quote:Op maandag 26 februari 2007 17:20 schreef DainBramage het volgende:
[..]
Bij de eerste stemronde kan hij heel snel afvallen![]()
en zij kan het weten....quote:Op maandag 26 februari 2007 17:20 schreef Kinga het volgende:
Amanda net: Nou brian en eric, die van het paard is groter dan die van jullie....
Tja, die afspraak hebben ze al sinds het begin van DGK en ze houden zich er nooit aan. Met andere woorden, Jaap hoeft niet bang te zijn voor die afspraak.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:19 schreef schizolientje het volgende:
Wat de nieuwe bewoner betreft: Nou, dan kan hij 3 a 4 kilo afvallen voor hij weer naar huis moet. De enige afspraak die ze nu hebben is dat een nieuwe er als eerste uit gaat. Als 10 de regels hierin niet veranderd, in b.v. meeste stemmen i.p.v. unaniem wordt het niet meer spannend
Meeste stemmen gaan ze nooit doen.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:19 schreef schizolientje het volgende:
Wat de nieuwe bewoner betreft: Nou, dan kan hij 3 a 4 kilo afvallen voor hij weer naar huis moet. De enige afspraak die ze nu hebben is dat een nieuwe er als eerste uit gaat. Als 10 de regels hierin niet veranderd, in b.v. meeste stemmen i.p.v. unaniem wordt het niet meer spannend
Lelijk Paardquote:Op maandag 26 februari 2007 17:23 schreef Veulen het volgende:
Lelijk paard, en nog een hengst ook. Hoe dom zijn ze daar???
Lelijk???????????????Prachtbeest.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:23 schreef Veulen het volgende:
Lelijk paard, en nog een hengst ook. Hoe dom zijn ze daar???
Oh ik kan me zo ongelooflijk aan ergeren aan dat soort mannen... zelf een hele preek houden als Amanda Huub onschuldig insmeert met wat joghurt, maar zich wel een half uur lang laten scheren door zijn 'doeshi'... Gatverdegatver.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:21 schreef CartWOman het volgende:
Prachtig paard
Brian net tegen Natasia: 'Zie je wel, ze zaten aan elkaar en als ik eraan kom direct van elkaar weg. Ik haat zo'n slet.'
Huub en Amanda dus, bij het kantoor.
Topwijfquote:Op maandag 26 februari 2007 17:24 schreef Mika25 het volgende:
Sylvia durft maar zeg. Ik zou nooit de bak in gaan met een hengst die nog niet aan me gewend is...
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:21 schreef CartWOman het volgende:
Brian net tegen Natasia: 'Zie je wel, ze zaten aan elkaar en als ik eraan kom direct van elkaar weg. Ik haat zo'n slet.'
Ook niet als ie het heel lief vraagtquote:Op maandag 26 februari 2007 17:24 schreef Mika25 het volgende:
Sylvia durft maar zeg. Ik zou nooit de bak in gaan met een hengst die nog niet aan me gewend is...
Zei Brian dat écht? .... ik mag toch hopen dat Amanda dat snel in een briefje leest dus.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:21 schreef CartWOman het volgende:
Prachtig paard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |