abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190450
Ik ben net geregistreerd, graag de laatste nieuwtjes!!
CU
  zaterdag 25 september 1999 @ 11:20:00 #2
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_190451
gewoon even alle messages van dit board doorlezen en je weet alles

owja, nog een tip:
mensen preferen de term "wil iemand de laatste nieuwtjes vertellen?" over "graag de laatste nieuwtjes!!"

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_190452
sorry, ik bedoelde het niet lullig. Ik probeer nog even uit te vinden hoe het allemaal uit te vinden hoe het hier allemaal werkt. Ik ben waarschijnlijk niet zo snel. Ik heb nog een vraag: hoe kan ik het best en het snelst reageren??
Alvast bedankt
CU
  zaterdag 25 september 1999 @ 11:30:00 #4
81 JayTaph
pi_190453
no probs hoor. maar wel een beetje oppassen dus met wat je typt... sommige mensen kunnen zich heel snel irriteren

anywayz, wat bedoel je precies met "hoe kan ik het best en het snelst reageren??"

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_190454
Ik zie dus niet meteen de reacties zoals je hebt als je bijvoorbeeld chat. Klopt dat of doe ik iets fout. Thanks
CU
pi_190455
Het lukt me trouwens ook niet om op de pagina van big brother zelf te komen. Ik geloof wel dat ik alles heb gedownload wat je hiervoor nodig hebt. Misschien is het gewoon te druk
CU
  zaterdag 25 september 1999 @ 11:43:00 #7
81 JayTaph
pi_190456
klopt, het duurt een aantal minuten, maar op dit moment is het ook vrij rustig, maar normaal heb je elke minuut weer een paar messages aan je broek hangen..

het is dus ook niet echt leuk als je een paar uurtjes ertussenuit bent, dan kan je je eigen helemaal lam gaan lezen om het weer bij te benen..

maar stel je vragen en er zal heus wel iemand op reageren

pi_190457
Vind je ook niet dat BB een beetje een aanfluiting wordt nadat het met zoveel tamtam is gelanceerd??
CU
  zaterdag 25 september 1999 @ 12:10:00 #9
81 JayTaph
pi_190458
Er wordt wel een hoop heisa gemaakt over niks. Maar het enigste leuke van BB is dat we allemaal via de live-streams kunnen achterhalen wat er *echt* gebeurt, en als je dan bekijkt hoeveel veronica blunderd en wat voor lul-verhaal veronica van de tv-uitzendingen maakt, dan is BB wel leuk..

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')