quote:Op maandag 26 februari 2007 17:53 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
jankend en met zaad uit al haar gaten lopend met vlekken op haar bontje
Er lopen nog een stuk of 6 ex-Teaser meiden werkloos rond, denk dat de vervangster binnen 2 dagen klaar isquote:Op maandag 26 februari 2007 17:48 schreef itsme het volgende:
( en moeten nu ook nog vervanger voor Amanda gaan zoeken)![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:53 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
jankend en met zaad uit al haar gaten lopend met vlekken op haar bontje
Precies. en die willen ook wel even allemaal met brian wippen hoorquote:Op maandag 26 februari 2007 17:53 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Er lopen nog een stuk of 6 ex-Teaser meiden werkloos rond, denk dat de vervangster binnen 2 dagen klaar is
hoe weet je nou hoe hij eruit ziet?quote:Op maandag 26 februari 2007 17:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Jaap lijkt op Billie Turf
[afbeelding]
[afbeelding]
wie weet wordt hij de "dikste" vriend van Natasiaquote:Op maandag 26 februari 2007 17:54 schreef Lieve het volgende:
[..]
hoe weet je nou hoe hij eruit ziet?
Weet je of hij aardig is? ( ach, als hij aardig is dan steunt Huubn hem wel.)
www.degoudenkooi.nlquote:Op maandag 26 februari 2007 17:54 schreef Lieve het volgende:
[..]
hoe weet je nou hoe hij eruit ziet?
Weet je of hij aardig is? ( ach, als hij aardig is dan steunt Huubn hem wel.)
lees hier maar eens: http://www.bontvoordieren.nl/quote:Op maandag 26 februari 2007 17:52 schreef LoveProfusion het volgende:
Is bont eigenlijk legaal in nederland?
Helaas!quote:Op maandag 26 februari 2007 17:52 schreef LoveProfusion het volgende:
Dit is nou net het verschil tussen Huub en Natasia. Hoewel ze beiden enorm grof kunnen zijn, wil het er bij mij niet in dat Huub Natasia expres zou blootstellen aan een electrische schok. Dat is een stap te ver. Tenminste, voor mensen met nog enige moraal.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:52 schreef Lieve het volgende:
Natasia heeft een schok van de electriciteit gekregen in de sauna. Ze heeft niets gezegd want ze hoopt dat Huub ook een flinke schok zal krijgen!
Helemaal mee eens... ze is dan ook mijn favoriet.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:42 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat zei Eric?
Sylvia is altijd zo lief en verzorgend zowel naar mens als dier. Zij is de enige echte terechte winnaar in mijn ogen.
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:44 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat het paard op Jaap gaat rijden
Uhmz...vergeleken worden met John Candy is normaal gesproken een compliment hoorquote:Op maandag 26 februari 2007 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Zullen we hem eerst even een kans geven ?![]()
Wat denk je zelf.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:52 schreef LoveProfusion het volgende:
Elke papzak lijkt op Billie Turfquote:Op maandag 26 februari 2007 17:48 schreef LoveProfusion het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Das wel waar.. Het is zo vermoeiend om de vooroordelen te lezen hier. Ik hoop echt dat voor wat opschudding gaat zorgenquote:Op maandag 26 februari 2007 17:57 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Uhmz...vergeleken worden met John Candy is normaal gesproken een compliment hoor
Toch één van de leukere komieken van de 90's... Hoewel veel mensen z`n humor te plat vonden...
Heyyyy that brings back memoriesquote:Op maandag 26 februari 2007 17:48 schreef LoveProfusion het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee Nena had haar 24 uur aangevraagd maar ja wist het in haar hart wel.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:58 schreef akveor het volgende:
Amanda nog steeds bij de buren...zouden ze haar vertellen dat ze weg moet? Ik geloof dat Nena het ook al eerder wist?
Haha ja echt wel. gisteren nog de koffers klaargeset voor Huub en ze mag nu zelf vertrekken. Al ben ik er nog steeds niet gerust op. Is er een uitweg dat ze niet hoeft te vertrekken?quote:Op maandag 26 februari 2007 17:59 schreef blomst het volgende:
Amanda is reeds afgevoerd, en Huub mag haar tas inpakken
zou leuk zijn.
Ja, als ze zichzelf onsterfelijk belachelijk maken.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Haha ja echt wel. gisteren nog de koffers klaargeset voor Huub en ze mag nu zelf vertrekken. Al ben ik er nog steeds niet gerust op. Is er een uitweg dat ze niet hoeft te vertrekken?
ze was er net. En heeft Huub bij zich geroepen.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:01 schreef CartWOman het volgende:
Ze blijft wel lang weg... ze laten haar voor de tiende keer het filmpje zien. 'KIJK DAN! ik zat HET GAAT ERNAAST!!!!!!![]()
Hopelijk ging het heel ergens anders over. Maar wáarover, als ze toch weg moet??quote:Op maandag 26 februari 2007 18:02 schreef itsme het volgende:
[..]
ze was er net. En heeft Huub bij zich geroepen.
O hij moest misschien ook naar achter
Ze is wel te vrolijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |