whaah hou eens op die fout te maken, heel Fok! doet dat ineensquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:16 schreef vannilesoep het volgende:
Is een beginnent basser hier ook welkom?
Tevens ook iets-minder-beginnent gitarist![]()
Wat is er mis met bassers?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:23 schreef Falcon4ever het volgende:
pff basser... zit vaderjacob z'n homies hier naar toe te halen
Sawwy :< Ik post nauwelijks op fok, maar als ik post vallen er ook foutjesquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:25 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
whaah hou eens op die fout te maken, heel Fok! doet dat ineens![]()
Tevens = ook , niet dubbelop zeggen dus.
Ik heb m'n post nog niet af of je bashed alweerquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:28 schreef Falcon4ever het volgende:
tis een bassist wat verwacht je?
(shit zit ik bassisten te bashen)
Aanstormend basstalent for you >: Dquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:31 schreef Falcon4ever het volgende:
Whehe, nou ik doe netalsof ik het bas gedeelte niet heb gelezen
Welkom gitarist
hier ben ik het als gitarist zijnde wel mee eens! ook dat bassisten under rated zijn!quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:28 schreef vannilesoep het volgende:
Wat is er mis met bassers?Gitaristen zijn overrated
Niet te verwarren met een siamese hernia.quote:
Hoe zou je schakelen tussen de twee gitaren?quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:46 schreef Jorikjet het volgende:
oja, check dit
[afbeelding]
staan trouwens wel coole gitaren omheen geloof ik, check die tele daarboven afgeragd zijn
niet.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:58 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Hoe zou je schakelen tussen de twee gitaren?![]()
Slinkies of Power! Muhahahaha!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:54 schreef allsystemshalt het volgende:
mijn snaren zijn daud
![]()
En ik heb geen nieuw settje liggen![]()
Morgen effe langs dirk witte voor power slinky's![]()
Thank you!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:45 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
hier ben ik het als gitarist zijnde wel mee eens! ook dat bassisten under rated zijn!
quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:04 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Slinkies of Power! Muhahahaha!!
.012 is ook best zwaar. Alhoewel drop C dan nog wel scheelt. Die Beefy Slinkies zien er op zich wel goed uit, binnenkort eens proberen (zit nu een setje D'Addario .011's op in standaard E).quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:12 schreef imported_sphinx het volgende:
ik ga de Beefy slinkies proberen, de Not Even slinkies zijn toch een beetje overkill voor Drop C![]()
kan op de hogere snaren niks meer benden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |