abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46721619
Ik word heel opgewonden van opgedrongen kledingopdrachten. Ik heb stukjes hierover gelezen dat onderdanige meiden bijvoorbeeld elke dag panty's moeten dragen. Soms meerdere panty's over elkaar of een bodystocking. Verplicht zonder uitzondering, zelfs in de zomer.

Ik ben sinds kort (voor het eerst) ook panty's gaan dragen, en ondanks dat ik panty's haat voel ik me er supersexy in en maakt me dit extreem opgewonden. Het gevoel van machteloosheid om verplicht panty's te dragen voor het genot van een ander voelt onderdanig en geil.

Het lijkt me vreselijk om in de zomerhitte in een strak nylon pakje te moeten dragen of zelfs wel meerdere laagjes. In mijn lange laarzen, kort rokje te zweten voor iemand die deze fetish heeft en waar ik aan onderworpen ben. Maar het maakt me zo erg opgewonden en voel me er zo sexy bij, dat ik het zelf echt wil proberen.

Zijn er andere mensen die dit ook opwind?
pi_46721712
is dit duitse humor?
oneindig...?
dan is dus alle fictie werkelijkheid, en wel op dit moment
pi_46721739
er zal vast wel een duitser zijn die hiervan geil wordt...
  dinsdag 27 februari 2007 @ 05:48:15 #4
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_46721885
Stuur maar eens een berichtje op mn fotoboek, wie weet..
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_46721952
Dat wordt zoeken dan, naar een man die dat leuk vindt. Aan de andere kant; de meeste mannen die zulke opdrachten geven zullen dat voor hún plezier doen en niet voor het jouwe. Dus dingen voorschrijven die jij juist níet leuk vindt
hier kommt die Sonne!
alias Idril-2, alias anneVi
pi_46721957
De eigenaar van dit forum heeft nog wat besloten onderdelen in die richting, voor toegang kun je gewoon een mailtje sturen.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 08:34:07 #7
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_46722596
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 06:04 schreef schvvmert het volgende:

De eigenaar van dit forum heeft nog wat besloten onderdelen in die richting, voor toegang kun je gewoon een mailtje sturen.
goh is het al weer vrijdag....?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_46722649
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 04:36 schreef onderdanigsletje het volgende:
Ik word heel opgewonden van opgedrongen kledingopdrachten. Ik heb stukjes hierover gelezen dat onderdanige meiden bijvoorbeeld elke dag panty's moeten dragen. Soms meerdere panty's over elkaar of een bodystocking. Verplicht zonder uitzondering, zelfs in de zomer.

Ik ben sinds kort (voor het eerst) ook panty's gaan dragen, en ondanks dat ik panty's haat voel ik me er supersexy in en maakt me dit extreem opgewonden. Het gevoel van machteloosheid om verplicht panty's te dragen voor het genot van een ander voelt onderdanig en geil.

Het lijkt me vreselijk om in de zomerhitte in een strak nylon pakje te moeten dragen of zelfs wel meerdere laagjes. In mijn lange laarzen, kort rokje te zweten voor iemand die deze fetish heeft en waar ik aan onderworpen ben. Maar het maakt me zo erg opgewonden en voel me er zo sexy bij, dat ik het zelf echt wil proberen.

Zijn er andere mensen die dit ook opwind?
hoi hoi,

ik herken niet echt je panty fetish..
Maar de rest wel.

Ik vind het ook heerlijk om opdrachtjes met kleding op te volgen. Dat kan heel onschuldig zijn als het dragen van een bepaald truitje dat m'n vriendje sexy vindt... het laat m'n borsten leuk uitkomen... tot het dragen van bv alleen kousen en een rokje, maar geen slipje.

Mijn vriendje vind het ook stoer dat ik na een treinreis van een uur bij hem voor de deur sta in alleen kousen, laarsen en een lange jas.. maar daaronder helemaal niets.
Hij is super jaloers, maar wetende dat ik ruim een uur onder de mensen geweest ben, volledig naakt, windt hem op de een of andere manier toch weer heel erg op.
Nu met PM :P
  dinsdag 27 februari 2007 @ 08:46:43 #9
53151 T42
Pinball Wizard
pi_46722765
opdrachten nodig?
pi_46723226
Aha we hebben een nylon/panty/stocking fetish... Wees iig niet bevreesd, het is een iets minder expliciete maar verder wel een gangbare fetish. Google maar eens op zentai dan vindt je vast wel dingen naar jou gading.
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 06:01 schreef anne_Chris het volgende:
Dat wordt zoeken dan, naar een man die dat leuk vindt. Aan de andere kant; de meeste mannen die zulke opdrachten geven zullen dat voor hún plezier doen en niet voor het jouwe. Dus dingen voorschrijven die jij juist níet leuk vindt
Hmmmmz ik vindt het een nogal slechte (vooral egoistische) dominant als deze een persoonlijke fetish van een subje blokkeert. Dat soort diken doe je SaMen.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 10:14:56 #11
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_46724233
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 06:01 schreef anne_Chris het volgende:
ach.. als ze het toevallig allebei leuk vinden....
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_46726723
-reactie verwijderd-

[ Bericht 55% gewijzigd door Tally op 27-02-2007 16:43:39 ]
pi_46726884
Lekker hoor, Een gehoorzaamsletje......
Sic iubeo, sic volo, et sit pro ratione voluntas mea.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 13:49:50 #14
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_46730823
-reactie verwijderd-

[ Bericht 70% gewijzigd door Tally op 27-02-2007 16:43:24 ]
Minds are like parachutes, they work best when open!
pi_46733459
Trek vanavond als je nog weg moet of morgen naar je werk aan:
Drie panties
Lange laarzen met hak
Kort rokje.
Blouse
BH.
SLipje kan thuis blijven

Vertel vanavond laat maar hoe het was of morgen avond natuurlijk
Sic iubeo, sic volo, et sit pro ratione voluntas mea.
pi_46736983
-reactie verwijderd-

[ Bericht 95% gewijzigd door Tally op 27-02-2007 16:43:06 ]
Nu met PM :P
  dinsdag 27 februari 2007 @ 17:46:27 #17
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_46739486
dit lijkt me bdsm je moet ff vragen in het topic over keldertje
Het KeldertjeVoor alle discussies over jouw sexuele beleving op het gebied van BDSM, Fetisj en kinky lifestyles. Voor toegang: stuur een PM naar knorretje
zie daar hoe je d'r in komt

daar wordt je serieuser genomen. En ik kan overigens wel een beetje inkomen, zoiets maakt je ook bewuster avn je lichaam en je band met je man/vriend/meester whatever
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_46741094
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 09:17 schreef Fixers het volgende:
Hmmmmz ik vindt het een nogal slechte (vooral egoistische) dominant als deze een persoonlijke fetish van een subje blokkeert. Dat soort diken doe je SaMen.
O we gaan dus in ene elke wens van een sub inwilligen ?
Volgens mij was en is het zo dat de dominant weet wat hij doet en dat hoeft niet te zijn wat de sub wil op dat moment
pi_46741176
Ik heb deze fetish. Ik draag je op nylon te dragen en mij een PM te sturen zodat we kunnen afspreken seks te hebben. Dan zal ik een klein gaatje in je kousje maken en me daardoor naar binnen manoeuvreren.
Goede muziek luisteren?
KLIK
pi_46741192
Dat vocht zien plakken in de stof... Heerlijk.
Goede muziek luisteren?
KLIK
  dinsdag 27 februari 2007 @ 18:35:50 #21
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_46741204
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 18:32 schreef ChrisVi het volgende:

[..]

O we gaan dus in ene elke wens van een sub inwilligen ?
Volgens mij was en is het zo dat de dominant weet wat hij doet en dat hoeft niet te zijn wat de sub wil op dat moment
Hoeft niet idd, maar zo af en toe is toch wel nodig als je de sub nog enigszins tevreden wilt houden lijkt me (er van uitgaande dat het een incidenteel spel betreft en geen tpe-relatie)
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_46743587
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 15:06 schreef Jodocus1 het volgende:
Trek vanavond als je nog weg moet of morgen naar je werk aan:
Drie panties
Lange laarzen met hak
Kort rokje.
Blouse
BH.
SLipje kan thuis blijven

Vertel vanavond laat maar hoe het was of morgen avond natuurlijk
Als je dit serieus meent stuur me dan een PM
pi_46743964
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 18:35 schreef teamlead het volgende:

[..]

Hoeft niet idd, maar zo af en toe is toch wel nodig als je de sub nog enigszins tevreden wilt houden lijkt me (er van uitgaande dat het een incidenteel spel betreft en geen tpe-relatie)
Ook in een tpe relatie moet je niet de behoeften van de onderdanige partner negeren, persoonlijke fetishes horen ook daarbij. Als je daar totaal aan voorbijgaat onder het mom van 'de dominant bepaald' dan ben je nogal verkeerd bezig in mijn ogen. Als dat in een tpe achtige relatie gebeurd dan wil ik zelfs zo ver gaan om de dominant in kwestie fout te noemen, en uit op niets anders dan eigen pleziertjes.

Maar laten we terug gaan naar de kledingopdrachtjes en de aanhangende nylonfetish. Ik weet dat dit soort dingen in de wereld gemeengoed zijn, dus er zullen er hier op Fok ook wel meer mensen met dergelijke fantasiën rondlopen, al dan niet in diverse variaties.

Ik beken zelf dat kledingopdrachten, mits gegeven door de juiste persoon me ook niet geheel koud laten.
pi_46744008
interessant topic
Zo'n 2000 jaar geleden was heel gallië (zo heette Frankrijk toen) bezet door soldaten van Caesar, de Romeinse veldheer. Héél Gallië ? Nee, een kleine nederzetting bleef moedig weerstand bieden aan de overweldigers en maakte het leven van de Romeinen
pi_46744483
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 19:43 schreef Fixers het volgende:

[..]
Ook in een tpe relatie moet je niet de behoeften van de onderdanige partner negeren, persoonlijke fetishes horen ook daarbij. Als je daar totaal aan voorbijgaat onder het mom van 'de dominant bepaald' dan ben je nogal verkeerd bezig in mijn ogen. Als dat in een tpe achtige relatie gebeurd dan wil ik zelfs zo ver gaan om de dominant in kwestie fout te noemen, en uit op niets anders dan eigen pleziertjes.
Er is ook de behoefte om iemand te moeten gehoorzamen
Dus mischien vind die dominant dan totaal niet fout
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')