Er zijn geen regels voor? Ik hoor mensen nogal wat klagen als er meerder cossen geopend worden met hetzelfde nummer. Dus ik ben bang.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij kunt ook een nieuw topic openen hoor![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:07 schreef Katewalker het volgende:
Als het thee-gooi-incident van vanmorgen wordt doodgezwegen gaat Amanda dit veel vaker doen..en Huub ook...en Brian ook..en Eric ook...en Natasia ook..op zn minst moet er een waarschuwing aan vast zitten..
Duidelijk Natasia, als je haar opgeblazen ego meerekentquote:Op maandag 26 februari 2007 17:08 schreef Frasier het volgende:
Wie weegt er meer, Natasia of Jaap?
Dat kan maar dat maken de mods wel weer goed. De afspraak is ip dat degene die het laastst post een nieuwe aanmaakt, maar dat gaat helass niet altijd op dus...........ga je gang.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Er zijn geen regels voor? Ik hoor mensen nogal wat klagen als er meerder cossen geopend worden met hetzelfde nummer. Dus ik ben bang.![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:11 schreef Villalux het volgende:
Jaap snurk en gaat naast brainless slapen.
TNX beequeenquote:Op maandag 26 februari 2007 17:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kan maar dat maken de mods wel weer goed. De afspraak is ip dat degene die het laastst post een nieuwe aanmaakt, maar dat gaat helass niet altijd op dus...........ga je gang.![]()
amandel moeten we eigenlijk ook maar anders noemen zoiets van :quote:Op maandag 26 februari 2007 17:08 schreef Alfaro het volgende:
Ik wacht meer op de stemming betreffende het rijden van zdngmw en de directe exit van amandel. Ook heerlijk als ze in bed ligt met hdnkkk en hij het bijna bewerkstelligt over de intercom roepen "alle bewoners direct naar de bank" hehehehehe....... heeft eric gelijk meer ruimte naast hdnkkk...
Doopceelquote:Op maandag 26 februari 2007 17:12 schreef Mika25 het volgende:
Willen mensen aub geen NatasIa meer zeggen. Haar doopcel zegt gewoon NatasJa !
O maar dan moet je net Huub hebben. Die gooit dan een fles plakkerige likeur over haar heen, zodra ze haar bontjas aanheeft.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:05 schreef noa84 het volgende:
[..]
Ik hoop echt, echt dat ze eruit gaat en ik vind ook dat dat moet, gezien het bericht van de redactie. Maar... ik hou er toch een beetje rekening mee dat ze ermee wegkomt...![]()
Is wel leuk maar ik ben bang dat het wel erg ingewikkeld gaat worden zoquote:Op maandag 26 februari 2007 17:13 schreef THCees het volgende:
[..]
amandel moeten we eigenlijk ook maar anders noemen zoiets van :
zij
die
met
heet
water
gooit
zdmhwg dus
neequote:Op maandag 26 februari 2007 17:15 schreef Anderkeertje het volgende:
Weten de bewoners eigenlijk wel dat er vanavond een nieuwe komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |