Ik gok dan voor het 2equote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:30 schreef My_ het volgende:
[..]
Nee hoor, de streams worden niet vertraagd.
Of zijn horloge staat fout, of hij zegt het expres fout.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:29 schreef Leandra het volgende:
Het zal allemaal verder wel vannacht, ik lees morgen wel weer bij.
Truste![]()
![]()
Ober er zit een vlieg in mijn soepquote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:29 schreef neferhone het volgende:
[..]
eerder van: er zit een haar in mijn glas
Trustequote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:29 schreef Leandra het volgende:
Truste![]()
![]()
Ga me nou niet vertelle dat je me hep gemist Mokum !!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:29 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik dacht al........waar blijf je?![]()
Trustequote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:29 schreef Leandra het volgende:
Truste![]()
![]()
Is dat dat idiote nummer wat NL draaide?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:30 schreef Prospera het volgende:
[..]
Bong heeft hyperwarp, die ik niet meer terug kan vinden op putfile.
Ja........beetje welquote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:31 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ga me nou niet vertelle dat je me hep gemist Mokum !!!
Nou, hij neemt haar vooral die vuile blik kwalijk, heeft dat ook tegen haar gezegd en zij heeft uitgelegd waarom.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:26 schreef Prospera het volgende:
[..]
Deze zin snap ik dan niet helemaal![]()
Durf je dat morgenvroeg filmpjes op Tube te zettenquote:
Welk filmpje?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:33 schreef Prospera het volgende:
[..]
Durf je dat morgenvroeg filmpjes op Tube te zetten![]()
Ik zit nu te streamen op de goudenkooi.nl, want het lukt niet met je server![]()
Dat klopt wel, maar iedere nieuwe bewoner heeft wel 70-100 dagen achterstand. Zo'n voorsprong heeft Huub ook op iedere nieuwe en gaat hij natuurlijk gebruiken om te demotiveren.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:34 schreef scanman01 het volgende:
Huub zegt weer dat hij constant wil dat mensen naar huis willen. Maar hij weet toch ook dat dat het eerste jaar totaal zinloos is. Dan komt er nog een nieuwe. Dus het wordt pas zinvol ná een jaar.
gottogot .... je maakt me aan het blozen man!quote:
Het filmpje van Jaap morgenvroeg onder de douchequote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Welk filmpje?
En waarom doet ie het niet?
zal wel aan mij liggen ..maar voor mij is sylvia een open boek ...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:03 schreef Day het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
En je hebt gelijk wat Sylvia betreft, alleen jammer dat ze zo moeilijk te peilen is. Aan de andere kant wordt ze juist daardoor nog interessanter.
Visioen: Japio met Huub lam en samen in de jacuzzi........quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:37 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
gottogot .... je maakt me aan het blozen man!
OH ... Jaapio wil gaan Karaokeren .... dat lijkt me leuk. Dan moet hij eerst lam zijn zegtie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |