Nee, kende ik nog niet, maar is hier en hier (links via wikipedia, dus lijken me legaal) te downloaden. Ga ik nu doen. De originele soundtrack bij het Dune II valt hier op te halen, al moet ik zeggen dat er lang niet zoveel aan is als je het spel zelf niet aan het spelen bent.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb je Dune - Spice Opera? Dat is pas een geniale soundtrack!Cryo
.
Spice Opera heb ik al jaren, geniale tijd, geniaal spel maar geen C&C, zelfs geen Westwood (en gelukkig helemaal geen EA) dus een beetje offtopic maar toch.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:25 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, kende ik nog niet, maar is hier en hier (links via wikipedia, dus lijken me legaal) te downloaden. Ga ik nu doen. De originele soundtrack bij het Dune II valt hier op te halen, al moet ik zeggen dat er lang niet zoveel aan is als je het spel zelf niet aan het spelen bent.
Ow, die goeie ouwe tijd...
Hell March 2quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:29 schreef fallrite het volgende:
Hell March
Naja, ik ben iig niet de enige die een nieuwe PC gaat kopenMag ook wel, zijn genoeg goede spellen deze tijd
Dune 2 was wel van Westwood, Dune niet meen ik.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Spice Opera heb ik al jaren, geniale tijd, geniaal spel maar geen C&C, zelfs geen Westwood (en gelukkig helemaal geen EA) dus een beetje offtopic maar toch.
Vertel eens ff wat meer over dat ion cannon. Om me lekker te maken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:40 schreef RaptoR-X het volgende:
geweldige game
geweldige graphics
geweldige gameplay
en vooral een overweldigende ion cannon
als ik deze game een cijfer zou geven dan werd een 14 op de schaal van 10
Eerder in dit topic stond een screenshot van de Ion Cannonquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:42 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Vertel eens ff wat meer over dat ion cannon. Om me lekker te maken.
Hier mijn screenshot. Dit is het begin, die stralen gaan steeds meer naar elkaar toe en dan BOEM!! weg basisquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:42 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Vertel eens ff wat meer over dat ion cannon. Om me lekker te maken.
Ik hoop dat jij de game op super low speelt toch, niet op medium ofzo?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:50 schreef X-fi het volgende:
[..]
Hier mijn screenshot. Dit is het begin, die stralen gaan steeds meer naar elkaar toe en dan BOEM!! weg basis
[[url=http://xs512.xs.to/xs512/07092/ioncannon.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Is ook heel wat anders. Niet eens te vergelijkenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:53 schreef popolon het volgende:
Zit je lekker Company of Heroes te spelen, probeer je deze demo even als tussendoortje .....
Wat een tegenvaller.
Niks bijzonders dit spel.
MUAHAquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:50 schreef X-fi het volgende:
[..]
Hier mijn screenshot. Dit is het begin, die stralen gaan steeds meer naar elkaar toe en dan BOEM!! weg basis
[[url=http://xs512.xs.to/xs512/07092/ioncannon.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Dit was op AA2x en 1440×900 alles op high. Het klopt dat het zo 'woozy' uitziet. Komt door de cannon zelfquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:53 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij de game op super low speelt toch, niet op medium ofzo?
Ik zat eerder ergens anders naar te kijken. Welke laptop bedoel je?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:17 schreef Dementor het volgende:
Is jullie het GDI logo op de bovenkant van de laptop ook opgevallen?
Dubbeltje, Eerste Rang etc.....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:16 schreef Prowl het volgende:
Iemand een betere vervanger voor mijn PCI-E 7300 GT 256mb?
Max 100 euro![]()
die meid heb ik in demo nog niet gezienquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:58 schreef X-fi het volgende:
[..]
Dit was op AA2x en 1440×900 alles op high. Het klopt dat het zo 'woozy' uitziet. Komt door de cannon zelf
Nog een leuke 'video'screenshot
[[url=http://xs512.xs.to/xs512/07092/luitenanttt.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Man, lul toch niet als een kip zonder kop. Knal die powerplants eruit en er blijft weinig meer over om nog te doen. Silo gezeik is wel irritant ja, maar als je gewoon speelt zoals het hoort (dus niet 100k cash laten floaten) heb je er vrij weinig last van.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:03 schreef pberends het volgende:
[..]
C&C gaat toch niet om stroomgebouwen te maken? Dat gaat om units en tactics, niet om irritante gebouwen die je de hele tijd moet maken. Ze hadden het RSI-gehalte wat moeten beperken bij dit spel.
Het spel speelt zich af in 2047, dus ze mochten die ouwe stroomgebouwen ook wel afschaffen.
Dan moet je die proloog ff kijken. Staat boven het demolevel van de GDI.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:00 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
die meid heb ik in demo nog niet gezien![]()
![]()
Ja, hij draait hier nog met alles maxed op een X2 4200+, 2GB, 7800GTX 256MB op die resolutie.quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:47 schreef Merovingian het volgende:
FF een vraagje tussendoor, topic is nogal lang om helemaal door te spitten,
hoe draait deze game op een E6600, 2GB, 8800GTX? 1280*1024 alles max, loopt ie dan nog vloeiend met veel units en dikke actie in beeld? (Dus ook met AA en AF op max)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |