Eric lijkt me niet heel erg betrouwbaar. Loopt met Huub mee om Natasia te pesten en loopt met Amanda mee om Huub's spullen in de vijver te gooien. Hij lijkt het meest op een draaikontnicht.......quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:47 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
ja want is eric nou serieus een beetje klaar met huub? ik hoorde hem zo iets zeggen maar ik weet niet of dat helemaal serieus was
psychooooooooooquote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kijk... dat klinkt grof, maar dat was de bslissing om haar te laten blijven ook. En dan heb ik het nog niet eens over wat Amanda bij Huub flikte vanmorgen en het schelden naar Sylvia toe. Aanpakken die handel. Als Amanda's actie alleen maar een waarschuwing oplevert, dan is dat een vrij brief voor iemand zonder waarschuwing om nog een stapje verder te gaan. Zo simpel is het. De beslissing was beneden alle peil, dus de reactie moet dat ook maar zijn. Maak het nog een graad of 10 warmer en hoppa.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kijk... dat klinkt grof, maar dat was de bslissing om haar te laten blijven ook. En dan heb ik het nog niet eens over wat Amanda bij Huub flikte vanmorgen en het schelden naar Sylvia toe. Aanpakken die handel. Als Amanda's actie alleen maar een waarschuwing oplevert, dan is dat een vrij brief voor iemand zonder waarschuwing om nog een stapje verder te gaan. Zo simpel is het. De beslissing was beneden alle peil, dus de reactie moet dat ook maar zijn. Maak het nog een graad of 10 warmer en hoppa.
Waar heb je het gezien?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:53 schreef Taurus het volgende:
LOL ik zie nu pas het filmpje van Nathanael gister!! Was die zwaar onder invloed ofzo?En wat deed Huub precies waardoor hij zo raar depri werd, weet iemand dat? Hij staat echt de hele tijd met zo'n jankface
Sorry hoor dat ik daar zo laat mee kom binnen vallen maar ik werd zo moe van al dat bezopen gezeik over Huub gisteren dat ik niet alles heb gevolgd, maar heb echt veel dingen gemist zie ik.
Die ruzie met Natasia en Huub was ook best heavy volgens mij
ik van jouquote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:57 schreef Prospera het volgende:
Huub is een diehard fan van Chiel.
Op youtube van de user kankeropnou (??), briljant, en tegelijk 'n beetje verschrikkelijk. Die ruzie tussen Natsia en Huub gaat wel erg verquote:
Dat gaat de redactie dus niet toestaan, dus NEE. Die gaat er echt niet uit. Ze gaan wel zo op Amanda inpraten dat Amanda Natasia er niet uit stemt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jaap kiest -op dit moment- voor imuniteit voor Brian en hoop dat Amanda meegaat bij de stemming.
Zullen we de exit van Natasia gaan beleven ?
Ik ook... Begin de dag met een dansjequote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:57 schreef Prospera het volgende:
Huub is een diehard fan van Chiel.
Was deze tragische beslissing het niet eens meer waard om op te stappenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:01 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan er nog niet bij dat Amanda (![]()
![]()
) nog in de villa rondloopt. Duidelijk, volgens de definitie van de redactie zelf, fysiek geweld gebruikt en toch haar en niet uitgooien. Onvoorstelbaar. Alsof Amanda ook maar enigszins belangrijk is voor het programma. Niemand zal haar missen en niemand die haar leuk vindt. En toch zit ze er nog in na fysiek geweld en zit Nena thuis. Deze zwaar tragische beslissing wordt nu helemaal weggedrukt door de entree van Jaap, dus dat hebben ze goed uitgekiend. Maar dat de geloofwaardigheid van het programma VOLKOMEN weg is staat als een paal boven water. Maar goed... Amanda, met evenveel hersencellen als een wandelende tak, zit er nog in. JIPPIE
Naar VOL ga je idd als je bejaard bent en van ellende niet weet wat je moet doen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:03 schreef Tissik het volgende:
Weet je wat een goede site is: Fok.nl!
En waar je ook eens op moet kijken... Vol.nl! (die kwam er echt achteraan).
Ze hebben volgens de regels gewerkt en daarop de 'Tja'-factor toegepast. Dat doen ze nu altijd, iedere keer de 'Tja'-factor. Dus een kop koffie mag ook een emmer koffie zijn.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:01 schreef scanman01 het volgende:
![]()
) nog in de villa rondloopt. Duidelijk, volgens de definitie van de redactie zelf, fysiek geweld gebruikt en toch haar en niet uitgooien. Onvoorstelbaar. Alsof Amanda ook maar enigszins belangrijk is voor het programma. Niemand zal haar missen en niemand die haar leuk vindt. En toch zit ze er nog in na fysiek geweld en zit Nena thuis. Deze zwaar tragische beslissing wordt nu helemaal weggedrukt door de entree van Jaap, dus dat hebben ze goed uitgekiend. Maar dat de geloofwaardigheid van het programma VOLKOMEN weg is staat als een paal boven water. Maar goed... Amanda, met evenveel hersencellen als een wandelende tak, zit er nog in. JIPPIE
Nee, want Huub zit er nog steeds in.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Was deze tragische beslissing het niet eens meer waard om op te stappen![]()
![]()
Geen idee, ik kijk daar nooit.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Naar VOL ga je idd als je bejaard bent en van ellende niet weet wat je moet doen.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:01 schreef scanman01 het volgende:
![]()
Het ging over die beslissing, dat heeft wel met het programma te makenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, want Huub zit er nog steeds in.Huub maakt het programma gelukkig nog de moeite waard.
Leuk dat je weer opduikt met een post die niets met het programma te maken heeft verder. Maar dat is jou altijd wel toevertrouwd
Het is daar een beetje kapot gegaan door de modjes ......quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Naar VOL ga je idd als je bejaard bent en van ellende niet weet wat je moet doen.
Als ze waar achterkomen?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Jaap: Tering als talpa daar achter komt worden ze helemaal gek!
Volgens de regels hebben ze dus niet gewerkt, want ze hebben zelf gemeld dat gooien met drank gelijk staat aan fysiek geweld. Dus daar hoeven we niet meer over te discussieren. Amanda's tieten en haar probleemloos neuken op de streams hebben er voor gezorgd dat de regels in dit geval even niet van toepassing waren.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze hebben volgens de regels gewerkt en daarop de 'Tja'-factor toegepast. Dat doen ze nu altijd, iedere keer de 'Tja'-factor. Dus een kop koffie mag ook een emmer koffie zijn.
De blijkbaar nogal schokkende footage op zijn harde schijf, die hij snel heeft verwijderd ofzo...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als ze waar achterkomen?
En al of niet gespeelde domheid...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens de regels hebben ze dus niet gewerkt, want ze hebben zelf gemeld dat gooien met drank gelijk staat aan fysiek geweld. Dus daar hoeven we niet meer over te discussieren. Amanda's tieten en haar probleemloos neuken op de streams hebben er voor gezorgd dat de regels in dit geval even niet van toepassing waren.
Daar kan ik idd niets tegenin brengen.... helaas.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:06 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maak je toch niet zo druk man, je kijkt al maanden en zou inmiddels moeten weten hoe dit programma werkt.
Deels eens.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:01 schreef scanman01 het volgende:
![]()
burp !quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:06 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maak je toch niet zo druk man, je kijkt al maanden en zou inmiddels moeten weten hoe dit programma werkt.
Huub helpt hemquote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:09 schreef Adothehague het volgende:
Die dikke pad gaat gelijk vol aan de pizzas
amada heeftw el degelijk waarde voor t programma, ze is eringehouden als veiligheid voor natasia en brian voor t geval een van die 2 de immuniteit van jaap zouden krijgen. met haar erin hebben die 2 een dubbele dekking. zonder haar een enkele dekking die buitenspel kan worden gezet door jaap.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:01 schreef scanman01 het volgende:
![]()
We denken hetzelfde. Die tieten en de neukshow op de stream is toch de 'Tja'-factor. En Amanda geeft vanaf nu iedere vrijdagmiddag (15:00-18:00) een optreden bij de personeelsborrel op de redactie.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens de regels hebben ze dus niet gewerkt, want ze hebben zelf gemeld dat gooien met drank gelijk staat aan fysiek geweld. Dus daar hoeven we niet meer over te discussieren. Amanda's tieten en haar probleemloos neuken op de streams hebben er voor gezorgd dat de regels in dit geval even niet van toepassing waren.
Ik vind het wel komisch hoe hij het brengt...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:11 schreef Adothehague het volgende:
Hij is nog trots op zn eetgedrag ook, maar als hij ouder is zijn zn bloedvaten dichtgeslibt en moet hij uit die villa gezaagd worden
Alsof de programmamakers nieuwkomers niet op de hoogte stellen van de regelsquote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:09 schreef farceman het volgende:
[..]
Deels eens.
Jaap stond al paar dagen vast. Nena was erg jammer maar was er denk ik ook wel beetje klaar mee en had het niet al te lang meer getrokken.
Dan puntje Amanda, ieder ander had eruit gelegen..maar Amanda is zo dom en weet eigenlijk van geen een regel dat ze denk ik echt dacht dat dit gewoon mocht.
Probeer Amanda positief te zien, via haar kun je Brian wel raken
Is het dan niet beter om een beetje afstand te nemen en te genieten van de idioterie hier op fok?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:08 schreef scanman01 het volgende:
Daar kan ik idd niets tegenin brengen.... helaas.
Die kans zit er ook nog in inderdaad. Maar ieder twijfelachtige beslissing in de afgelopen maanden was nog wel op de een of andere manier uit te leggen. De beslissing om haar er in te houden na die actie van vanmorgen kan ik echt op geen enkele manier rechtvaardigen. Dat maakt het voor een fanatieke kijker als ikzelf best wel een stuk minder boeiend om te kijken. Niet dat iemand daar wakker van ligt, maar ik vind het zelf wel jammer.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:10 schreef gomi het volgende:
haar waarde is dus indirect. de lieverdjes van de redactie hebben immers bescherming nodig
Volgens mij heb ik hem horen zeggen normaliter 8000 kcal per dagquote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:12 schreef GoldenGuy het volgende:
Blijkt wel weer dat ieder pondje echt door t mondje gaat... mijn god wat die vent eet op een dag daar kan ik een week mee doen... Maar ja ik ben dan ook heerlijk slank...
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:14 schreef GoldenGuy het volgende:
Jaap heeft schijnbaar een vriendin... Missionarishouding lijkt me uitgesloten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |