ja. maar nachtbagger hequote:Op donderdag 1 maart 2007 00:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja lijmenenig idee wat zo'n koffer weegt
Stond Hackett ook niet onstage met zo'n ding tijdens z'n Genesis periode?quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet te verwarren met een siamese hernia.
Ik vond die not even Slinkies voor C standard al wat teveel eigenlijk.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:23 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ja kijk, voor de laagste C snaar is het goed, maar de hoogste snaren staan dan gewoon te strak![]()
en 0.10 vind ik tot nu toe wel genoeg voor E![]()
Hackett zat het merendeel van de tijd op een krukje. Michael Rutherford daarentegen stond nog wel eens met zo'n apparaat (voornamelijk voor de twaalfsnarige gitaarpartijen).quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:10 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Stond Hackett ook niet onstage met zo'n ding tijdens z'n Genesis periode?
hmmquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:53 schreef Dribbel_ het volgende:
ik weet het niet
Ik weet wel dat als m'n gitaar iets had, we op zoek konden naar een nieuwe bassist
quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:25 schreef fraubitch het volgende:
[..]
hmm
ik denk dat ik me gitaar toch maar inruil voor een bas
Homies, gastquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:23 schreef Falcon4ever het volgende:
pff basser... zit vaderjacob z'n homies hier naar toe te halen
Ik heb ook een gitaarquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:19 schreef SNArky het volgende:
[..]
Ga ff jullie eigen topic vervuilen met die lage frequenties![]()
Daar zou een goede flightcase dus gewoon tegen moeten kunnen...quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Bassist die je flightcase op de grond laat kankeren en dat er dan een scheur in zitbassisten
![]()
Ja hij is er vast zelf op gaan zitten, en heeft toen de bassist de schuld gegeven.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:44 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Daar zou een goede flightcase dus gewoon tegen moeten kunnen...![]()
Een goede flightcase is bassist-proof!quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:49 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja hij is er vast zelf op gaan zitten, en heeft toen de bassist de schuld gegeven.
Het is een complot![]()
Dus we zijn het erover eens dat hij niet Dribbelproof is?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:23 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Een goede flightcase is bassist-proof!![]()
Die plops kun je wel uitvlakken met een muziek edeting programma? Ik vind het wel gaaf klinken, ik wou dat ik zoiets kon spelequote:Op donderdag 1 maart 2007 23:10 schreef ssebass het volgende:
Ik kom ook altijd pas in de topics als ze bijna vol zijn
Vandaag even nieuwe spullen gekocht om vocalen op te nemen en ook maar eens mijn gitaar direct in de audio interface gestopt met hier het resultaat:
Gitaarriedel
Weet iemand hier hoe ik die plops e.d. eruit kan krijgen. Ik gebruik een tascam us-112l. Gitaar direct ingeplugt totaal zonder effecten of te stemmen![]()
Little Wingquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:10 schreef ssebass het volgende:
Ik kom ook altijd pas in de topics als ze bijna vol zijn
Vandaag even nieuwe spullen gekocht om vocalen op te nemen en ook maar eens mijn gitaar direct in de audio interface gestopt met hier het resultaat:
Gitaarriedel
Weet iemand hier hoe ik die plops e.d. eruit kan krijgen. Ik gebruik een tascam us-112l. Gitaar direct ingeplugt totaal zonder effecten of te stemmen![]()
hey ik heb niks uit m'n poten laten kankerenquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dus we zijn het erover eens dat hij niet Dribbelproof is?
Inclusief bassist met blauw oogquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
hey ik heb niks uit m'n poten laten kankeren
Zometeen bandfoto's maken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |