en dat vind ik redelijk klinken. Dus daar heeft hij geen steun bij nodig van de medebewoners. Ik denk dat hij er met een missie is ingestapt en goed ingepraat is door God. Op zich niet slecht, daar niet van. Ik hoop dat hij die missie vast kan houden en daar een beetje hulp bij gaat krijgen. Eric kwam ook zo binnen maar dat was al heel snel over en is alleen nog maar lief en meegaand. Ik verwacht iets meer van Jaap .... te beginnen met de master bedroom ... grijnsquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:52 schreef 2live het volgende:
[..]
ja dat had ik nog gezien, maar net was toch een verdacht gezellig gesprek.
En hij hamerde mij er gister iets te veel op, dat hij steun van haar verwachtte.[ als ervaringsdeskundige]
nog 50 keer? Nou je bent niet flauw in ieder geval. Ik begin er nu al de balen van te krijgen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:57 schreef noekje het volgende:
Als ik het woord afvallen nog 50x ga horen vandaag ga ik gillen!
Ach, hij keek in de ogen van de vrouw die zijn grote voorbeeld is en hij was..... geroerd door haar menselijke kanten. Ze is vast verkeerd over gekomen. Maar tada daar is Jaap superman. Hij gaat er wat aan doen! HIJ gaart haar mooie kanten beter belichten en dan is ons alles straatkreng ineens de knuffelkoningin.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:55 schreef Maria44 het volgende:
Jaap vindt het leuk dat hij ook de andere kant van Natasia mee mag maken. Wat een ezel zeg, hij heeft toch de streams gezien?
Die jongen is nu al beschadigd!!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:01 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Weet je, ik geloof de helft niet van wat hij zegt. Dat hele steun-verhaal vond ik grote onzin. Hij is al drie keer heel veel afgevallen en hij weet dondersgoed wat de oorzaak is van zijn eetprobleem. Daar wil hij wat aan gaan doen en dat vind ik redelijk klinken. Dus daar heeft hij geen steun bij nodig van de medebewoners. Ik denk dat hij er met een missie is ingestapt en goed ingepraat is door God. Op zich niet slecht, daar niet van. Ik hoop dat hij die missie vast kan houden en daar een beetje hulp bij gaat krijgen. Eric kwam ook zo binnen maar dat was al heel snel over en is alleen nog maar lief en meegaand. Ik verwacht iets meer van Jaap .... te beginnen met de master bedroom ... grijns
Ja anders weet ik dat ik over een half uur de streams al uit moet gaan zetten als ik het aantal op 25x keer zet. Ik heb nog een uur voordat ik me aan nuttige taken ga overgeven.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:01 schreef 2live het volgende:
[..]
nog 50 keer? Nou je bent niet flauw in ieder geval. Ik begin er nu al de balen van te krijgen.
Ons Huubje krijgt het nog moeilijk.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:56 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Heel jammer, maar dus weer zo'n sukkel die niet gekeken heeft, alleen wat afleveringen terug heeft gezien. Dom dom dom.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:03 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ach, hij keek in de ogen van de vrouw die zijn grote voorbeeld is en hij was..... geroerd door haar menselijke kanten. Ze is vast verkeerd over gekomen. Maar tada daar is Jaap superman. Hij gaat er wat aan doen! HIJ gaart haar mooie kanten beter belichten en dan is ons alles straatkreng ineens de knuffelkoningin.
En mag hij bij eerste echte gelegenheisd zijn koffertjes pakken. Als brian zijn zooi nog niet geript heeft of amanda de boel heeft weggepleurt.
Maar ach,,,, wat zijn sommige mensen fout in beeld gekomen zeg Jaap! Ze zaten daar vast op jou te wachten!![]()
Huub moet met een gedeelte van zijn (nog te winnen) prijzengeld alvast wat mensen omkopen...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:04 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ons Huubje krijgt het nog moeilijk.
Grappig, ik was al aan het zoeken op de beelden, maar kon het zo snel niet vinden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:09 schreef Kaat38 het volgende:
Weet iemand de naam van de autodealer die natasia de auto in bruikleen geeft?
Volgens mij zijn daar geen beelden van, zdngmw kwam plotseling met die melding.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Grappig, ik was al aan het zoeken op de beelden, maar kon het zo snel niet vinden.![]()
Was niet op de streams te zien dat ze belde, ze vertelde dat het gelukt was.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:09 schreef Kaat38 het volgende:
Weet iemand de naam van de autodealer die natasia de auto in bruikleen geeft?
toen natasia ging bellen, heb je dat maar heel even gezien, dus waar het uiteindelijk gelukt is konden we niet horenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Grappig, ik was al aan het zoeken op de beelden, maar kon het zo snel niet vinden.![]()
Joh, daar zijn geen beelden van. Dit is gewoon een opzet van de redactie die een sponsordeal hebben gesloten en het onder het mom van 'natasia heeft het zelf geregeld' nu brengen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |