welke van de 2quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:31 schreef becky27 het volgende:
[..]
ja hoor! maarre jou tuin ziet er toch niet slecht uit?? mooi tuinmeubel e.d.
de grantiovloer-vraag en de GLI ramen stonden er op een fotoquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:08 schreef realbase het volgende:
[..]
klopt
Schoonmaakster was geweest... ze moet toch eens leren de boel netjes achter te laten..
( En ja ik kan dat ook best prima recht hangenmaar ik ben beetje lui )
enuh thnx voor glas in loodzit nog in heel mn huis ( tussendeuren gang, en suite en de gehele voorkant )
alleen achter is het eruit (helaas)
Maare, hoe ben je hier achter gekomen dan ?
Wat onbespoten groenten toch voor je doen he! Ben 's avonds wel helemaal stuk hoor. Lig dan echt voor pampus op de bank, maar ja het werkt wel tegen de luduvudu.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga ook maar aan de onbespoten groenten!
Mens, wat werk jij snel![]()
niemand anders een mening?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:07 schreef becky27 het volgende:
wat vinden van jullie van deze stoelen
[afbeelding]
bij deze tafel:
[afbeelding]
Voor die prijs zou je ze eigenlijk gewoon toch moeten kopen. Kun je nog een prima winst op maken volgens mijquote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:12 schreef becky27 het volgende:
ze passen waarschijnlijk niet onder mijn tafel, de leuningen zijn 71,7 en mijn tafel is echt maar 70,5
das jammer.....
Je hebt toch zker nog wel een plank over van je eiken vloer.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:12 schreef becky27 het volgende:
ze passen waarschijnlijk niet onder mijn tafel, de leuningen zijn 71,7 en mijn tafel is echt maar 70,5
das jammer.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |