quote:Op maandag 26 februari 2007 15:27 schreef Camplo het volgende:
Toen ik las dat ze 52 was verdween de hoop op MILF![]()
En die gigantische spenen van jouw moedah.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:33 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Zeker geleerd op xbox live nerdjede enige knoppen die jij ooit heb aangeraakt zijn die van je xbox controller.
quote:Op maandag 26 februari 2007 15:49 schreef jehovaguerilla het volgende:
[..]
ps surveillance wous ,loop me berichten niet te censureren.
verhuis anders naar china ofzo.
Waar je aan begint moet je afmaken, tenminste dat is wel zo netjes.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:46 schreef NotoriousJw het volgende:
Als het te erg is, om me voor te schamen post ik geen updat ehoor.
Idd, in RL komen we je toch niet tegen en je moeder gaan we ook niet zoekenquote:Op maandag 26 februari 2007 15:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waar je aan begint moet je afmaken, tenminste dat is wel zo netjes.
Ik drink altijd cola als ik wakker word s'nachts en 1 ding is een liedje van zo'n marokkaan.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:07 schreef -Sandstorm- het volgende:
WTF is Fouradi - 1 ding ?!?
En waarom moet je ook een glas cola hebben zo laat in de nacht ? Was water weer niet goed genoeg, kutjonk !
en wat is Fouradi - 1 ding ?quote:Op maandag 26 februari 2007 16:11 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Ik drink altijd cola als ik wakker word s'nachts.
linkquote:Op maandag 26 februari 2007 16:13 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Is een liedje van een Marokkaan, volgens mij de neef van Ali B en Yesser
Is dat de zangeres zonder naam? In elk geval is het geen string (dank U God!!)quote:Op maandag 26 februari 2007 16:14 schreef jehovaguerilla het volgende:
Voor de non-believers:
[afbeelding]
Ik heb nog veel meer fotootjes
Da's de moeder van Roy.. die foto heb ik gisteravond gemaakt vlak voordat ik weg ging.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:19 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Is dat de zangeres zonder naam? In elk geval is het geen string (dank U God!!)
quote:Op maandag 26 februari 2007 16:24 schreef jehovaguerilla het volgende:
[..]
Da's de moeder van Roy.. die foto heb ik gisteravond gemaakt vlak voordat ik weg ging.
Toen ik haar vroeg wat ze ging doen zei ze "Even dansen nog in de keuken"
Wie is ROy?quote:Op maandag 26 februari 2007 16:24 schreef jehovaguerilla het volgende:
[..]
Da's de moeder van Roy.. die foto heb ik gisteravond gemaakt vlak voordat ik weg ging.
Toen ik haar vroeg wat ze ging doen zei ze "Even dansen nog in de keuken"
Oke, ROYquote:Op maandag 26 februari 2007 16:28 schreef jehovaguerilla het volgende:
Zo heet elke gek die zijn moeder begluurt toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |