quote:Op maandag 26 februari 2007 23:26 schreef Sense het volgende:
Syl moet haar eigen talkshow krijgen na DGK![]()
Dat is zij sinds een tijdje hoor!quote:
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:27 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Dat is zij sinds een tijdje hoor!
Breezah light.quote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:26 schreef doesss het volgende:
[..]
Ik had het niet beloofd, ik zat er zelf bij, ik had het niet beloofd, echt niet, ach sterf toch, ik heb het gewoon nooit beloofd, ik weet wel wat ik beloofd heb, echt niet, ik had het niet beloofd, ik ben toch niet gek........![]()
Als je dit zo geloofd wel...quote:Op maandag 26 februari 2007 23:28 schreef HiDiHo het volgende:
Weer zo'n loser met doelen, en weer voor 1 jaar.![]()
tacktiek afgekeken van natasi die zit er zogenaamd ook alleen voor dr doelen en nioet voor de prijsquote:Op maandag 26 februari 2007 23:26 schreef Gigageil het volgende:
Hoe kan iedereen zo naief zijn om die Jaap te geloven ?! Tuurlijk zit ie daar voor de hoofdprijs......
Hij is gewoon bezig met een voorop gezet plan, wat begint met iedereen wijs te maken dat ie niet voor de hoofdprijs gaat.......en dat lukt zelfs bij FOK-lezers......![]()
Angst is een slechte raadgever.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:27 schreef beequeen het volgende:
Ik ben bang dat dit een heeeeeeeeeeeeel eng mannettje is, of we worden weer gefukckt.
Big Golden Diet?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:29 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij zitten we in de verkeerde show. Waarom gaat het nu alleen maar over gewicht?
Ik ben niet echt bang hoor, ik geniet van Syl.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |