Kunnen ze niet maken gewoon.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:04 schreef schatje het volgende:
Amanda blijft dus gewoon. Ik was er al bang voor.
Komop dat was vanochtend toch al duidelijk dat ze nergens heen gaat, al is het bewijs overduidelijk.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:03 schreef waxmask het volgende:
let op: die gaat niet!! kut redactie
Ik neem aan dat dit niets zegt. De vorige keer kwam de melding 's avonds op het plasmascherm, terwijl iedereen in de kamer zat. Zo zal het nu ook gaan neem ik aan. Maar ik begin langzaam ook een zeer onprettig gevoel te krijgen.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:04 schreef schatje het volgende:
Amanda blijft dus gewoon. Ik was er al bang voor.
Precies. Dan wordt het echt ongeloofwaardig.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:05 schreef Gert het volgende:
Amanda moet gewoon weg. Niet zeiken. Of gaan ze zichzelf nu volkomen belachelijk maken?
deden ze ook niet met brianquote:Op maandag 26 februari 2007 18:06 schreef CartWOman het volgende:
Of Huub wordt nu gevraagd naar zijn standpunt...
Als hij het wegwuift mag ze blijven, zoiets.
Niet doen, Huub!!
Niet alleen dat, maar toch ook dat die JANKERD, door eigen aanval, een hand tegen zijn wang kreeg? Bij het hek waar Hatacia was met Roze brifje, even feliciteren, maar die RAT kwam aangestormt, pakte Erik goed beet en wilde hem ovver de lijn v d GRENS trekken.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:07 schreef Katewalker het volgende:
Als het thee-gooi-incident van vanmorgen wordt doodgezwegen gaat Amanda dit veel vaker doen..en Huub ook...en Brian ook..en Eric ook...en Natasia ook..op zn minst moet er een waarschuwing aan vast zitten..
Een waarschuwing krijgt ze echt sowieso. Dus als ze nu vrolijk is, betekent het volgens mij dat het totaal ergens anders over ging.quote:
Er moeten toch wel wat verrassingen overblijven. Zelfs voor ons.quote:
precies.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:07 schreef Sjorzy het volgende:
[..]
Niet alleen dat, maar toch ook dat die JANKERD, door eigen aanval, een hand tegen zijn wang kreeg? Bij het hek waar Hatacia was met Roze brifje, even feliciteren, maar die RAT kwam aangestormt, pakte Erik goed beet en wilde hem ovver de lijn v d GRENS trekken.
Hij gelijk, huhuh ik ben geslagen en nog bellen ook achter, OOK NIETS MEER VAN GEHOORD,
Mr SCHWALBE deed Valse aangifte,maar NIETS aan het handje.
Huub is wel zo dat hij het wegwuiftquote:Op maandag 26 februari 2007 18:06 schreef CartWOman het volgende:
Of Huub wordt nu gevraagd naar zijn standpunt...
Als hij het wegwuift mag ze blijven, zoiets.
Niet doen, Huub!!
De haarextensions zijn echt echt hoorquote:
Nou, ik kan me voorstellen dat ze juist súper-opgelucht is, als ze er met een waarschuwing vanaf komt. Hete vloeistof over iemand heengooien is geen rood, dat is diep paars.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een waarschuwing krijgt ze echt sowieso. Dus als ze nu vrolijk is, betekent het volgens mij dat het totaal ergens anders over ging.
kan ook niet. Brian heeft Nena enorm uitgeloktquote:Op maandag 26 februari 2007 18:07 schreef Gert het volgende:
Zouden ze het erop gaan gooien dat Huub "te veel uitlokte" en dat dit een verzachtende omstandigheid is?![]()
Dan help je de show naar de kloten dus.
Gisteren had Huub Natasia al op een háár na zover dat ze hem wat aan wilde doen, en het wachten totdat dit lukt, bij haar of Brian, is een belangrijk motief voor mij (en ik denk veel anderen) om DGK te blijven volgen.
Leuk joh, de dieet-vorderingen van een onsmakelijk dikke papzak volgen.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:08 schreef schatje het volgende:
Die Jaap lijkt me ook helemaal niets aan.
Amanda begon met uitlokken, dus dat argument gaat ook niet opquote:Op maandag 26 februari 2007 18:07 schreef Gert het volgende:
Zouden ze het erop gaan gooien dat Huub "te veel uitlokte" en dat dit een verzachtende omstandigheid is?![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 18:09 schreef Villalux het volgende:
ze heeft het over Desi Bouterse
Daar heb je de karaktereigenschappen van rat helemaal goed!quote:Op maandag 26 februari 2007 18:08 schreef Gigageil het volgende:
......rode oogleden, duffe uitdrukking, lijzige stem, domme gezichten trekken, gluiperig zitten lachen en naar de camera's zitten loeren, achterlijke schaamteloos gedrag.....etc etc
Nou dan is hij goed dom.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:08 schreef avonne het volgende:
[..]
Huub is wel zo dat hij het wegwuift
Ehhhh.........volgens mij is ze die jaren geleden al verlorenquote:Op maandag 26 februari 2007 18:04 schreef ericahysterica het volgende:
en als ze hoort dat ze weg moet verliest ze misschien wel spontaan haar stem ofzo
Ja en die vrolijkheid misschien ook nog wel, maar dat is dan omdat ze denkt dat ze Nena vanavond weer gaat zien.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
De haarextensions zijn echt echt hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |