abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46720678
Ontving dit berichtje in mijn Hyves:

Amanda uit de Gouden Kooi draagt bont.
Amanda draagt bijna dagelijks een bontjasje. Ik vind dit persoonlijk niet kunnen ze is wel op tv. Nu kun je zeggen dat moet ze zelf weten maar als je het er net als ik ook niet mee eens bent stuur dan een brief naar onderstaand adres en wie weet ziet ze dan in dat wat ze aanheeft waarschijnlijk eerst dodgeknuppeld moest worden. Je kan ook mailen via de website van Tien.

Groetjes Maria

Talpa Producties
De Gouden Kooi
T.a.v. *naam Miljonair*
Postbus 406
1200 AK HILVERSUM
  FOK!Babe dinsdag 27 februari 2007 @ 01:49:00 #177
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_46720683
Ligt het aan mij of lijkt de stem van Jaap af en toe heel erg op die van Beau Van Ervendorens?
  dinsdag 27 februari 2007 @ 01:51:02 #178
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46720700
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 01:47 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Amada. Dat is toch dat domme vrouwtje wat al lang eruit geschopt had moeten worden?

Gewoon hete koffie over dat kutje heengooien! Waarschuwing lekker boeiend!!!!!!!!!!!!!!!
Kijk... dat klinkt grof, maar dat was de bslissing om haar te laten blijven ook. En dan heb ik het nog niet eens over wat Amanda bij Huub flikte vanmorgen en het schelden naar Sylvia toe. Aanpakken die handel. Als Amanda's actie alleen maar een waarschuwing oplevert, dan is dat een vrij brief voor iemand zonder waarschuwing om nog een stapje verder te gaan. Zo simpel is het. De beslissing was beneden alle peil, dus de reactie moet dat ook maar zijn. Maak het nog een graad of 10 warmer en hoppa.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_46720708
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 01:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Ligt het aan mij of lijkt de stem van Jaap af en toe heel erg op die van Beau Van Ervendorens?
Ligt denk ik aan jou
Hij klinkt eerder als Dennis van der Geest
pi_46720709
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 01:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb meer Raymond van Barneveld associaties.
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_46720717
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 01:47 schreef Yvet_te het volgende:

[..]

ja want is eric nou serieus een beetje klaar met huub? ik hoorde hem zo iets zeggen maar ik weet niet of dat helemaal serieus was
Eric lijkt me niet heel erg betrouwbaar. Loopt met Huub mee om Natasia te pesten en loopt met Amanda mee om Huub's spullen in de vijver te gooien. Hij lijkt het meest op een draaikontnicht.......
Keep the Sunny Side Up
pi_46720718
LOL ik zie nu pas het filmpje van Nathanael gister!! Was die zwaar onder invloed ofzo? En wat deed Huub precies waardoor hij zo raar depri werd, weet iemand dat? Hij staat echt de hele tijd met zo'n jankface Sorry hoor dat ik daar zo laat mee kom binnen vallen maar ik werd zo moe van al dat bezopen gezeik over Huub gisteren dat ik niet alles heb gevolgd, maar heb echt veel dingen gemist zie ik.

Die ruzie met Natasia en Huub was ook best heavy volgens mij
  dinsdag 27 februari 2007 @ 01:54:17 #183
167422 Burgundy
By the beard of Zeus!
pi_46720728
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 01:51 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Kijk... dat klinkt grof, maar dat was de bslissing om haar te laten blijven ook. En dan heb ik het nog niet eens over wat Amanda bij Huub flikte vanmorgen en het schelden naar Sylvia toe. Aanpakken die handel. Als Amanda's actie alleen maar een waarschuwing oplevert, dan is dat een vrij brief voor iemand zonder waarschuwing om nog een stapje verder te gaan. Zo simpel is het. De beslissing was beneden alle peil, dus de reactie moet dat ook maar zijn. Maak het nog een graad of 10 warmer en hoppa.
psychoooooooooo
  dinsdag 27 februari 2007 @ 01:55:31 #184
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46720739
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 01:54 schreef Burgundy het volgende:

[..]

psychoooooooooo
Thanks.
pi_46720742
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 01:51 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_46720748
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 01:53 schreef Taurus het volgende:
LOL ik zie nu pas het filmpje van Nathanael gister!! Was die zwaar onder invloed ofzo? En wat deed Huub precies waardoor hij zo raar depri werd, weet iemand dat? Hij staat echt de hele tijd met zo'n jankface Sorry hoor dat ik daar zo laat mee kom binnen vallen maar ik werd zo moe van al dat bezopen gezeik over Huub gisteren dat ik niet alles heb gevolgd, maar heb echt veel dingen gemist zie ik.

Die ruzie met Natasia en Huub was ook best heavy volgens mij
Waar heb je het gezien?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_46720752
Huub is een diehard fan van Chiel.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_46720771
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 01:57 schreef Prospera het volgende:
ik van jou ...stiekem.
pi_46720772
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 01:56 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Waar heb je het gezien?
Op youtube van de user kankeropnou (??), briljant, en tegelijk 'n beetje verschrikkelijk. Die ruzie tussen Natsia en Huub gaat wel erg ver

En het filmpje 'Nathanael gaat weg omdat Huub irritant is' is echt bijna lachwekkend, ik weet neit wat er met Nathanael aan de hand is maar hij gaat bijna huilen en begrijpt niet waarom hem dit wordt aan gedaan, 't is echt 'n beetje sneu
pi_46720777
Huub wil erics gezicht onderkladderen
pi_46720782
Waarom heeft Brian zijn neukpop niet bij hem in bed?
pi_46720783
Jaap zegt: Brain imuniteit!!! !! YEAH!!!
pi_46720784
Jaap kiest -op dit moment- voor imuniteit voor Brian en hoop dat Amanda meegaat bij de stemming.
Zullen we de exit van Natasia gaan beleven ?
Keep the Sunny Side Up
  dinsdag 27 februari 2007 @ 02:01:17 #194
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46720786
Ik kan er nog niet bij dat Amanda ( ) nog in de villa rondloopt. Duidelijk, volgens de definitie van de redactie zelf, fysiek geweld gebruikt en toch haar en niet uitgooien. Onvoorstelbaar. Alsof Amanda ook maar enigszins belangrijk is voor het programma. Niemand zal haar missen en niemand die haar leuk vindt. En toch zit ze er nog in na fysiek geweld en zit Nena thuis. Deze zwaar tragische beslissing wordt nu helemaal weggedrukt door de entree van Jaap, dus dat hebben ze goed uitgekiend. Maar dat de geloofwaardigheid van het programma VOLKOMEN weg is staat als een paal boven water. Maar goed... Amanda, met evenveel hersencellen als een wandelende tak, zit er nog in. JIPPIE
  dinsdag 27 februari 2007 @ 02:02:17 #195
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46720791
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 02:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jaap kiest -op dit moment- voor imuniteit voor Brian en hoop dat Amanda meegaat bij de stemming.
Zullen we de exit van Natasia gaan beleven ?
Dat gaat de redactie dus niet toestaan, dus NEE. Die gaat er echt niet uit. Ze gaan wel zo op Amanda inpraten dat Amanda Natasia er niet uit stemt.
  FOK!Babe dinsdag 27 februari 2007 @ 02:02:21 #196
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_46720794
Ja, hij is binnen...
Weet je wat een goeie site is?
FOK PUNT NL!
  dinsdag 27 februari 2007 @ 02:02:26 #197
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_46720795
ja Fok! is idd leuk
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  dinsdag 27 februari 2007 @ 02:02:53 #198
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46720799
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 01:57 schreef Prospera het volgende:
Ik ook... Begin de dag met een dansje
  dinsdag 27 februari 2007 @ 02:03:10 #199
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_46720806
Weet je wat een goede site is: Fok.nl!

En waar je ook eens op moet kijken... Vol.nl! (die kwam er echt achteraan).
pi_46720809
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 02:01 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan er nog niet bij dat Amanda ( ) nog in de villa rondloopt. Duidelijk, volgens de definitie van de redactie zelf, fysiek geweld gebruikt en toch haar en niet uitgooien. Onvoorstelbaar. Alsof Amanda ook maar enigszins belangrijk is voor het programma. Niemand zal haar missen en niemand die haar leuk vindt. En toch zit ze er nog in na fysiek geweld en zit Nena thuis. Deze zwaar tragische beslissing wordt nu helemaal weggedrukt door de entree van Jaap, dus dat hebben ze goed uitgekiend. Maar dat de geloofwaardigheid van het programma VOLKOMEN weg is staat als een paal boven water. Maar goed... Amanda, met evenveel hersencellen als een wandelende tak, zit er nog in. JIPPIE
Was deze tragische beslissing het niet eens meer waard om op te stappen
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')