Wat staat er bij jou? Bij mij is het:quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:59 schreef Norro-tje het volgende:
jeps zeker wel
quote:Ik heb een actieve rol binnen een scoutingvereniging. Op zaterdagmiddag zorg ik ervoor dat kinderden op een verantwoorde manier spelen en leren. Het leren functioneren in een team staat centraal. Ook ben ik verantwoordelijk voor het organiseren van een aantal plaatselijke activiteiten.
Luxemburgquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:32 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
blauwe vogels zijn zo ver ik weet geestelijk gehandicapte kinderen .
@Merel1808 kijk dat zijn best leuk idee en ik zal dat lijstje doorsturen naar mijn rsa groep want die programma's van de laatste tijd zijn echt niet van hoog niveau.
waar gaan jullie op zomer kamp heen ?
Dat hebben wij een keer geprobeerd, maar wij hebben geen mooi 'hoekje' zeg maar in het lokaal, dan moeten we de deur open zetten, en dan wordt het te koudquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:29 schreef Scharrelkip het volgende:
[..]
Maak daar eens hints om een hoekje van (dat deden wij geregeld toen ik nog sherpa was). Degene die het kaartje heeft staat om een hoekje en dan is er 1 iemand die hem/haar ziet die het na moet doen (die dus zelf ook niet weet wat het is
) en de rest van de groep ziet alleen die persoon.
Errrrug grappig
Maar wat ik niet snap, waarom jullie shero programma's zoeken, dat doen ze toch zelf?![]()
Iemand nog leuke kabouterprogramma's in de aanbieding?![]()
go ik heb bijna hetzelfde staan, allen omdat ik ook leidng geef aan verstandelijke gehandicapt benoem ik dat even specifiekquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:02 schreef Goover het volgende:
[..]
Wat staat er bij jou? Bij mij is het:
[..]
[SC] Centraale Scouting Slow Chatquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:35 schreef Norro-tje het volgende:
is goed, weet jij een mooie?
iets in de trent van
hier kunnen alle scouts en padvinders hun dingen voor in het weekend kwijt , de belevenissen, de frustraties en nog veel meer
okee ik ben niet echt in vorm vandaag jij ?
ik vindt hem mooier en het is tenminste Nederlands, in plaats van dat engelsquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:49 schreef Goover het volgende:
[..]
[SC] Centraale Scouting Slow Chat
Ik vind padvinders zo eennaam...
heb jij mooie ?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:38 schreef Merel1808 het volgende:
Ik ook niet![]()
Maar we moeten wel plaatjes![]()
jouw idee, typische scouting dingen ?quote:
Pionier bouwerken etcquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:47 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
jouw idee, typische scouting dingen ?
gaafquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:12 schreef Goover het volgende:
TT: [SC]outing
mooi begin , nu even een modje vinden die hem erin wil zetten ik kan hem niet meer bewerken,quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:10 schreef hooibaal het volgende:
OP-suggestie:
weet zo niet waar maar heb wel het gevoel dat ik het ken, zit hard te denken wat dat gebouw op de achtergrond isquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:15 schreef Goover het volgende:
[..]
Foto er bij:
Iemand die het bouwerk ergens van herkent?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |