Kijk... dat klinkt grof, maar dat was de bslissing om haar te laten blijven ook. En dan heb ik het nog niet eens over wat Amanda bij Huub flikte vanmorgen en het schelden naar Sylvia toe. Aanpakken die handel. Als Amanda's actie alleen maar een waarschuwing oplevert, dan is dat een vrij brief voor iemand zonder waarschuwing om nog een stapje verder te gaan. Zo simpel is het. De beslissing was beneden alle peil, dus de reactie moet dat ook maar zijn. Maak het nog een graad of 10 warmer en hoppa.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:47 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Amada. Dat is toch dat domme vrouwtje wat al lang eruit geschopt had moeten worden?![]()
Gewoon hete koffie over dat kutje heengooien! Waarschuwing lekker boeiend!!!!!!!!!!!!!!!
Ligt denk ik aan jouquote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Ligt het aan mij of lijkt de stem van Jaap af en toe heel erg op die van Beau Van Ervendorens?
Ik heb meer Raymond van Barneveld associaties.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Ligt het aan mij of lijkt de stem van Jaap af en toe heel erg op die van Beau Van Ervendorens?
Eric lijkt me niet heel erg betrouwbaar. Loopt met Huub mee om Natasia te pesten en loopt met Amanda mee om Huub's spullen in de vijver te gooien. Hij lijkt het meest op een draaikontnicht.......quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:47 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
ja want is eric nou serieus een beetje klaar met huub? ik hoorde hem zo iets zeggen maar ik weet niet of dat helemaal serieus was
psychooooooooooquote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kijk... dat klinkt grof, maar dat was de bslissing om haar te laten blijven ook. En dan heb ik het nog niet eens over wat Amanda bij Huub flikte vanmorgen en het schelden naar Sylvia toe. Aanpakken die handel. Als Amanda's actie alleen maar een waarschuwing oplevert, dan is dat een vrij brief voor iemand zonder waarschuwing om nog een stapje verder te gaan. Zo simpel is het. De beslissing was beneden alle peil, dus de reactie moet dat ook maar zijn. Maak het nog een graad of 10 warmer en hoppa.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kijk... dat klinkt grof, maar dat was de bslissing om haar te laten blijven ook. En dan heb ik het nog niet eens over wat Amanda bij Huub flikte vanmorgen en het schelden naar Sylvia toe. Aanpakken die handel. Als Amanda's actie alleen maar een waarschuwing oplevert, dan is dat een vrij brief voor iemand zonder waarschuwing om nog een stapje verder te gaan. Zo simpel is het. De beslissing was beneden alle peil, dus de reactie moet dat ook maar zijn. Maak het nog een graad of 10 warmer en hoppa.
Waar heb je het gezien?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:53 schreef Taurus het volgende:
LOL ik zie nu pas het filmpje van Nathanael gister!! Was die zwaar onder invloed ofzo?En wat deed Huub precies waardoor hij zo raar depri werd, weet iemand dat? Hij staat echt de hele tijd met zo'n jankface
Sorry hoor dat ik daar zo laat mee kom binnen vallen maar ik werd zo moe van al dat bezopen gezeik over Huub gisteren dat ik niet alles heb gevolgd, maar heb echt veel dingen gemist zie ik.
Die ruzie met Natasia en Huub was ook best heavy volgens mij
ik van jouquote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:57 schreef Prospera het volgende:
Huub is een diehard fan van Chiel.
Op youtube van de user kankeropnou (??), briljant, en tegelijk 'n beetje verschrikkelijk. Die ruzie tussen Natsia en Huub gaat wel erg verquote:
Dat gaat de redactie dus niet toestaan, dus NEE. Die gaat er echt niet uit. Ze gaan wel zo op Amanda inpraten dat Amanda Natasia er niet uit stemt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jaap kiest -op dit moment- voor imuniteit voor Brian en hoop dat Amanda meegaat bij de stemming.
Zullen we de exit van Natasia gaan beleven ?
Ik ook... Begin de dag met een dansjequote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:57 schreef Prospera het volgende:
Huub is een diehard fan van Chiel.
Was deze tragische beslissing het niet eens meer waard om op te stappenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:01 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan er nog niet bij dat Amanda (![]()
![]()
) nog in de villa rondloopt. Duidelijk, volgens de definitie van de redactie zelf, fysiek geweld gebruikt en toch haar en niet uitgooien. Onvoorstelbaar. Alsof Amanda ook maar enigszins belangrijk is voor het programma. Niemand zal haar missen en niemand die haar leuk vindt. En toch zit ze er nog in na fysiek geweld en zit Nena thuis. Deze zwaar tragische beslissing wordt nu helemaal weggedrukt door de entree van Jaap, dus dat hebben ze goed uitgekiend. Maar dat de geloofwaardigheid van het programma VOLKOMEN weg is staat als een paal boven water. Maar goed... Amanda, met evenveel hersencellen als een wandelende tak, zit er nog in. JIPPIE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |