A.F.C.AJAX.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:01 schreef Triptamine het volgende:
17.01 en geen update, TS ligt gewoon zijn moeder te naaien.
Me zusje is 12.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:12 schreef Camplo het volgende:
Jammer dat het z'n zusje van 20 niet was. Dan had ik wel ff gevraagd om pics.
Hahahaha daar ging de geloofwaardigheid van je topic. Goed geprobeerdquote:Op maandag 26 februari 2007 17:10 schreef NotoriousJw het volgende:
Update: Oke, ze is net binnengekomen. Ze ging meteen zitten en vroeg of ik erbij kwam (onder het genoet van een colaatje). Ze zei dat ik het 'incident' van gisteravond moest vergeten en dat ze haar excuses ervoor aan bied, ze had een glaasje teveel op zei ze. En ze voelde zich alleen en was dronken, dus daarom ging ze dansen. Ook wilt ze dat ik niets tegen me zusje en vader zeg.
Nu komt het leukste, ze kwam nog even met een mededeling waarom ze zo laat thuis was. Ze is gaan kijken bij Mondaymidday Paaldancing, dat wil ze gaan doen. Wtf me moeder is zo stijf als ik weet niet wat, en die iwl gan dansen.
Cu2/Sugababies linkjes enzowquote:
Jij hebt wel een gare fantasie hoor.. Dat je denkt aan je moeder. omg.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:15 schreef NotoriousJw het volgende:
whhehehee ik heb ook POLITIE-FIETS die mod gepowned!!!! whhehehe hij hefet hem terug geplaatst van onzin naar klaagbalk.
Ja, dat zou ik ook roepen. Je staat namelijk voor de rest van je leven bekend als 'De user die graag likkebaardend toekijkt hoe zijn hoogbejaarde moeder in BH en string voor hem danst.'quote:Op maandag 26 februari 2007 17:14 schreef NotoriousJw het volgende:
WHHAHHA AAPWONEDDDD #$#&(* LOLLLLLLL DAAR HAD IK JULLIE ALLEMAAL HE!!!!!!!!!
LOL LOL LOL LOL HOOOOAAAAXXXXXXXXXXXXXX
LEKKER VERZONNEN HAHAHAHAHHHHAHAHAHAHAHA
Nouquote:Op maandag 26 februari 2007 17:10 schreef NotoriousJw het volgende:
Update: Oke, ze is net binnengekomen. Ze ging meteen zitten en vroeg of ik erbij kwam (onder het genoet van een colaatje). Ze zei dat ik het 'incident' van gisteravond moest vergeten en dat ze haar excuses ervoor aan bied, ze had een glaasje teveel op zei ze. En ze voelde zich alleen en was dronken, dus daarom ging ze dansen. Ook wilt ze dat ik niets tegen me zusje en vader zeg.
Nu komt het leukste, ze kwam nog even met een mededeling waarom ze zo laat thuis was. Ze is gaan kijken bij Mondaymidday Paaldancing, dat wil ze gaan doen. Wtf me moeder is zo stijf als ik weet niet wat, en die iwl gan dansen.
Madonna is 49 en heeft een figuur van heb ik jou daar voor haar leeftijd. Die mag van mij wel een string aan en ondanks dat ze bijna 50 is zou ik zo het bed met haar delen..quote:Op maandag 26 februari 2007 17:10 schreef Beelzebub85 het volgende:
Eigenlijk is het niet meer dan normaal....oude vrouwen in een string. Probeer dat overtollige vel maar eens in een gewone onderbroek te stoppen....
Met een lockpick ding krijg je hem zo openquote:Op maandag 26 februari 2007 15:01 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Ze doet haar deur op slot als ze naar school gaat, dus dat gaat niet lukken.
Als het moest (dus het moetquote:Op maandag 26 februari 2007 17:20 schreef denka het volgende:
[..]
Madonna is 49 en heeft een figuur van heb ik jou daar voor haar leeftijd. Die mag van mij wel een string aan en ondanks dat ze bijna 50 is zou ik zo het bed met haar delen..![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar eerst een vaginale douche (of 2, 3)quote:Op maandag 26 februari 2007 17:20 schreef denka het volgende:
[..]
Madonna is 49 en heeft een figuur van heb ik jou daar voor haar leeftijd. Die mag van mij wel een string aan en ondanks dat ze bijna 50 is zou ik zo het bed met haar delen..![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |