abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3016885
quote:
Op donderdag 31 januari 2002 21:57 schreef Aarti het volgende:
Ik wil ook graag een paar daagjes naar London.....tickets vinden is niet zo lastig....maar waaarom zijn al die hotels daar zo duur? Zijn er wel wat goedkopere hotels? de goedkoopste die ik nu vond, was 80 GBP per nacht.Maar dat was zonder faciliteiten, en ik wil toch echt een douche!
heeft iemand tips?
Ga gewoon een paar weken van tevoren bij D-reizen langs of zoiets. Zij hebben meestal wel goede prijzen. Ik het drie weken geleden voor drie nachten met z'n twee zo'n 250 euro betaald. Valt dus best wel mee.

Was het wedgewood hotel, vlakbij Bayswater en nabij Hyde Park. Allemaal heel klein. Maar groot genoeg om normaal te kunnen overnachten enzo. Alleen erg gehorig. Dat was dan weer lastig

"The only way to get rid of a temptation is to yield to it." - Oscar Wilde (1854-1900)
  zaterdag 2 februari 2002 @ 00:16:34 #27
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_3017331
quote:
Ik wil ook graag een paar daagjes naar London.....tickets vinden is niet zo lastig....maar waaarom zijn al die hotels daar zo duur? Zijn er wel wat goedkopere hotels? de goedkoopste die ik nu vond, was 80 GBP per nacht.Maar dat was zonder faciliteiten, en ik wil toch echt een douche!
heeft iemand tips?
London is nou eenmaal waanzinnig duur.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_3029973
quote:
Ik wil ook graag een paar daagjes naar London.....tickets vinden is niet zo lastig....maar waaarom zijn al die hotels daar zo duur?
London is altijd al duur, maar:

Omdat het Britse pond de afgelopen jaren een stuk sterker geworden is, en de Euro juist flink gezakt is kwa waarde is London, en Engeland op zich, nu vrij duur. Met Zwitserland en de VS bv zelfde verhaal.

En voor die vraag over de reizen naar London, dat die zo duur zijn, zelfs met Easyjet (wat ik onzin vind, tis ms niet zo goedkoop als je hoopt, maar duur zeker niet), probeer het eens met Ryanair, vliegt vanaf Charleroi 4 maal daags naar London. Vanaf April vliegen ze ook vanaf Eindhoven naar London.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_3030047
quote:
heeft iemand tips?
Met school zat ik in bestwel een pauperhotel. Ontbijt miste ik altijd want dat ging om 9 uur dicht. Voor de rest heb je 2 bedden een tv, buro douche en als je een 3 persoons neemt ook nog een wc. Kostte maar 15 pond per nacht, en je zat twee minuten vanaf de metro dus je was binnen 5 minuten midden in London. Ik ben alleen vergeten hoe ons hotel heette. Underground station was Earl's Court. Het zat in dezelfde straat als Windsor Court Hotel ofzo. misschien wat voor je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')