Nee, voor een maagband moet je eerst afvallen.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:34 schreef Lieve het volgende:
Op zich kan het best interessant zijn om te zien hoe iemand een struggel for life met zichzelf aangaat. Hij kan zichzelf zo wel een goeie positieve kans geven. En ik hoop heel erg dat de redactie hem dan wel alle hulp en steun zal geven die hij nodig heeft!
Ik ben benieuwd!
Wat me nu nog niet duidelijk is........heeft hij een maagband of nog niet? Kan dat niet als je zo dik bent dan? Ik snap het niet helemaal, door het bufferenECHT niet door het blonde rammelgehalte
![]()
![]()
200 kiloquote:Op maandag 26 februari 2007 23:35 schreef Day het volgende:
Hoeveel weegt Jaap eigenlijk? Hij moet nog naar de 150?
Tja....dat denk ik ook.....iedereen leert onder het spelen....dus hij ook.....en met zijn voorkennis....quote:Op maandag 26 februari 2007 23:29 schreef gomi het volgende:
[..]
tacktiek afgekeken van natasi die zit er zogenaamd ook alleen voor dr doelen en nioet voor de prijs
Kwam net telefoontje van achter voor Sylvia dus dit is gewoon in opdrachtquote:Op maandag 26 februari 2007 23:35 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Denk je? Ik schat Sylvia wel altruïstisch in.![]()
Ik verlang ernaar.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:35 schreef waxmask het volgende:
The best for last : Amanda!!!!
Ja die snollie die er nu niet meer had moeten zijn.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:35 schreef Soury het volgende:
Komt er nog een sollicitant ?
200 kiloquote:Op maandag 26 februari 2007 23:35 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Afvallen tot 150 kilo>hoeveel weegt ie in godsnaam?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |