Dat kan ik me niet herineren. Maar de feesten waren wel goedquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:47 schreef mberg86 het volgende:
Ah kijk.. ik hoorde alleen wel dat die tenten rond 12 uur weer gaan sluiten is dat nog steeds zo?![]()
laat ik het zo zeggen, dat is het streven van de orga, wil het het niet dat verder, barpersoneel, de dj en bezoekers dat niet willen dus het feest gewoon doorgaatquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:47 schreef mberg86 het volgende:
Ah kijk.. ik hoorde alleen wel dat die tenten rond 12 uur weer gaan sluiten is dat nog steeds zo?![]()
Was een goed excuus om een biertje open te trekkenquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:58 schreef Scharrelkip het volgende:
Ben vorige keer voor het eerst naar de scout-in geweest en echt een topweekend gehad (maar zoals hier al vermeld voornamlijk gezelligheid, niet iets om echt ideën op te doen)
Enige jammere was toen dat er echt om 8 uur 'sochtends een fanfare naast de tent liep enzo
De vorige keer werd er een verlies geleden van 50.000 euro geloof ik. Dat zal er mee te maken hebben.quote:Maar ik vind het een beetje jammer dat het dit jaar opeens 20 euro duurder is ofzo :S
60 euriesquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:58 schreef Scharrelkip het volgende:
Maar ik vind het een beetje jammer dat het dit jaar opeens 20 euro duurder is ofzo :S
quote:Op woensdag 11 april 2007 14:08 schreef Goover het volgende:
[..]
60 euries![]()
Ok dan wordt het wel een duur feestje
52 dus.. nog steeds duurquote:Voor deze Scout-In zijn de deelnamekosten op ¤ 52,50 vastgesteld. En ja, ... het organisatie team vindt dit bedrag ook eigenlijk wel hoog voor een scoutinggroep budget. Echter het aangeboden programma, gecombineerd met een veilige infrastructuur, laat geen andere keus! Wel is het hele team hard aan het werk om aan de deelnemers waar voor hun geld te geven.
afgelopen weekend is hij geïnstalleerd en speciaal voor hem was er een slagroomonderdeel ingebouwdquote:Op maandag 19 maart 2007 08:53 schreef Goover het volgende:
[..]
![]()
Wij hebben denk ik genoeg bevers die daar niet blij mee zouden zijn.
Nu kan hij ook de beverbadge 'I've been on a Bever sleepover' op zijn trui dragen
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:34 schreef wendytje het volgende:
[..]
afgelopen weekend is hij geïnstalleerd en speciaal voor hem was er een slagroomonderdeel ingebouwd
De RSW in onze regio (Den Haag) is pas 12/13 mei. Ik ben er bij als leiding, mag ik eens scouts gaan pesten in plaats van welpenquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:06 schreef Goover het volgende:
[..]
![]()
Nog mensen uit de regio Hollands Midden die naar de RSW gaan dit weekend? (ik niet)
Bij ons gaat er leiding al een tijdje mee als subkampstaf. Maar daar vind ik geen reet aan, dus ga ik niet meequote:Op vrijdag 13 april 2007 09:43 schreef 4-elements het volgende:
[..]
De RSW in onze regio (Den Haag) is pas 12/13 mei. Ik ben er bij als leiding, mag ik eens scouts gaan pesten in plaats van welpen
dwekker dag het het bij ons zelf geloof ik, is idd van de regio, ik doe dit jaar niet mee is te ver rijden end as zon geregel met onze kids'quote:
Onze groep gaat voor het eerst in jaren niet, dus er is een vacature voor barpersoneelquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:37 schreef mberg86 het volgende:
Gaat er iemand naar de Scout-in, of is er wel eens iemand van jullie naar de Scout-in geweest? Ik wil misschien gaan, maar weet totaal niet wat ik er van moet verwachten
Fik stokenquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:23 schreef Stinosss het volgende:
Dus. Nog mensen die lekkere zomerse programma's draaien?
Behalve nu dus, stookverbod hier. We hebben lekker waterballonnen overgeschoten met zelfgemaakte pio-katapulten.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Fik stoken. Oh nee dat kan alle jaargetijden.
Nee, dat was vroeger. Toen er nog een middernachte(r)lijk optreden was van een B-artiest. (Drs. P, in 1987 was hilarisch). Tegenwoordig gaat het tot 01:00u door vaak. En op de velden is het natuurlijk party !quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:47 schreef mberg86 het volgende:
Ben je gek. Voor drie dagen feest ? Is het niet duur. OK, je bier komt er nog bij. Maar ga eens naar Lowlands, Pinkpop of weet ik veel wat...quote:
Maar op Lowlands of Pinkpop is er ook daadwerkelijk iets te doenquote:Op maandag 7 mei 2007 21:56 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Ben je gek. Voor drie dagen feest ? Is het niet duur. OK, je bier komt er nog bij. Maar ga eens naar Lowlands, Pinkpop of weet ik veel wat...
1 keer scout in is dus echt niet meer waard dan een half weekend pinkpop! Verder is het overdag retesaai, na 1 rondje over die informarkt hebben we het meestal wel gezien. (Al was het skelterrijden bij de LaRo stam vorige keer wel lagge) Verder is de muziek in de tenten een beetje matig, dance, skihut etcquote:Op maandag 7 mei 2007 21:56 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Ben je gek. Voor drie dagen feest ? Is het niet duur. OK, je bier komt er nog bij. Maar ga eens naar Lowlands, Pinkpop of weet ik veel wat...
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit van die marssen gehoord...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:30 schreef Goover het volgende:
Komen er nog mensen op de Sint Jorismarssen in Oegstgeest zaterdag?
Kan goed kloppen, komen veel regionale groepen en enkele groep van wat verder weg. Ieder jaar wel een paar duizend scouts geloof ik...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:52 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit van die marssen gehoord...![]()
RSW was een paar weken geleden voor ons.. Lekker in de zonquote:Bovendien sta ik op de RSW komend weekend. Lekker in de regen.![]()
Altijd erg gezellig, met een marktje er bij met verschillende info kraampjes, de scoutshop, een leer-brander en een 'touwkunstenaar' (gewoon iemand die sleutelhangers etc met touw maakt).quote:De Nationale Sint Jorismarsen is een gezellige wandeling voor iedere scout, jong en oud. Tijdens dit wandel evenement loop je samen met zo'n 2500 andere scouts in en in de mooie omgeving van Oegstgeest. Er kan gekozen worden vier routes 5, 71/2, 10 en 15 km. De Nationale Sint Jorismarsen zijn sinds 1946 een initiatief van de 3 scoutinggroepen uit Oegstgeest. Gezamenlijk zorgen zij voor de organisatie en uitvoering van dit jaarlijkse Scouting evenement.
Dus eigenlijk een soort Duinenmars, maar dan zonder duinen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:57 schreef Goover het volgende:
http://www.sintjorismarsen.nl/
[..]
Altijd erg gezellig, met een marktje er bij met verschillende info kraampjes, de scoutshop, een leer-brander en een 'touwkunstenaar' (gewoon iemand die sleutelhangers etc met touw maakt).
Ik denk het, wij gaan nooit naar de Duinenmars omdat we de Sint Jorismars al hebbenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:23 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dus eigenlijk een soort Duinenmars, maar dan zonder duinen.
nee, wat is het eigenlijkquote:Op woensdag 9 mei 2007 08:29 schreef Spec87 het volgende:
Gaan er eigenlijk nog scouts hier naar de Haarlem Jamborette deze zomer?
Ik zat bij de RSW van Den Haag als subkampstaf. Een mooie kasteelpoort gebouwd. Met 's nachts lichtjes er in en overdag twee sproeiers (te bedienen vanaf onze tent). Heb me wel vermaakt met mensen natspuitenquote:Op maandag 14 mei 2007 19:21 schreef Remzz het volgende:
Iemand van het weekend misschien meegedaan(of organisatie) aan de RSW Twenteland in Ommen? Wij waren er als organisatie hike, was een erg tof weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |