Wow, speel en zing jij dit?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:59 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Ben een beetje aan het kutten met open stemmingen en heb daarbij als groot voorbeeld Geoff Muldaur genomen
Daar is dit uitgerold:
Trouble Will Soon Be Over
Ik nietquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die heb ik nou al zovaak gezien.![]()
zelfde verhaal hier. maar als je de andere gitarist van de band een Randall 4x12" Halstack heeft.. en de mijne ernaast.. dan krijg je gewoon een acuut minderwaardigheidscomplex man.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:18 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik heb al sinds ik begonnen ben een 10W squier ampje.
Nu heb ik een dikke gitaar, maar mn amp is nog steeds ruk.
Ach, ik krijg er best een geluid uit met mn pedaaltjes eigenlijk.
Respectquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:59 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Ben een beetje aan het kutten met open stemmingen en heb daarbij als groot voorbeeld Geoff Muldaur genomen
Daar is dit uitgerold:
Trouble Will Soon Be Over
ja, beide, het is niet echt hoge kwaliteit, meer omdat ik gewoon niet de beschikking heb over geweldige aparatuurquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:44 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Wow, speel en zing jij dit?
![]()
Heel mooi. Qua opname vind ik de zang wel erg 'direct', zeg maar, maar afgezien daarvan heel mooi.
Ken je trouwens de site www.sellaband.com?
Lijkt me wel iets voor jou / jullie.
'Redelijk cheap' misschien nog, maar verder...quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:59 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Redelijk en cheap gaat wat wah betreft niet echt samen denk ik... de enige cheape wah die ik ooit heb gezien is een Behringer en Behringer is alles behalve 'redelijk'.
Heb inmiddels mn bandje aangemeldquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:44 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Wow, speel en zing jij dit?
![]()
Heel mooi. Qua opname vind ik de zang wel erg 'direct', zeg maar, maar afgezien daarvan heel mooi.
Ken je trouwens de site www.sellaband.com?
Lijkt me wel iets voor jou / jullie.
Dat is dus geen wah...quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:41 schreef ibaneX het volgende:
Digitech whammy is een vet wah pedaal ¤210
Cool!quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:06 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[..]
Heb inmiddels mn bandje aangemeld
http://www.sellaband.com/berightback
Hee jullie ken ik!quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:06 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[..]
Heb inmiddels mn bandje aangemeld
http://www.sellaband.com/berightback
whammy is geen wah, maar dat als je erop trapt je toon omhoog vliegt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:41 schreef ibaneX het volgende:
Digitech whammy is een vet wah pedaal ¤210
Ik vind de toon te digitaal naar mijn smaak (alhoewel dat bij het origineel minder was, en voornamelijk een probleem van de reissues lijkt te zijn).quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:50 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
whammy is geen wah, maar dat als je erop trapt je toon omhoog vliegt.
Ik vind het een apart iets dat sellabandquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:21 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Cool!
Jullie zijn echt goed, zeker voor jullie leeftijd. Dat klinkt heel oubollig, maar toen ik 17 was, klonk mijn bandje toch wel iets ehm... rommeliger.![]()
En nu believers gaan verzamelen.Ik ga nog even goed luisteren, en dan wil ik wel een paar parts hebben.
Tof!quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:50 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Hee jullie ken ik!Ik woon ook in Hoorn! Men
![]()
Klopt...quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik vind de toon te digitaal naar mijn smaak (alhoewel dat bij het origineel minder was, en voornamelijk een probleem van de reissues lijkt te zijn).
Leuk voor sommige dingen (zeker Morello is er een meester in om het creatief te gebruiken), maar niet geschikt voor waar ik een pitch shifter voor zou willen.
bestaan die ook in het blauw?quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:31 schreef cappp het volgende:
[afbeelding]
Sinds vandaag is deze van mij![]()
Ik ben verder gitaren!
Comfortabel model inderdaad. Ik heb de ES 335 dot in blanke lak.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:31 schreef cappp het volgende:
[afbeelding]
Ik ben verder gitaren!
Fantastische gitaar hoor! Daar ga je veel plezier van hebben!quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:31 schreef cappp het volgende:
[afbeelding]
Ik ben verder gitaren!
Not the river in Egypt, I suppose.quote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:45 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Not the river in Egypt, I suppose.
Neequote:Op woensdag 28 februari 2007 15:45 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Not the river in Egypt, I suppose.
kruising tussen een SG en Strat, heeft wel iets.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:43 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Fantastische gitaar hoor! Daar ga je veel plezier van hebben!
Oh ja, ondanks het niet hebben van GAS:
[afbeelding]
(DENIAL!
)
Nu ben ik in de war... Het is wel een Fender, hè, die behoor jij structureel lelijk te vinden...quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:49 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
kruising tussen een SG en Strat, heeft wel iets.
Ik ben op een zwarte strat begonnen, een heel klein plekje in mijn hart kan het niet opbrengen om keihard over alle fenders heen te kotsen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:52 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nu ben ik in de war... Het is wel een Fender, hè, die behoor jij structureel lelijk te vinden...![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:54 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Ik ben op een zwarte strat begonnen, een heel klein plekje in mijn hart kan het niet opbrengen om keihard over alle fenders heen te kotsen.
![]()
Mijn grootvader was dé Frans Fender....quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:59 schreef mini-lellan het volgende:
Iemand die hier het versterkermerk KEn Koch kent? Was gister bij een meisje uit me klas thuis en blijkbaar is haar vader dus dé Ken Koch!!
ik ging net kotsen op single-coils.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:03 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
![]()
Ze hebben ook een humbuckerversie, ook erg leuk, veel schakelingen (7 stuks):
[afbeelding]
Was ik even net op tijd...quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:06 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik ging net kotsen op single-coils.
quote:
Ik speel op een Koch Twintone, erg lekkere versterker idd.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:01 schreef Cynic het volgende:
Koch versterkers worden gemaakt door Dolf Koch geloof ik.... Dat zijn hele goede versterkers. Ken Koch heb ik nog nooit van gehoord.
Dan is de toon minder zodat de bassist meer speelruimte krijgt.quote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan is de toon minder zodat de bassist meer speelruimte krijgt.
Ow dan is het goedquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan is de toon minder zodat de bassist meer speelruimte krijgt.
whaah hou eens op die fout te maken, heel Fok! doet dat ineensquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:16 schreef vannilesoep het volgende:
Is een beginnent basser hier ook welkom?
Tevens ook iets-minder-beginnent gitarist![]()
Wat is er mis met bassers?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:23 schreef Falcon4ever het volgende:
pff basser... zit vaderjacob z'n homies hier naar toe te halen
Sawwy :< Ik post nauwelijks op fok, maar als ik post vallen er ook foutjesquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:25 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
whaah hou eens op die fout te maken, heel Fok! doet dat ineens![]()
Tevens = ook , niet dubbelop zeggen dus.
Ik heb m'n post nog niet af of je bashed alweerquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:28 schreef Falcon4ever het volgende:
tis een bassist wat verwacht je?
(shit zit ik bassisten te bashen)
Aanstormend basstalent for you >: Dquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:31 schreef Falcon4ever het volgende:
Whehe, nou ik doe netalsof ik het bas gedeelte niet heb gelezen
Welkom gitarist
hier ben ik het als gitarist zijnde wel mee eens! ook dat bassisten under rated zijn!quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:28 schreef vannilesoep het volgende:
Wat is er mis met bassers?Gitaristen zijn overrated
Niet te verwarren met een siamese hernia.quote:
Hoe zou je schakelen tussen de twee gitaren?quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:46 schreef Jorikjet het volgende:
oja, check dit
[afbeelding]
staan trouwens wel coole gitaren omheen geloof ik, check die tele daarboven afgeragd zijn
niet.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:58 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Hoe zou je schakelen tussen de twee gitaren?![]()
Slinkies of Power! Muhahahaha!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:54 schreef allsystemshalt het volgende:
mijn snaren zijn daud
![]()
En ik heb geen nieuw settje liggen![]()
Morgen effe langs dirk witte voor power slinky's![]()
Thank you!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:45 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
hier ben ik het als gitarist zijnde wel mee eens! ook dat bassisten under rated zijn!
quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:04 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Slinkies of Power! Muhahahaha!!
.012 is ook best zwaar. Alhoewel drop C dan nog wel scheelt. Die Beefy Slinkies zien er op zich wel goed uit, binnenkort eens proberen (zit nu een setje D'Addario .011's op in standaard E).quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:12 schreef imported_sphinx het volgende:
ik ga de Beefy slinkies proberen, de Not Even slinkies zijn toch een beetje overkill voor Drop C![]()
kan op de hogere snaren niks meer benden![]()
Oef.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Bassist die je flightcase op de grond laat kankeren en dat er dan een scheur in zitbassisten
![]()
wtfquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Bassist die je flightcase op de grond laat kankeren en dat er dan een scheur in zitbassisten
![]()
ja kijk, voor de laagste C snaar is het goed, maar de hoogste snaren staan dan gewoon te strakquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
.012 is ook best zwaar. Alhoewel drop C dan nog wel scheelt. Die Beefy Slinkies zien er op zich wel goed uit, binnenkort eens proberen (zit nu een setje D'Addario .011's op in standaard E).
Awwwwwwwquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:26 schreef Dribbel_ het volgende:
En godverdekankertyfes precies bij het handvat
ja. maar nachtbagger hequote:Op donderdag 1 maart 2007 00:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja lijmenenig idee wat zo'n koffer weegt
Stond Hackett ook niet onstage met zo'n ding tijdens z'n Genesis periode?quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet te verwarren met een siamese hernia.
Ik vond die not even Slinkies voor C standard al wat teveel eigenlijk.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:23 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ja kijk, voor de laagste C snaar is het goed, maar de hoogste snaren staan dan gewoon te strak![]()
en 0.10 vind ik tot nu toe wel genoeg voor E![]()
Hackett zat het merendeel van de tijd op een krukje. Michael Rutherford daarentegen stond nog wel eens met zo'n apparaat (voornamelijk voor de twaalfsnarige gitaarpartijen).quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:10 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Stond Hackett ook niet onstage met zo'n ding tijdens z'n Genesis periode?
hmmquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:53 schreef Dribbel_ het volgende:
ik weet het niet
Ik weet wel dat als m'n gitaar iets had, we op zoek konden naar een nieuwe bassist
quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:25 schreef fraubitch het volgende:
[..]
hmm
ik denk dat ik me gitaar toch maar inruil voor een bas
Homies, gastquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:23 schreef Falcon4ever het volgende:
pff basser... zit vaderjacob z'n homies hier naar toe te halen
Ik heb ook een gitaarquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:19 schreef SNArky het volgende:
[..]
Ga ff jullie eigen topic vervuilen met die lage frequenties![]()
Daar zou een goede flightcase dus gewoon tegen moeten kunnen...quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:19 schreef Dribbel_ het volgende:
![]()
Ja hij is er vast zelf op gaan zitten, en heeft toen de bassist de schuld gegeven.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:44 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Daar zou een goede flightcase dus gewoon tegen moeten kunnen...![]()
Een goede flightcase is bassist-proof!quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:49 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja hij is er vast zelf op gaan zitten, en heeft toen de bassist de schuld gegeven.
Het is een complot![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |