In Oss ook, o wacht, ik ben emo..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ssttt, hier zitten ook veel emo's
Owjeejquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:15 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
In Oss ook, o wacht, ik ben emo..![]()
Nee, wist ik niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:18 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Nee, ik luister alleen emo muziek, enzo.. je weet wel, BFMV, AILD etc..
![]()
Hij heeft een roze riem en een verwijfde look, "totally emo" of gay natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:27 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
Das niet emo, das meer styl0w
Hij heeft idd wel een beetje rode ogen van het huilen hoe kut zjin leven is, maar als je zoiets op straat ziet ist meer een mooiboy ipv emo ...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:28 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Hij heeft een roze riem en een verwijfde look, "totally emo" of gay natuurlijk.![]()
Geen wonder dat jij het styl0wz vond.![]()
mooiboyquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hij heeft idd wel een beetje rode ogen van het huilen hoe kut zjin leven is, maar als je zoiets op straat ziet ist meer een mooiboy ipv emo ...
En nee ik vind hem niet mooi
Het is wel moeilijk om je haren zo te krijgenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:38 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
mooiboy![]()
Het lijkt wel alsof ie een dode zwarte kat op zijn hoofd heeft.![]()
of hij heeft een schoorsteenborstel op zijn kopquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:42 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Het is wel moeilijk om je haren zo te krijgen
Dat weet ik wel, of hij gaat elke dag naar een kapper
Jij gaat zeker naar het Kaatjequote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:15 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
In Oss ook, o wacht, ik ben emo..![]()
Doet me een beetje aan Zoolander denken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:27 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
Das niet emo, das meer styl0w
nee dude, ik ga uitsluitend bounzzen op Mental Theo..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:45 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Jij gaat zeker naar het Kaatje?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:11 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Doet me een beetje aan Zoolander denken.
[afbeelding]
O, anders had ik je misschien gekend.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:25 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
nee dude, ik ga uitsluitend bounzzen op Mental Theo..in de time-out ofzo. Ik ben geen gothic.
![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:47 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
O, anders had ik je misschien gekend.
taal purist en nooit gehoord van pp2g.comquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:07 schreef nietzman het volgende:
[..]
ik wil
jij wilt/jij wil
u wilt/u wil
hij wil
wij willen
jullie willen
zij willen
ik wilde/ik wou
jij wilde/jij wou
u wilde/u wou
hij wilde/hij wou
wij wilden/wij wouden
jullie wilden/jullie wouden
zij wilden/zij wouden
eet wat je schaapquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:40 schreef OFfSprngr het volgende:
Weet wat je haat.
Tja, ik hou het er toch liever op dat jij te achterlijk bent om een woordje goed te vervoegen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:42 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
taal purist
hahaha losertquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:55 schreef nietzman het volgende:
[..]
Tja, ik hou het er toch liever op dat jij te achterlijk bent om een woordje goed te vervoegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |