Homo!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:30 schreef Jorikjet het volgende:
[[url=http://img159.imagevenue.com/loc238/th_28904_DSC01335_Small_122_238lo.JPG]afbeelding][/URL]
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:30 schreef Jorikjet het volgende:
[[url=http://img159.imagevenue.com/loc238/th_28904_DSC01335_Small_122_238lo.JPG]afbeelding][/URL]
Is dat voor thuis niet nog steeds overkill? Ik heb hier 12 watt en die kan al niet eens opengooien...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:20 schreef Jorikjet het volgende:
hij kan dus schakelen naar 25 watt!
Relax, meer dan 1 noot aanslaan per maat, beetje slappen, dan denkt iedereen gelijk dat je een wereldbassist bentquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:36 schreef vannilesoep het volgende:
[..]
![]()
Dus... welbekend basser op fok hmm?
Leer mij eens bassenik ben niet zo goed
![]()
klopt, dan zet ik hem niet eens hoger dan 3, en dat gaat al super hard. maar is ideaal voor in de band!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:23 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Is dat voor thuis niet nog steeds overkill? Ik heb hier 12 watt en die kan al niet eens opengooien...![]()
Pure nieuwsgierigheid!![]()
Yep, in een bandsituatie ideaal. Voor thuis niet echt dus... Ik stel de aanschaf nog wel even uit...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:44 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
klopt, dan zet ik hem niet eens hoger dan 3, en dat gaat al super hard. maar is ideaal voor in de band!
Owja als we volgende week weer in de vernieuwde melkweg spelen stroomt het geld weer binnenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:45 schreef Falcon4ever het volgende:
*kuch* *kuch* ach Dribbel_, dan koop je toch van het bandbudget een nieuwe koffer ;P
Oe, is stagediven toegestaanquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Owja als we volgende week weer in de vernieuwde melkweg spelen stroomt het geld weer binnen![]()
Als je nou effe had geroepen dat die beveiliger achter me stondquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Op het podium klimmen is 1, er nog vanaf komen is 2 he![]()
!
![]()
Dat lukte niet van het lachenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:24 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Als je nou effe had geroepen dat die beveiliger achter me stond
Wij nemen alles zelf opquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:36 schreef ibaneX het volgende:
dribbel is die demo nou nog niet klaar :S (andere studio zoeken!!)
Je kan toch geen demo maken met een gebroken flightcase, snap dat danquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:36 schreef ibaneX het volgende:
dribbel is die demo nou nog niet klaar :S (andere studio zoeken!!)
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je kan toch geen demo maken met een gebroken flightcase, snap dat dan.
Why notquote:Op zondag 4 maart 2007 00:05 schreef Falcon4ever het volgende:
http://youtube.com/watch?v=CG7uOA01Pf4 <-![]()
![]()
"look around you, you see girls.... you don't jump on girls..."
idd wel ff posten ja!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:52 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Wij nemen alles zelf op![]()
het is heel veel gekut en dingen proberen en opnieuw doen, maar dat is het in een echte studio ook.
binnenkort post ik wss wel wat het geworden is![]()
van afgelopen donderdag tot morgen nog bezig met dingen opnemen en mixen.
voor 3 nummersmaar het eerste nummer kinkt wel super tof
![]()
Dat wil ik best geloven...quote:Op zondag 4 maart 2007 11:18 schreef Jorikjet het volgende:
gisteren de twin in de oefenruimte even lekker open getrokken, joepie, ik ben een blij man
Geinig ding is dat, maar ik ga toch voor de Twin van Jorikjet...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |