meterquote:
volgens mij lijkt het beter dat jij ff afstand neemt van FOK zelf !! ...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:13 schreef APK het volgende:
[..]
Is het dan niet beter om een beetje afstand te nemen en te genieten van de idioterie hier op fok?
En tegelijkertijd van de mix tussen soap en RLS te genieten....
is dat 6000 cal?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:18 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
DAt krijg ik ook wel op op een stapavond hoor.
Alleen ik weeg wel maar 73
Nog welquote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:18 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
DAt krijg ik ook wel op op een stapavond hoor.
Alleen ik weeg wel maar 73
Ik vond het best wel mooi om te zien hoe Nathanael met staart tussen de benen afdroop.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:18 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die actie van Huub naar Nathanael was helemaal niet nodig.
nee, 1000 misschien.quote:
Ik kreeg last van plaatsvervangende schaamte, ongelooflijk dat die man daar een avond naartoe gaat om zichzelf zo straallazerus voor lul te zettenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vond het best wel mooi om te zien hoe Nathanael met staart tussen de benen afdroop.
iddquote:
Zullen wij voor Jaaaapie zijn dan?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:21 schreef Mika25 het volgende:
Yups.. Jaapijo is oke![]()
![]()
Heeft nu al meer indruk gemaakt dan Eric. Maar het verschil met Eric is natuurlijk wel, dat de verwachtingen bij Eric erg hoog waren, Jaap is wat normaler gepresenteerd. Maar ik hoop wel dat ze niet nonstop over z`n gewicht beginnen, want hij heeft duidelijk ook intelligentie (itt enkele andere bewoners).
Een soort Huub dus?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:20 schreef snetje het volgende:
volgens mij lijkt het beter dat jij ff afstand neemt van FOK zelf !! ...
jij ziekt hier ieder persoon ... stoort ...en relt !!
Was een geweldige climax van de avond/nachtquote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vond het best wel mooi om te zien hoe Nathanael met staart tussen de benen afdroop.
haha ja plaatsvervangende schaamte. Dat is het juiste woordquote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik kreeg last van plaatsvervangende schaamte, ongelooflijk dat die man daar een avond naartoe gaat om zichzelf zo straallazerus voor lul te zetten![]()
De huishoudster is nog slimmer dan een aantal bewoners...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:21 schreef Mika25 het volgende:
Yups.. Jaapijo is oke![]()
![]()
Heeft nu al meer indruk gemaakt dan Eric. Maar het verschil met Eric is natuurlijk wel, dat de verwachtingen bij Eric erg hoog waren, Jaap is wat normaler gepresenteerd. Maar ik hoop wel dat ze niet nonstop over z`n gewicht beginnen, want hij heeft duidelijk ook intelligentie (itt enkele andere bewoners).
geinig !! het zit je nogal dwars hequote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:15 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem eigenlijk
Laatst probeerde ik iemand te helpen wiens streams niet werkten en toen was je ook al zo lomp.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |