Ja he!quote:Op maandag 26 februari 2007 21:26 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Hij heeft best een lief gezicht .....
quote:Op maandag 26 februari 2007 21:27 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Natas denkt: Hee, afvallen is mijn DING !!! WHAT NOU !!
.... grijns ... ik denk dat ik al een beetje voor Jaap ben eigenlijkquote:Op maandag 26 februari 2007 21:26 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja eindelijk eens geen Amsterdammer![]()
Speldeprikjesquote:Op maandag 26 februari 2007 21:27 schreef itsme het volgende:
Huub zoekt al naar zijn zwakke plek
Vandaar dat ik het zo'n vreemde kerel vindquote:Op maandag 26 februari 2007 21:24 schreef Sarah-Louise het volgende:
sympathieke verschijning wel die Jaap ...
OOOOOH?.... ROTTERDAMMER ????
te gek ..
hahahahahaha (speciaal voor Annie)quote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 21:27 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Natas denkt: Hee, afvallen is mijn DING !!! WHAT NOU !!
Wat denk je er zelf van?quote:Op maandag 26 februari 2007 21:27 schreef Maanvis het volgende:
Copycat, is deze gozer een beetje jouw type?
Hoeren zijn doorgaans vrouwen die mannen geld afhandig maken doordat die met hun lul denken...vraag me af wie er simpeler is danquote:Op maandag 26 februari 2007 21:21 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
ik hou ontzettend veel van vrouwen, maar niet van hoeren, vrouwen die zichzelf verlagen tot het zijn van simpele sletjes, die niet met hun hersens denken maar met hun clit.
Echte vrouwen zijn sexy en slim.
Die Melissa is gewoon een hoer.
Blijkbaar staat zoiets dus in het contract.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:27 schreef raggende_annie het volgende:
sow. die jaap zegt ff iets. een jaar nadat ik hier weg ben ben ik vrij.
zou dat beteken dat alles wat ze verdienen, met behulp van hun bekendheid van dgk, ze in moeten leveren???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |