Rotterdammers zijn over het algemeen wel leuk, heeeeel erg directquote:Op maandag 26 februari 2007 23:38 schreef CARLAK het volgende:
Dat vind ik dus leuk aan Jaap. Hij is Rotterdammer.![]()
Nou......dat heb ik nou ookquote:Op maandag 26 februari 2007 23:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik zweer je ... ik kén die gozer ergens van. Kan er maar niet op komen ....
Laat je het ons weten als het kwartje valt?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
Bol.comquote:Op maandag 26 februari 2007 23:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
Bedoelde je soms BOL.COM?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:43 schreef Maanvis het volgende:
Bolll bo bo bo bo bo bo bolllll bol bol bol bol bol bobobobbobobobo bo bol!
Ken zijn achternaam ook (nog) niet...dus googlen lukt niet.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik heb hem weleens in Blijdorp gezien geloof ik...of was het nou die reclame van Bol.com...quote:Op maandag 26 februari 2007 23:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
Loopt Jaap nu in nachtondergoed rond?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:45 schreef My_ het volgende:
Ik val echt elke keer om van het lachen als ik die dikke koe in dat nachtondergoed zie lopen!
"Snoopy"!![]()
Als we hard genoeg proberen denk ik dat de msg wel door te krijgen isquote:Op maandag 26 februari 2007 23:43 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Misschien een paar briefjes aan Amanda dat Brian tegen Natasia gezegd heeft dat ze een slet is?
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:44 schreef Day het volgende:
Hmmm, Jaap kan 2 dingen doen:
1) als hij echt komt om af te vallen, houdt hij Natasia erin, die zal hem echt wel stimuleren om af te vallen. (iemand van kamp HES immuniteit)
2) als hij komt voor het geld, gooit hij Huub eruit, dat is zijn grootste tegenstander. --> Sylvia immuniteit (Eric gaat echt wel mee)
jaaaaaaaaaaaa ik kan het wetenquote:Op maandag 26 februari 2007 23:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Rotterdammers zijn over het algemeen wel leuk, heeeeel erg direct![]()
Je zou eens moeten weten waar ik bij jou allemaal aan twijfel!quote:Op maandag 26 februari 2007 23:47 schreef Lieve het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig heeft deze Jaap wel verstand meegenomen!
Bij jou betwijfel ik zelfs niet dat je meer verstand van verzekeringen hebt?![]()
![]()
Ja ik ook zat al meteen in Direct Wonen te denken en Bol.com maar zijn het beide niet...quote:Op maandag 26 februari 2007 23:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
Na morgenavond 9 uur is dat helemaal over.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:47 schreef lies1947 het volgende:
helemaal met je eens, wat denkt die gozer wel niet om zich zo betweterig te gedragen, en iedereen is braaf tegen hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |