abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46942627
Wij hebben een garage in ons gebouw, waar we ons hout in opslaan
pi_46942759
quote:
Op maandag 5 maart 2007 15:25 schreef du_ke het volgende:
Wij hadden gedonder met de verzekering want het mocht niet te dicht bij ons bestaande gebouw dus daarna wouden we een wat uitgebreider materiaalhok maar daar moeten we dan weer een vergunning van de gemeente voor hebben. Nu hebben we daar de grond voor maar de vergunning weer niet. Hoop gedoe dus maar hopelijk lukt het dit jaar.
Waarom mocht het niet te dicht bij jullie gebouw?
pi_46942887
quote:
Op maandag 5 maart 2007 15:35 schreef Goover het volgende:

[..]

Waarom mocht het niet te dicht bij jullie gebouw?
Ze hebben bij de verzekering geinformeerd of er een houtopslag bij het gebouw mocht. Dat hadden ze niet moeten doen ivm met het idee hout-brandgevaar. Ze hadden het gewoon opslag moeten noemen .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_46942999
quote:
Op maandag 5 maart 2007 15:38 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ze hebben bij de verzekering geinformeerd of er een houtopslag bij het gebouw mocht. Dat hadden ze niet moeten doen ivm met het idee hout-brandgevaar. Ze hadden het gewoon opslag moeten noemen .
Ons hele gebouw is van hout Dus dat zal dan weinig uit maken. Het staat er nu 2 meter van af denk ik. Illigaal trouwens, want het staat te dicht bij de hoogspanningskabels. Net als 1 hoekje van ons clubhuis
pi_46951047
zijn er nog mensen die op HIT gaan en op NPK,

en wat gaan we nou met de tt doen er was een goed idee is iedereen het daar mee eens?
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
  maandag 5 maart 2007 @ 20:16:56 #131
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_46953745
cyberhike zaterdag?
pi_46965864
quote:
Op maandag 5 maart 2007 19:13 schreef Norro-tje het volgende:
zijn er nog mensen die op HIT gaan en op NPK,

en wat gaan we nou met de tt doen er was een goed idee is iedereen het daar mee eens?
Ik zou eerst mee gaan met de Rowan tak op weekend in Belgie, maar dat gaat nu niet meer door. Dus ik had mij nergens voor ingeschreven..

Ik zou als TT '[SC]outing #2' wel gaaf vinden.
pi_46987758
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 09:04 schreef Goover het volgende:

[..]

Ik zou eerst mee gaan met de Rowan tak op weekend in Belgie, maar dat gaat nu niet meer door. Dus ik had mij nergens voor ingeschreven..

Ik zou als TT '[SC]outing #2' wel gaaf vinden.
jammer voor je
ik vindt hem ook wel mooi , even modje vinden die dit aan wil passen
(__/)
pi_47004371
Ik heb t in FB gevraagd
  woensdag 7 maart 2007 @ 06:22:50 #135
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_47004396
Astu
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_47005375
dank jullie
(__/)
pi_47013091
nice

Wat doen jullie op dit moment allemaal bij scouting? Ben je leiding? Explo lid? Stam lid?

Ik zelf ben stamlid (plusscouts geloof ik) en ik regel af en toe nog wat dingen.
pi_47013183
Ik ben Rowan
pi_47013197
Ben Explobegelijder
pi_47013269
stamlid, explobegeleiding, blauwe vogel leiding.
(__/)
pi_47019356
Ik ben trouwens zelf; bever, welp, verkenner, rowan, welpenleiding en verkennerleiding geweest. en nu dus alleen stamlid.
pi_47021544
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 13:26 schreef Goover het volgende:
nice

Wat doen jullie op dit moment allemaal bij scouting? Ben je leiding? Explo lid? Stam lid?

Ik zelf ben stamlid (plusscouts geloof ik) en ik regel af en toe nog wat dingen.
groepsbegeleiding.... en speltakvoorzitster..... en als mijn kids wat groter zijn, dan ga ik weer een groep draaien
uit een aspergernest
pi_47021938
Ik ben op 't moment Kabouterleiding en actief stamlid
www.myspace.com/olk2006
pi_47030089
Welpenleiding en stamlid
  woensdag 7 maart 2007 @ 21:15:22 #145
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_47030941
Explorer . Binnekort gaan we weereens Geocatchen, leuk om eens te doen. En we gaan over ene paar weekjes een hovercraft bouwen. Kleintje dan
pi_47032175
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:15 schreef Stinosss het volgende:
Explorer . Binnekort gaan we weereens Geocatchen, leuk om eens te doen. En we gaan over ene paar weekjes een hovercraft bouwen. Kleintje dan
hoe doe je zo iets, of waar kan je het vinden ??, lijkt me gaaf om te doen

en ja geocatchen is ook leuk doe het zelf als hobby
(__/)
pi_47066974
Geocatchen, wa's da? Ik heb even gezocht op GooGle, maar weet nog niet precies wat 't is..
www.myspace.com/olk2006
pi_47068693
Overal in Nederland en de rest van de wereld liggen bakken verstopt die je met een GPS puzzeltocht kan vinden. Het idee is dat je dan iets uit die bak haalt en er wat nieuws in stopt.
  donderdag 8 maart 2007 @ 22:26:16 #149
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_47072899
Dit is geocachen :

Iemand verstopt op een bijzondere plaats, meestal in de natuur, een waterdichte doos, met daarin een aantal min of meer begerenswaardige voorwerpen en met in ieder geval een logboek en soms ook een wegwerpcamera erin.

Met zijn hand-GPS (al voor honderd Euro verkrijgbaar) bepaalt hij de precieze coordinaten van de schuilplaats, die hij vervolgens publiceert op de Geocache-website www.geocaching.com. Anderen lezen die coordinaten en kunnen op zoek gaan naar de cache ('schat'). Vinden ze hem, dan mogen ze er een voorwerp uitpakken, maar ze moeten er ook weer één bij doen. Zo verandert de inhoud van de cache voortdurend. Vervolgens loggen ze hun bezoek op de speciale cache pagina om hun bezoek kenbaar te maken.

Leuk om eens een keer te doen met je groep. Er liggen echt honderden van die ''caches'' hier in nederland en omlligende landen. Zelfs een paar in zee .

Enja, die hovercraft. Zijn verschillende ''Howto's'' op internet te vinden. Dit is er een van: http://groups.physics.umn.edu/pforce/hovercraft.html. Gewoon ergens een bladblazer motor vandaan halen en de rest wijst zich vanzelf
pi_47074061
Ow hehe.. ik zocht op GeocaTchen, van daar dat ik niet zoveel kon vinden :p Maar klinkt wel gêinig idd!
www.myspace.com/olk2006
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')