quote:
1 kilo bloemige aardappels
750 gram savooiekool
2 middelgrote uien
2 eetlepels reuzel
versgemalen peper
2 deciliter slagroom
50 gram boter
30 gram verse bieslook
Bereiden:
* Schil de aardappels en kook ze gaar.
* Maak intussen de kool schoon en snij deze in dunne reepjes.
* Maak de uien schoon en snij deze in ringen.
* Verhit de reuzel in een ruime pan, fruit er de koolreepjes en ui in op laag vuur, ongeveer 5 minuten en strooi er zout en peper over.
* Stamp de aardappels fijn of druk ze door een pureeknijper.
* Voeg de aardappels bij de inhoud van de pan.
* Voeg de slagroom en boter toe en meng alles door elkaar.
* Breng op smaak met zout en peper.
* Was de bieslook en snij deze fijn.
* Schep het koolgerecht in een schaal en strooi er de bieslook over.
quote:Op maandag 26 februari 2007 15:45 schreef Kritski het volgende:
Net als in Nederland. Flikker wat ingrediėnten bij elkaar, flink prakken en stampen et voilį!
Ik ken daar alleen de Irish stew en het sodabread vanquote:Op maandag 26 februari 2007 22:56 schreef golfer het volgende:
Best wel een paar lekkere traditionele Ierse recepten
quote:Op maandag 26 februari 2007 15:45 schreef Kritski het volgende:
Net als in Nederland. Flikker wat ingrediėnten bij elkaar, flink prakken en stampen et voilį!
de laatste keer dat ik keek lag londen niet in ierland hoorquote:Op maandag 26 februari 2007 15:08 schreef Innocence het volgende:
Na ook in Londen weer heerlijk gegeten te hebben in pubs en restaurantjes, ben ik toch wel nieuwsgierig of alle ierse gerechten zo goed smaken.
Guinness drink je niet, dat eet jequote:
Er zijn anders aardig wat gerechten met Guiness te vinden! In bijvoorbeeld stoofschotel of saus.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Guinness drink je niet, dat eet je![]()
vult minstens net zo goed als 3 bruine boterhammen. fuck het drinkontbijtquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Guinness drink je niet, dat eet je![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |