Nee Nena had haar 24 uur aangevraagd maar ja wist het in haar hart wel.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:58 schreef akveor het volgende:
Amanda nog steeds bij de buren...zouden ze haar vertellen dat ze weg moet? Ik geloof dat Nena het ook al eerder wist?
Haha ja echt wel. gisteren nog de koffers klaargeset voor Huub en ze mag nu zelf vertrekken. Al ben ik er nog steeds niet gerust op. Is er een uitweg dat ze niet hoeft te vertrekken?quote:Op maandag 26 februari 2007 17:59 schreef blomst het volgende:
Amanda is reeds afgevoerd, en Huub mag haar tas inpakken
zou leuk zijn.
Ja, als ze zichzelf onsterfelijk belachelijk maken.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Haha ja echt wel. gisteren nog de koffers klaargeset voor Huub en ze mag nu zelf vertrekken. Al ben ik er nog steeds niet gerust op. Is er een uitweg dat ze niet hoeft te vertrekken?
ze was er net. En heeft Huub bij zich geroepen.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:01 schreef CartWOman het volgende:
Ze blijft wel lang weg... ze laten haar voor de tiende keer het filmpje zien. 'KIJK DAN! ik zat HET GAAT ERNAAST!!!!!!![]()
Hopelijk ging het heel ergens anders over. Maar wáarover, als ze toch weg moet??quote:Op maandag 26 februari 2007 18:02 schreef itsme het volgende:
[..]
ze was er net. En heeft Huub bij zich geroepen.
O hij moest misschien ook naar achter
Ze is wel te vrolijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |