komt van het keffen k=bquote:Op maandag 26 februari 2007 17:15 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Brian heeft een strontje op zijn rechter oog (voor ons links)![]()
ja das waarquote:Op maandag 26 februari 2007 17:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is wel leuk maar ik ben bang dat het wel erg ingewikkeld gaat worden zo![]()
Leuk idee maar ze is vanavond toch weg.... dus persoonlijk vind ik het iets teveel 'eer'...quote:Op maandag 26 februari 2007 17:13 schreef THCees het volgende:
[..]
amandel moeten we eigenlijk ook maar anders noemen zoiets van :
zij
die
met
heet
water
gooit
zdmhwg dus
Daar heb je een puntquote:Op maandag 26 februari 2007 17:17 schreef THCees het volgende:
[..]
ja das waar
maar deze hoef je hopelijk NIET lang te gebruiken ivm vertek van zdmhwg
Des te harder komt de dreun aanquote:Op maandag 26 februari 2007 17:04 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan er absoluut niet tegen dat Amanda nog steeds niet doorheeft dat ze zwaar in overtreding was vanmorgen. Wanneer maakt iemand dat haar even snel duidelijk?
Nog belangrijker: weten ze al dat Amanda eruit wordt gedonderd vanavond?quote:Op maandag 26 februari 2007 17:15 schreef Anderkeertje het volgende:
Weten de bewoners eigenlijk wel dat er vanavond een nieuwe komt?
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:19 schreef Mika25 het volgende:
22:05 - Eerste ruzie tussen NatasJa en Jaap
NatasJa klaagt dat ze met de komst van Jaap 2 keer zo veel eten moet klaarmaken!
Bron: Elf/Malpa
Bij de eerste stemronde kan hij heel snel afvallenquote:Jaap, de ruim 200 kilo wegende student betreedt als ambitieus man de Gouden Kooi. Hij wil per direct gaan werken aan zijn overgewicht en zal daarbij begeleid worden door een diëtist en een sportarts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |