Waarom mocht het niet te dicht bij jullie gebouw?quote:Op maandag 5 maart 2007 15:25 schreef du_ke het volgende:
Wij hadden gedonder met de verzekering want het mocht niet te dicht bij ons bestaande gebouw dus daarna wouden we een wat uitgebreider materiaalhok maar daar moeten we dan weer een vergunning van de gemeente voor hebben. Nu hebben we daar de grond voor maar de vergunning weer niet. Hoop gedoe dus maar hopelijk lukt het dit jaar.
Ze hebben bij de verzekering geinformeerd of er een houtopslag bij het gebouw mocht. Dat hadden ze niet moeten doen ivm met het idee hout-brandgevaar. Ze hadden het gewoon opslag moeten noemenquote:Op maandag 5 maart 2007 15:35 schreef Goover het volgende:
[..]
Waarom mocht het niet te dicht bij jullie gebouw?
Ons hele gebouw is van houtquote:Op maandag 5 maart 2007 15:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze hebben bij de verzekering geinformeerd of er een houtopslag bij het gebouw mocht. Dat hadden ze niet moeten doen ivm met het idee hout-brandgevaar. Ze hadden het gewoon opslag moeten noemen.
Ik zou eerst mee gaan met de Rowan tak op weekend in Belgie, maar dat gaat nu niet meer door. Dus ik had mij nergens voor ingeschreven..quote:Op maandag 5 maart 2007 19:13 schreef Norro-tje het volgende:
zijn er nog mensen die op HIT gaan en op NPK,
en wat gaan we nou met de tt doen er was een goed idee is iedereen het daar mee eens?
jammer voor jequote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:04 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik zou eerst mee gaan met de Rowan tak op weekend in Belgie, maar dat gaat nu niet meer door. Dus ik had mij nergens voor ingeschreven..
Ik zou als TT '[SC]outing #2' wel gaaf vinden.
groepsbegeleiding.... en speltakvoorzitster..... en als mijn kids wat groter zijn, dan ga ik weer een groep draaienquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:26 schreef Goover het volgende:
nice![]()
Wat doen jullie op dit moment allemaal bij scouting? Ben je leiding? Explo lid? Stam lid?
Ik zelf ben stamlid (plusscouts geloof ik) en ik regel af en toe nog wat dingen.
hoe doe je zo iets, of waar kan je het vinden ??, lijkt me gaaf om te doenquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:15 schreef Stinosss het volgende:
Explorer. Binnekort gaan we weereens Geocatchen, leuk om eens te doen. En we gaan over ene paar weekjes een hovercraft bouwen. Kleintje dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |