Moet zijnquote:Sjerpa's, 17-23 jaar, meisjes
Yep, nu je het zegt... Ik zal het even wijzigen, bedankt!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:31 schreef du_ke het volgende:
Hooibaal er zit een foutje in je post
[..]
Moet zijn
Sherpa's, 14-17 jaar, meisjes.
Dick van Toorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:41 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
ik heb niets over het niveau gezegd, ik zelf zie hetgewoon als normale kinderen en doe zoveel mogenlijk gewone scouting dingen met ze, alleen op een langzamer tempo.
maar bij welke groep zit hij dan ?
ik ook niet verdedigend maar vaak als je zegt verstandelijk gehandicapte denken mensen aan het ergste soort.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:48 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Dick van ToorBedoelde het ook niet aanvallend
![]()
Ik weet wel dat ik een keer zo'n spandoek gegapt heb op Meidenweekend Beckumquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:15 schreef Goover het volgende:
[..]
Foto er bij:
Iemand die het bouwerk ergens van herkent?
[afbeelding]
Bleides maken hebben wij ook heel vaak gedaan, samen met de verkenners en de padvindsters, met waterballonnenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:07 schreef mberg86 het volgende:
Haha, geinig.. Nog nooit gezien, wij hebben wel een keer bleides (katapults) gepionierd en dan op elkaar geschoten.. Uiteindelijk ging iedereen gooien omdat je met zo'n ding totaal niet kan richten en hij niet echt heel ver kwam
Deze site gebruikte ik regelmatig om programma's van te halen:
http://www.de-geuzen.nl/explorersprogrammas/index2.htm
NIce! Maar zo veel hout hebben wij niet....quote:
Wij willen al een tijdje een kattapult//bleide/oid maken, maar hebben nooit echt een simpel en uitvoerbaar ontwerp kunnen uitwerken of vinden.... Staat dat toevallig ook op die site? Of heb je dat nog ergens?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:07 schreef mberg86 het volgende:
Haha, geinig.. Nog nooit gezien, wij hebben wel een keer bleides (katapults) gepionierd en dan op elkaar geschoten.. Uiteindelijk ging iedereen gooien omdat je met zo'n ding totaal niet kan richten en hij niet echt heel ver kwam
Deze site gebruikte ik regelmatig om programma's van te halen:
http://www.de-geuzen.nl/explorersprogrammas/index2.htm
Al gevondenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 09:16 schreef Goover het volgende:
[..]
NIce! Maar zo veel hout hebben wij niet....
[..]
Wij willen al een tijdje een kattapult//bleide/oid maken, maar hebben nooit echt een simpel en uitvoerbaar ontwerp kunnen uitwerken of vinden.... Staat dat toevallig ook op die site? Of heb je dat nog ergens?
klinkt gaaf, ik ik een proberen binnenkortquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:58 schreef Merel1808 het volgende:
Overigens nog een programma-idee voor een kleine groep padvindsters/verkenners:
[afbeelding]
2 driepoten bouwen, vuurtjes eronder fikken, touwtjes spannen als op de foto met plastic zakken gevuld met water eraan. Het idee is dat je het touwtje wat boven jouw vuur hangt doorbrandt, zodat de zak water van het andere team hun vuurtje dooft. Maar als je vuur te hoog wordt, smelt je eigen zak, waardoor je eigen vuur dooft. Een spelletje waarbij je je vuur goed onder controle moet hebben dus. Niet leuk als er meer dan 3 mensen per team zijn.
Ach dat is ook een kwestie van prioriteiten stellen. Als je wilt is er voor weinig prima en veel hout te halen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 09:16 schreef Goover het volgende:
[..]
NIce! Maar zo veel hout hebben wij niet....
[..]
Hout is het probleem niet, maar als we het kopen moeten we het wel netjes en droog kunnen opslaan. Daar hebben we nu nog niet echt een mooi hok voor. Maar de palen die we hebben liggen wel droog nu.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach dat is ook een kwestie van prioriteiten stellen. Als je wilt is er voor weinig prima en veel hout te halen.
Haha ja de hoogspanningsleidingen lopen ook bij ons over het veld maar wat verder naar achteren dus hebben we er niet echt last van.quote:Op maandag 5 maart 2007 08:54 schreef Goover het volgende:
[..]
Hout is het probleem niet, maar als we het kopen moeten we het wel netjes en droog kunnen opslaan. Daar hebben we nu nog niet echt een mooi hok voor. Maar de palen die we hebben liggen wel droog nu.
Daarbij zou zo een hoge toren bij ons niet eens kunnen, aangezien er hoogspanningsleidingen over ons veld hangen
Bij ons lopen ze echt midden over het veld -O- .quote:Op maandag 5 maart 2007 12:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Haha ja de hoogspanningsleidingen lopen ook bij ons over het veld maar wat verder naar achteren dus hebben we er niet echt last van.
Een goed houthok hebben wij helaas ook nog niet zijn we al jaren mee bezig maar echt lukken doet het nog niet :N.
1 2 3 4 5 | | | | ----- | | | ----- |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |