Oef.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Bassist die je flightcase op de grond laat kankeren en dat er dan een scheur in zitbassisten
![]()
wtfquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Bassist die je flightcase op de grond laat kankeren en dat er dan een scheur in zitbassisten
![]()
ja kijk, voor de laagste C snaar is het goed, maar de hoogste snaren staan dan gewoon te strakquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
.012 is ook best zwaar. Alhoewel drop C dan nog wel scheelt. Die Beefy Slinkies zien er op zich wel goed uit, binnenkort eens proberen (zit nu een setje D'Addario .011's op in standaard E).
Awwwwwwwquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:26 schreef Dribbel_ het volgende:
En godverdekankertyfes precies bij het handvat
ja. maar nachtbagger hequote:Op donderdag 1 maart 2007 00:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja lijmenenig idee wat zo'n koffer weegt
Stond Hackett ook niet onstage met zo'n ding tijdens z'n Genesis periode?quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet te verwarren met een siamese hernia.
Ik vond die not even Slinkies voor C standard al wat teveel eigenlijk.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:23 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ja kijk, voor de laagste C snaar is het goed, maar de hoogste snaren staan dan gewoon te strak![]()
en 0.10 vind ik tot nu toe wel genoeg voor E![]()
Hackett zat het merendeel van de tijd op een krukje. Michael Rutherford daarentegen stond nog wel eens met zo'n apparaat (voornamelijk voor de twaalfsnarige gitaarpartijen).quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:10 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Stond Hackett ook niet onstage met zo'n ding tijdens z'n Genesis periode?
hmmquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:53 schreef Dribbel_ het volgende:
ik weet het niet
Ik weet wel dat als m'n gitaar iets had, we op zoek konden naar een nieuwe bassist
quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:25 schreef fraubitch het volgende:
[..]
hmm
ik denk dat ik me gitaar toch maar inruil voor een bas
Homies, gastquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:23 schreef Falcon4ever het volgende:
pff basser... zit vaderjacob z'n homies hier naar toe te halen
Ik heb ook een gitaarquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:19 schreef SNArky het volgende:
[..]
Ga ff jullie eigen topic vervuilen met die lage frequenties![]()
Daar zou een goede flightcase dus gewoon tegen moeten kunnen...quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:19 schreef Dribbel_ het volgende:
![]()
Ja hij is er vast zelf op gaan zitten, en heeft toen de bassist de schuld gegeven.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:44 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Daar zou een goede flightcase dus gewoon tegen moeten kunnen...![]()
Een goede flightcase is bassist-proof!quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:49 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja hij is er vast zelf op gaan zitten, en heeft toen de bassist de schuld gegeven.
Het is een complot![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |