We?quote:Op maandag 26 februari 2007 19:37 schreef mcDavid het volgende:
Lock and load! Fire At Will! We laten ze een poepie ruiken!
Ach vreet je leven op jij.quote:
Waarmee ik dus bedoel, krijg scheurbuik matey!quote:
*Q's hoofdje op boezem legt..quote:Op maandag 26 februari 2007 19:44 schreef Q. het volgende:
Ik ga wel in een hoekje zitten en huilend bier drinken.
Oh, zeg dat dan. Scheurbuik is tof, dat had ik vroeger ook, op de boot, toen ik nog jong was.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Waarmee ik dus bedoel, krijg scheurbuik matey!
Wow, een boezem. Dat is bijna net zo tof als bier. Bijna.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
*Q's hoofdje op boezem legt..
Huil jij maar uit bij Janetje...
Ga het dek schrobben, voor we je van muiterij beschuldigen!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:44 schreef Q. het volgende:
Ik ga wel in een hoekje zitten en huilend bier drinken.
Ja, kapitein.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ga het dek schrobben, voor we je van muiterij beschuldigen!
Eigenlijk mogen er geen vrouwen aan boord, dus ik had m'n tieten ingebonden..quote:Op maandag 26 februari 2007 19:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Wow, een boezem. Dat is bijna net zo tof als bier. Bijna.
Aye! Ale mateys!!! Geef het bier rond, schrob het dek, zuipen!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:48 schreef Q. het volgende:
Flinke biertieten, matroos Jan.
Vrouwen mogen prima aan boord! Als ze maar in de kapiteinshut blijven!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Eigenlijk mogen er geen vrouwen aan boord, dus ik had m'n tieten ingebonden..
Fucking strak en het werkte nog niet ook, ze zagen nog dat ik een meisje was..
Vlug! Aan de lenspompen! Dat vocht dulden wij niet aan boord!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:54 schreef Q. het volgende:
Kapitein! Piraten! Ze hijsen een vlag! Het is De Vlag Des Verderfs! Help kapitein!
[afbeelding]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE... Ik zal mij met mijn leven verzetten.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:54 schreef Q. het volgende:
Kapitein! Piraten! Ze hijsen een vlag! Het is De Vlag Des Verderfs! Help kapitein!
[afbeelding]
Ga snel naar het kanonnendek! U mag het lont dragen!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE... Ik zal mij met mijn leven verzetten.
Zit u weer met uw lont te spelen, k'tein?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ga snel naar het kanonnendek! U mag het lont dragen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |