Dus we zijn het erover eens dat hij niet Dribbelproof is?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:23 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Een goede flightcase is bassist-proof!![]()
Die plops kun je wel uitvlakken met een muziek edeting programma? Ik vind het wel gaaf klinken, ik wou dat ik zoiets kon spelequote:Op donderdag 1 maart 2007 23:10 schreef ssebass het volgende:
Ik kom ook altijd pas in de topics als ze bijna vol zijn
Vandaag even nieuwe spullen gekocht om vocalen op te nemen en ook maar eens mijn gitaar direct in de audio interface gestopt met hier het resultaat:
Gitaarriedel
Weet iemand hier hoe ik die plops e.d. eruit kan krijgen. Ik gebruik een tascam us-112l. Gitaar direct ingeplugt totaal zonder effecten of te stemmen![]()
Little Wingquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:10 schreef ssebass het volgende:
Ik kom ook altijd pas in de topics als ze bijna vol zijn
Vandaag even nieuwe spullen gekocht om vocalen op te nemen en ook maar eens mijn gitaar direct in de audio interface gestopt met hier het resultaat:
Gitaarriedel
Weet iemand hier hoe ik die plops e.d. eruit kan krijgen. Ik gebruik een tascam us-112l. Gitaar direct ingeplugt totaal zonder effecten of te stemmen![]()
hey ik heb niks uit m'n poten laten kankerenquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dus we zijn het erover eens dat hij niet Dribbelproof is?
Inclusief bassist met blauw oogquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
hey ik heb niks uit m'n poten laten kankeren
Zometeen bandfoto's maken![]()
zvex Fuzzfactory vind ik een geweldige fuzz!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:55 schreef Maaark het volgende:
iemand nog fuzzpedaal-recommendations?
Oh en ik heb dus een Marshall Bluesbreaker en een multi-effectenpedaal... wat is nou echt een betaalbare waardevolle toevoeging als ik vooral bluesrock speel op een hollowbody?
Ik wil die ElectroHarmonix POG... maar dat ding is te duur
die heb ik!!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:41 schreef LennartCM het volgende:
[..]
zvex Fuzzfactory vind ik een geweldige fuzz!
hmm misschien een ehx big muff dan.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:18 schreef Maaark het volgende:
die is nog best duur voor mijn budget
Maar van wat ik nu heb gezien heb je hele vage onbetrouwbare maar wel vette fuzz (zoals de MXR Blue Box) en hele nette fuzz (de samples van de fuzzfactory). Ik zoek iets wat beide kan ofzo.
Ik heb een Boss-fuzzje, is prima voor een lekkere britpop Fuzz (Blur)quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:18 schreef Maaark het volgende:
die is nog best duur voor mijn budget
Maar van wat ik nu heb gezien heb je hele vage onbetrouwbare maar wel vette fuzz (zoals de MXR Blue Box) en hele nette fuzz (de samples van de fuzzfactory). Ik zoek iets wat beide kan ofzo.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:30 schreef Jorikjet het volgende:
big muff is niet echt een mooi fuzz geluid..
ja maarquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:45 schreef LennartCM het volgende:
[..]
fuzz hoort ook niet mooi te zijn!
fuzz moet smerig zijn![]()
voor mooie vervorming heb je tubescreamers enzo
Reservoir Dogs...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:00 schreef ibaneX het volgende:
bezig met het oefen van scooby snacks, Pulp ficion![]()
Doen! Schijnen echt super te zijn...!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:03 schreef allsystemshalt het volgende:
Heb nog staan kijken naar een cremekleurige Squier tele met P90's![]()
Was nog redelijk betaalbaar ook![]()
Hmmmmmmmm .............
Duh...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:11 schreef ibaneX het volgende:
fun lovin criminals
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door TeleluvR op 02-03-2007 20:35:35 ]Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |